Αυτή είναι μια πάγια τακτική τους, η οποία ακολουθείται ανά τους αιώνες, γιατί έτσι ελέγχουν με όρους «συμμορίας» όλους τους χώρους στους οποίους δραστηριοποιούνται. Επιπλέον, με τον τρόπο αυτόν «πουλάνε» σε ομοεθνείς τους εξυπηρέτηση που θα μπορούσε να τους βοηθήσει σε μελλοντικά προβλήματα. Έχοντας μεταξύ τους σχέσεις αίματος, αλληλοβοηθιούνται με τον πιο απόλυτο τρόπο. Όλα μόνοι τους τα κάνουν. Εβραίοι χρηματοδοτούν τις παραγωγές τους…Εβραίοι γράφουν τα σενάρια…Εβραίοι κάνουν τα κάστινγκ….Εβραίοι είναι οι ήρωες όλων των ταινιών τους…Εβραίος είναι ο Αμερικανός «ήρωας»…Εβραίος είναι Άραβας τρομοκράτης «αντιήρωας»…Εβραίος ο Άγγλος «διανοητής»…..που θα αναλύσει την κατάσταση…Μόνο οι «κομπάρσοι» και τα θύματα δεν είναι Εβραίοι.
Αυτό ακριβώς μας θυμίζει ο Πόλεμος την Ουκρανία …Ένας «στημένος» πόλεμος μανιχαϊστικού τύπου ασιατικής προέλευσης …Ένας πόλεμος μεταξύ τού «καλού» και του «κακού», το οποίο πάντα είναι το κυρίαρχο μοτίβο στις αβρααμικές θρησκείες. Βλέπουμε μια Ρωσία που αντιπροσωπεύει τις δυνάμεις του «κακού» και του «σκότους» να επιτίθεται στην «αθώα» Ουκρανία …Την Ουκρανία, η οποία αναζητά το «φως» τού ΝΑΤΟ κάτω από τις πιέσεις του «καλού» ήρωα ΗΠΑ και του αγαθού γείτονα Γερμανία …Πρωταγωνιστές σ’ αυτήν την κατάσταση οι ηγέτες αυτών των κρατών, οι οποίοι καθορίζουν τις συμπεριφορές τους …Στον δεύτερο ρόλο η πάλαι ποτέ «κυρίαρχη» των κυμάτων Βρετανία. Όμως, εάν δούμε καλύτερα τους ηγέτες αυτών των κρατών, οι οποίοι δίνουν «χαρακτήρα» στους «ήρωες» αυτής της μεγαλειώδους κι ανθρωποκτόνας «παράστασης», πραγματικά θα αισθανθούμε σαν να διαβάζουμε σενάριο της εταιρίας παραγωγής τού διαβόητου Εβραίου παραγωγού των δεκάδων Όσκαρ Γουάινσταϊν …Θα αισθανθούμε ότι το επόμενο πράγμα που πρέπει να περιμένουμε είναι να δούμε πού θα πάει το «Όσκαρ» τού πρώτου και δεύτερου αντρικού ρόλου …Θα το πάρει ο «ήρωας» Μπάτμαν ή ο «αντιήρωας» Τζόκερ; …Έτσι κι αλλιώς το ίδιο στούντιο και η ίδια παραγωγή θα πάρει τα βραβεία …όπου κι αν αυτά δοθούν.
Το σενάριο της «παραγωγής» είναι το αγαπημένο των Εβραίων …«Μια τυπική ημέρα σε ένα πορνείο» …κι ως γνωστόν τα πορνεία επί αιώνες ήταν οι αγαπημένοι «βιότοποι» των Εβραίων …Οι χώροι στους οποίους πάντα διέπρεπαν και είχαν την απόλυτη εξειδίκευση. Εάν καταλάβει κάποιος αυτό το λειτουργικό «πλαίσιο», μπορεί να καταλάβει και τους «ρόλους» των πρωταγωνιστών …Μπορεί να καταλάβει τα «ζητούμενα» της σημερινής προβληματικής και βίαιης κατάστασης, την οποία βλέπουμε να εκτυλίσσεται στην Ουκρανία …Να καταλάβει τι ακριβώς επιδιώκεται ως τελικός στόχος μιας συγκεκριμένης συμπεριφοράς …Μιας βίαιης στην περίπτωσή μας συμπεριφοράς, η οποία δεν έχει ως αποκλειστικό στόχο αυτόν στον οποίο ασκείται, αλλά τους υπόλοιπους, οι οποίοι είναι «παρατηρητές» και τρομοκρατούνται απ’ αυτά τα οποία βλέπουν.