Μιλάμε για ένα από τα χειρότερα καθεστώτα της υφηλίου που ισοπεδώνει την ανθρώπινη ύπαρξη. Αυτός ο "άνθρωπος" υπήρξε Πρωθυπουργός των Ελλήνων..
Τι άλλο να γράψεις; Και ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ αναφορά στα εμβόλια. Δεν μας ενδιαφέρουν τα εμβόλια. Δεν είμαστε βιοχημικοί. Δεν πουλάμε φτηνό τρόμο. Δεν μας ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι από τα δικά τους blogs..
Μιλάμε για το καθεστώς που ζούμε. Για τα νοσοκομεία. Τα διαλυμένα νοσοκομεία του ΔΝΤ...με την βοήθεια όλων των κομμάτων...το αγαθό της δημόσιας Υγείας που εξασφαλίζεται από το Σύνταγμα, μετατρέπεται σε ένα εμπόρευμα που πάντα θα υστερεί σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα, για να αντλείται πελατεία από τους κλινικάρχες..
"Για να λυθεί το ασφαλιστικό πρέπει να πεθάνουν οι γέροι που πληρώνανε ασφαλιστικές εισφορές" μας λένε οι αδίστακτοι Πολιτικοί των μνημονίων...και δυστυχώς η Ελλάδα κάθε φθινόπωρο και χειμώνα θα ζει με μάσκες και διαγγέλματα, θα τρομάζει με μια απλή γρίπη....ενώ οι πολίτες δεν καταλαβαίνουν ότι το πρόβλημα είναι στα νοσοκομεία...
50 ΔΙΣ ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΕ 12 ΜΗΝΕΣ…επί χρηματιστηρίου..
Κάποιους βολεύει αυτή η κατάσταση...
Επί 4 ΟΛΟΚΛΗΡΑ χρόνια η Ελλάδα είναι ένα Μπέργκαμο!
Αυτό που ζούμε λέγεται πρόγραμμα σιωπηλής ευθανασίας...Και δεν μιλάει κανείς πούστης!
Η απαγόρευση της κατοχής δημοσίων αξιωμάτων από την πλευρά των ομοφυλόφιλων δεν ήταν θέμα ρατσισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είχε σχέση με το «κατά φύσιν» ή το «παρά φύσιν».
Είχε σχέση με άλλα πράγματα, τα οποία οι αρχαίοι «εφευρέτες» της Δημοκρατίας τα γνώριζαν και ήθελαν να τα αποκλείσουν ως δυνάμει απειλές για το σύστημά τους.
Με το να μην περιγράφουν με τον αντίστοιχο όρο την «ιδιαιτερότητά» τους, στην πραγματικότητα τους απαξίωναν τελείως.
Σχεδόν τους «ανάγκαζαν» είτε να ζήσουν τη ζωή τους στα «περιθώρια» της κοινωνίας είτε να την εγκαταλείψουν άπαξ.
Δεν τους ήθελαν ανάμεσά τους.
Δεν αντιλαμβάνονταν την «απώλειά» τους ως κοινωνική απώλεια.
Θεωρούσαν μικρό το τίμημα να «χάσουν» έναν καλλιτέχνη ή έναν επιστήμονα ή έναν πολιτικό, μπροστά στο διακύβευμα ν’ αναγκαστούν να ανεχθούν τόσο τους ίδιους όσο και τους ομοίους τους να περιφέρονται ανάμεσά τους.
Γι’ αυτόν τον λόγο τους απαξίωναν χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Το πρωτεύον στην περίπτωσή τους είναι αυτό, το οποίο ενδιέφερε και τους αρχαίους Έλληνες.
Το πρωτεύον είναι η ασφάλεια της Δημοκρατίας μας και της κοινωνίας.
Στην ανάγκη αυτήν αναζητούμε την «άποψη» των αρχαίων Ελλήνων σ’ ό,τι αφορά τους συγκεκριμένους ανθρώπους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρωτεύον είναι να καταλάβουμε τον λόγο, που δεν άφηναν αυτούς τους ανθρώπους να καταλαμβάνουν δημόσια αξιώματα.
