Το κείμενο αυτό γράφτηκε 8-03-2022 στη Γιορτή τής Γυναίκας και είναι αφιερωμένο σε ΟΛΕΣ τις γυναίκες τού Κόσμου …
Στις μητέρες μας …στις αδερφές μας …στις συντρόφους μας …στις κόρες μας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
…and the Oscar goes to…
Πόλεμος στην Ουκρανία… …όπως και στο Χόλυγουντ !!!
Βλέποντας τα συμβαίνοντα στην Ουκρανία,για κάποιον ανεξήγητο λόγο έρχεται στο μυαλό μας κατ’ ευθείαν το Χόλυγουντ …Πολύ πολεμικό «θέαμα», αλλά όχι ουσία με βάση τη διαφορά δυναμικού μεταξύ των εμπόλεμων μερών. Πολύ αξιοποιήσιμο υλικό για φωτογράφους και κανάλια, αλλά όχι σπουδαία στρατιωτικά επιτεύγματα. Απ’ ό,τι φαίνεται όλα γίνονται για το θέαμα και όχι για την ουσία …Γίνονται γι’ αυτούς που «βλέπουν» τον πόλεμο και όχι γι’ αυτούς που υποτίθεται ότι πολεμούν. Ο πανίσχυρος «Γολιάθ» χτυπάει τον ανίσχυρο «Δαυίδ» τόσο όσο χρειάζεται, για να βγουν «ωραίες» τρομακτικές φωτογραφίες και όχι όσο μπορεί με στόχο να τον νικήσει. Κάπου εκεί έρχεται στο μυαλό μας το Χόλυγουντ. Προφανώς αυτό,το οποίο θέλουν να «κατακτήσουν» οι εμπλεκόμενοι σ’ αυτόν τον πόλεμο βρίσκεται στην «οθόνη» των τηλεοράσεών μας και όχι στο πεδίο τής μάχης.
Υπό το πρίσμα αυτό «βλέπουμε» και άρα εξετάζουμε τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο …Με τον τρόπο που εξετάζουμε κι ερμηνεύουμε τα στοιχεία που αφορούν μια κινηματογραφική παραγωγή,η οποία επιδιώκει την επιτυχία. Όλοι,για παράδειγμα,γνωρίζουμε τα συνήθη «πιασάρικα» θέματα του Χόλυγουντ,προκειμένου να υπάρξει μια εύκολη και σίγουρη επιτυχία…Λίγο βία, λίγο σεξ και ίντριγκα και η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη. Επίσης γνωρίζουμε ότι στο εβραιοκρατούμενο Χόλυγουντ τις μεγαλύτερες επιτυχίες τις έχουν οι Εβραίοι. Φυσικό είναι αυτό, εφόσον το κατέχουν καλά το θέμα …Είναι «ειδικοί» θα μπορούσαμε να πούμε σε θέματα σεξ, ίντριγκας και συνομωσίας …Από την εποχή που οι ίδιοι διέρρεαν προς πάσα κατεύθυνση τα περίφημα —αλλά «ορφανά»—«Πρωτόκολλα της Σιών» …Τα περίφημα «Πρωτόκολλα»,τα οποία περιγράφουν τη μέθοδο όχι απλά να κάνει κάποιος μια κινηματογραφική «επιτυχία», αλλά να κατακτήσει την κορυφή τού κόσμου με μέσον το σεξ και τη συνωμοσία.