Αυτό μας ενδιαφέρει, γιατί από αυτό μπορούμε ν’ αντιληφθούμε τον λόγο που σήμερα έχουν εκφυλιστεί τα πάντα και η κοινωνία μας όχι μόνον «νοσεί», αλλά κινδυνεύει με πλήρη διάλυση.
Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ότι στο θέμα των ομοφυλόφιλων το πραγματικό πρόβλημα δεν έχει σχέση με το «τι κάνουν κάποιοι» και με το «με ποιους το κάνουν».
Το πραγματικό πρόβλημα, το οποίο πρέπει ν’ αντιμετωπιστεί, έχει σχέση με το πόσο ανάγκη έχουν οι ομοφυλόφιλοι την ελευθερία πρόσβασης στην εξουσία που προσφέρει η Δημοκρατία, προκειμένου ν’ αρπάξουν τα χρήματα που έχουν ανάγκη για να καλύψουν τα πανάκριβα πάθη τους …Ανθρώπους θέλουν ν’ αγοράσουν και όχι ποδήλατα.
Με απλά λόγια… το πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους δεν είναι ότι «τον παίρνουν», αλλά ότι «τα παίρνουν» …και αυτό το είχαν εντοπίσει από πολύ νωρίς οι αρχαίοι Έλληνες.
Όταν για έναν λαό υπάρχει κίνδυνος επιβίωσης, δεν υπάρχει πολιτισμός και αυτό σημαίνει ότι όλοι όσοι επωφελήθηκαν από τον πολιτισμό, αλλά δεν τον σεβάστηκαν, θα κινδυνεύσουν.
Όλοι όσοι θεώρησαν τον πολιτισμό «αδυναμία» και επωφελήθηκαν εις βάρος της κοινωνίας, σύντομα θα καταλάβουν ότι δεν μπορούν να συνεχίσουν να το κάνουν.
Όλοι όσοι «μέθυσαν» από την Νέα Τάξη, σύντομα θα βρεθούν αντιμέτωποι με ένα πολύ άσχημο hangover.
Αυτοί, οι οποίοι για λίγα χρόνια αισθάνθηκαν συμπαθείς gay, θα ξαναγίνουν αντιπαθείς πούστηδες
…Από «χαριτωμένοι» θα ξαναγίνουν «παρωχημένοι» …Από πετυχημένοι θα ξαναγίνουν απελπισμένοι
…Από τα ρετιρέ θα ξαναβρεθούν στα υπόγεια …και μάλιστα «κουτρουβαλώντας» τις σκάλες.
Μπουνιές, κλωτσιές …και «κουδούνια» τους περιμένουν στην επόμενη «γωνία» του χρόνου.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
Ειναι ΤΡΕΛΑΜΝΕΝΟΙ να "περάσουν" τήν ομοφυλοφιλία σάν νόμιμη και να την θωρακίσουν μέσα στην υγιή κοινωνία,προκειμένου να την αρρωστήσουν μέχρι θανάτου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοινικοποίηση της απόκρυψης της ομοφυλοφιλίας… για όλα τα πρόσωπα που κατέχουν δημόσια αξιώματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια «κατασκευή», όπως η Δημοκρατία, έχει φυσικούς εχθρούς, τους οποίους οι «μηχανικοί» της έπρεπε να τους γνωρίζουν και να τους περιορίζουν πολύ πριν αυτοί εκδηλώσουν τις «επιθέσεις» τους.
…Πολύ πριν είναι αργά για ν’ αντιμετωπιστούν.
Δύο πράγματα απειλούν τη Δημοκρατία.
Η προδοσία και η διαφθορά.
Η προδοσία, γιατί μπορεί να «γκρεμίσει» τη δημοκρατική «κατασκευή» ως καταστροφικός σεισμός και η διαφθορά, γιατί μπορεί να της διαβρώσει τα θεμέλια ως ανεξέλεγκτο «νερό».
Καί τα δύο αυτά δεδομένα τα αντιμετωπίζεις ως προβλήματα και δεν τα αφήνεις να «πλησιάζουν» την «κατασκευή» σου.
Προκαταβολικά …και πολύ πριν εκδηλωθούν ως απειλές.
Ειδικά τη διαφθορά πρέπει να την ελέγχεις καθημερινά, γιατί η «διαβρωτική» της δράση είναι μικρή και καθημερινή και ως εκ τούτου πολύ επικίνδυνη.
Μοιάζει με το νερό και το νερό πρέπει να το απομακρύνεις από τη θεμελίωσή σου χωρίς δεύτερη σκέψη.
Το νερό δεν το κρίνεις ως «καλό» ή «κακό», προκειμένου ν’ αποφασίσεις τι θα κάνεις.
Το νερό είναι νερό και δεν το αφήνεις να κυλάει κοντά στα θεμέλια της κατασκευής.
Η διαφθορά και οι διεφθαρμένοι είναι ένα τέτοιο «νερό», το οποίο είναι απειλητικό μέρα και νύχτα για την «ευστάθεια» της Δημοκρατίας.
Οι αρχαίοι Έλληνες, για ν’ αντιμετωπίσουν αυτά τα δύο τρομερά φαινόμενα, τα οποία απειλούσαν τη Δημοκρατία τους, έκαναν το εξής απλό. Προσπάθησαν να απαλείψουν τους βασικότερους από τους κινδύνους, που θα τα προκαλούσαν.
Ως καλοί «μηχανικοί» προσπάθησαν να «στεγανοποιήσουν» όσο καλύτερα μπορούσαν την «κατασκευή» τους, ώστε να μην απειλείται αυτή εύκολα από τους φυσικούς της εχθρούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Δημοκρατία έχει πολλούς φυσικούς εχθρούς, γιατί είναι «εκτεθειμένη» στη «φύση» των ανθρώπων και των κοινωνιών τους.
Είναι «εκτεθειμένη» απόλυτα ως σύστημα, γιατί δίνει στον οποιονδήποτε άνθρωπο πρόσβαση στην εξουσία και η εξουσία —ως γνωστό— εκτός των άλλων συνδέεται και με τον πλούτο.
Για τους αρχαίους Έλληνες οι ομοφυλόφιλοι ήταν «Κίναιδοι». Ήταν αυτοί, δηλαδή, οι οποίοι προκαλούσαν την αιδώ.
Με σύγχρονους όρους …ήταν οι ξεδιάντροποι. Με ακόμα πιο σύγχρονους …ήταν οι ξεφτίλες.
Δεν έμπαιναν καν στον κόπο να «περιγράψουν» με όρο την προέλευση της ντροπής τους.
Θεωρούσαν προφανή τη ντροπή για το ντροπιαστικό πράγμα που έκαναν και το οποίο επίσης ήταν προφανές.
Έτσι τους έβλεπαν οι αρχαίοι Έλληνες και αυτοί ήταν οι δημιουργοί του διάσημου αρχαίου πολιτισμού των Ελλήνων. Αυτοί ήταν οι «αρχιτέκτονες» της Δημοκρατίας.
Οι Έλληνες, οι οποίοι διαπαιδαγωγούνταν από τα Έπη και δεν υπήρχε ούτε στην πιο διεστραμμένη εκδοχή της φαντασίας τους το ενδεχόμενο να είναι ένας Αχιλλέας ή ένας Οδυσσέας κίναιδος …δηλαδή ξεδιάντροπος …δηλαδή ξεφτίλας.
Όμως, αυτό είναι το δευτερεύον. Δικαίωμά τους ήταν να βλέπουν τα πράγματα όπως ήθελαν και αυτό έκαναν.
Εμείς οι σύγχρονοι άνθρωποι μπορεί να μην είμαστε πιο πολιτισμένοι από τους αρχαίους Έλληνες, αλλά σίγουρα είμαστε πιο ανεκτικοί.
Αυτό επιβάλει η δική μας επιλογή και αυτό κάνουμε.
Ως εκ τούτου, μπορεί για εμάς οι ομοφυλόφιλοι να μην είναι ξεδιάντροποι ή ξεφτίλες, αλλά αυτό είναι το δευτερεύον.
Η Δημοκρατία έχει πολλούς φυσικούς εχθρούς, γιατί είναι «εκτεθειμένη» στη «φύση» των ανθρώπων και των κοινωνιών τους.