Όμως, μέχρι να επιτύχουν τον μεγάλο τους εθνικό «στόχο», οι Εβραίοι «ξόδευαν» τις γνώσεις τους, δημιουργώντας μεγάλες επιτυχίες στο Χόλυγουντ. Μέχρι να εξασφαλίσουν το εθνικό τους «όνειρο» τους, έπρεπε να εξασφαλίσουν την πλούσια προσωπική καθημερινότητά τους. Η δραστηριότητά τους και η μεθοδολογία τους ειδικά μετά από σκάνδαλα τύπου Γουάινσταϊν ή του Γούντι Άλεν έγινε περίπου γνωστή σε όλους…Εβραίοι παραγωγοί «μοιράζουν» ρόλους κι αρμοδιότητες με τον γνωστό «αξιοκρατικό» τρόπο που το κάνουν συνήθως οι Εβραίοι. Οι Εβραίοι,οι οποίοι δεν χαρίζουν σε άλλους ούτε την «αρρώστια» τους, μόνο με Εβραίους συνεργάζονται.
Αυτή είναι μια πάγια τακτική τους,η οποία ακολουθείται ανά τους αιώνες,γιατί έτσι ελέγχουν με όρους «συμμορίας» όλους τους χώρους στους οποίους δραστηριοποιούνται. Επιπλέον, με τον τρόποαυτόν «πουλάνε» σε ομοεθνείς τους εξυπηρέτηση που θα μπορούσε να τους βοηθήσει σε μελλοντικά προβλήματα.Έχοντας μεταξύ τους σχέσεις αίματος, αλληλοβοηθιούνται με τον πιο απόλυτο τρόπο. Όλα μόνοι τους τα κάνουν. Εβραίοιχρηματοδοτούν τις παραγωγές τους…Εβραίοι γράφουν τα σενάρια…Εβραίοι κάνουν τα κάστινγκ….Εβραίοι είναι οι ήρωες όλων των ταινιών τους…Εβραίος είναι ο Αμερικανός «ήρωας»…Εβραίος είναι Άραβας τρομοκράτης «αντιήρωας»…Εβραίος ο Άγγλος «διανοητής»…..που θα αναλύσει την κατάσταση…Μόνο οι «κομπάρσοι» και τα θύματα δεν είναι Εβραίοι.
Αυτό ακριβώς μας θυμίζει ο Πόλεμος την Ουκρανία…Ένας «στημένος» πόλεμος μανιχαϊστικού τύπου ασιατικής προέλευσης …Ένας πόλεμος μεταξύ τού «καλού» και του «κακού»,το οποίο πάντα είναι το κυρίαρχο μοτίβο στις αβρααμικές θρησκείες. Βλέπουμε μια Ρωσία που αντιπροσωπεύει τις δυνάμεις του «κακού» και του «σκότους» να επιτίθεται στην «αθώα» Ουκρανία…Την Ουκρανία,η οποία αναζητά το «φως» τού ΝΑΤΟ κάτω από τις πιέσεις του «καλού» ήρωα ΗΠΑ και του αγαθού γείτονα Γερμανία…Πρωταγωνιστές σ’ αυτήν την κατάσταση οι ηγέτες αυτών των κρατών,οι οποίοι καθορίζουν τις συμπεριφορές τους …Στον δεύτερο ρόλο η πάλαι ποτέ «κυρίαρχη» των κυμάτων Βρετανία. Όμως, εάν δούμε καλύτερα τους ηγέτες αυτών των κρατών,οι οποίοι δίνουν «χαρακτήρα» στους «ήρωες» αυτής της μεγαλειώδους κι ανθρωποκτόνας «παράστασης», πραγματικά θα αισθανθούμε σαν να διαβάζουμε σενάριο της εταιρίας παραγωγής τούδιαβόητου Εβραίου παραγωγού των δεκάδων Όσκαρ Γουάινσταϊν…Θα αισθανθούμε ότι το επόμενο πράγμα που πρέπει να περιμένουμε είναι να δούμε πού θα πάει το «Όσκαρ» τού πρώτου και δεύτερου αντρικού ρόλου…Θα το πάρει ο «ήρωας» Μπάτμαν ή ο «αντιήρωας» Τζόκερ;…Έτσι κι αλλιώς το ίδιο στούντιο και η ίδια παραγωγή θα πάρει τα βραβεία …όπου κι αν αυτά δοθούν..... ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
Διαβάστε την συνέχεια