Είναι «εκτεθειμένη» απόλυτα ως σύστημα, γιατί δίνει στον οποιονδήποτε άνθρωπο πρόσβαση στην εξουσία και η εξουσία —ως γνωστό— εκτός των άλλων συνδέεται και με τον πλούτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τη στιγμή λοιπόν που η Δημοκρατία δίνει πρόσβαση στην εξουσία σε όλους τους ανθρώπους, υπάρχει
θέμα όταν κάποιοι από αυτούς τους ανθρώπους —για πολύ ειδικούς λόγους και εξαιτίας πολύ ειδικών αναγκών— έχουν μεγάλη ανάγκη τα χρήματα …όταν τα έχουν περισσότερη ανάγκη από τον μέσο άνθρωπο.
Η απαγόρευση της κατοχής δημοσίων αξιωμάτων από την πλευρά των ομοφυλόφιλων δεν ήταν θέμα ρατσισμού. Δεν είχε σχέση με το «κατά φύσιν» ή το «παρά φύσιν». Είχε σχέση με άλλα πράγματα, τα οποία οι αρχαίοι «εφευρέτες» της Δημοκρατίας τα γνώριζαν και ήθελαν να τα αποκλείσουν ως δυνάμει απειλές για το σύστημά τους.
Με το να μην περιγράφουν με τον αντίστοιχο όρο την «ιδιαιτερότητά» τους, στην πραγματικότητα τους απαξίωναν τελείως. Σχεδόν τους «ανάγκαζαν» είτε να ζήσουν τη ζωή τους στα «περιθώρια» της κοινωνίας είτε να την εγκαταλείψουν άπαξ. Δεν τους ήθελαν ανάμεσά τους.
Δεν αντιλαμβάνονταν την «απώλειά» τους ως κοινωνική απώλεια.
Θεωρούσαν μικρό το τίμημα να «χάσουν» έναν καλλιτέχνη ή έναν επιστήμονα ή έναν πολιτικό, μπροστά στο διακύβευμα ν’ αναγκαστούν να ανεχθούν τόσο τους ίδιους όσο και τους ομοίους τους να περιφέρονται ανάμεσά τους. Γι’ αυτόν τον λόγο τους απαξίωναν χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Το πρωτεύον στην περίπτωσή τους είναι αυτό, το οποίο ενδιέφερε και τους αρχαίους Έλληνες. Το πρωτεύον είναι η ασφάλεια της Δημοκρατίας μας και της κοινωνίας. Στην ανάγκη αυτήν αναζητούμε την «άποψη» των αρχαίων Ελλήνων σ’ ό,τι αφορά τους συγκεκριμένους ανθρώπους.
Το πρωτεύον είναι να καταλάβουμε τον λόγο, που δεν άφηναν αυτούς τους ανθρώπους να καταλαμβάνουν δημόσια αξιώματα.
Αυτό μας ενδιαφέρει, γιατί από αυτό μπορούμε ν’ αντιληφθούμε τον λόγο που σήμερα έχουν εκφυλιστεί τα πάντα και η κοινωνία μας όχι μόνον «νοσεί», αλλά κινδυνεύει με πλήρη διάλυση.
Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ότι στο θέμα των ομοφυλόφιλων το πραγματικό πρόβλημα δεν έχει σχέση με το «τι κάνουν κάποιοι» και με το «με ποιους το κάνουν». Το πραγματικό πρόβλημα, το οποίο πρέπει ν’ αντιμετωπιστεί, έχει σχέση με το πόσο ανάγκη έχουν οι ομοφυλόφιλοι την ελευθερία πρόσβασης στην εξουσία που προσφέρει η Δημοκρατία, προκειμένου ν’ αρπάξουν τα χρήματα που έχουν ανάγκη για να καλύψουν τα πανάκριβα πάθη τους …Ανθρώπους θέλουν ν’ αγοράσουν και όχι ποδήλατα.
Με απλά λόγια… το πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους δεν είναι ότι «τον παίρνουν», αλλά ότι «τα παίρνουν» …και αυτό το είχαν εντοπίσει από πολύ νωρίς οι αρχαίοι Έλληνες.