Η ίδια διατηρεί την οικεία σε άριστη κατάσταση, χωρίς καμία βοήθεια από την Πολιτεία.
To έχουμε γράψει. Τα παιδιά και τα εγγόνια των δωσίλογων της κατοχής βρίσκονται στα πράγματα εδώ και δεκαετίες...Είναι οι Βενιζελικοί!!! Το Κολέγιο Αθηνών!! ... Τα λεφτά που έχει βγάλει αυτή η κλίκα στο εξωτερικό σου προκαλεί ίλιγγο. Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες αυτής της λεηλασίας...μιας λεηλασίας που δεν κρύβεται πλέον...δεκαετίες λεηλατούν τα πάντα!!! Μιλάμε για κροίσους πλέον με χρήματα του Ελληνικού λαού...ενός λαού που πεθαίνει καθημερινά στα νοσοκομεία του θανάτου....ενός λαού που πληρώνει κάθε μήνα ενοίκιο για το σπίτι του...μια χώρα που έχει παραδώσει το κεφάλαιό της σε ξένους λαούς...Mε πολύ υπόγειο τρόπο, χάνουμε την Ελλάδα!!
Η εγγονή μοιάζει αρκετά στον παππού της...
Λοιπόν Περι, ζούμε και έχεις δίκιο στην εποχή του άκρατου φιλελευθερισμού, η κοινωνική ανισότητα σε όλο της το μεγαλείο,το χάσμα του πλούτου ανάμεσα σε πλούσιους και φτωχούς διαρκώς μεγαλώνει ιδιαίτερα μέσα σε περιόδους κρίσεων οικονομικών και υγειονομικών που το ίδιο το σύστημα γεννά με τις αστοχίες του σε όλα τα επίπεδα, η φορολογία στοχεύει στην αναδιανομή του πλούτου προφανώς σε βάρος των οικονομικά αδύνάτων,οι πολιτικοί ανταποκρίνονται κυρίως στα αιτήματα της ελίτ , οπότε Περι είναι αναπόφευκτο και εκεί εδράζεται η απάντηση γιατί δεν κινείται τίποτε παρά τις συνθηκες φτωχοποίησης που επικρατούν στην κοινωνία, δλδοι φτωχοί που τείνουν να γίνουν λούμπεν, χάνουν σταδιακά κατά την γνώμη μου κάθε ενδιαφέρον για τα πολιτικά πράγματα και δεν μπαίνουν στην διαδικάσία να ψηφίσουν , ακούγεται έντονα όλοι ίδιοι είναι ή μαζί τα φαγανε, ταυτόχρονα ο θυμός και η αγανάκτηση τους πνίγει, κάποιος να τους συντονίσει δεν υπάρχει και έτσι τα κατώτερα λαΪκά στρώματα ξαναπαίρνουν οικειοθελώς συνειδητά την θέση που είχαν στην προδημοκρατική περίοδο αφου και η ίδια η λέξη αποκλίνει απο την έννοια της κοινωνικής ισότητας και εκ των πραγμάτων έχει απαξιωθεί.Ετσι Περι η αποχή ως πολιτική πράξη, καθορίζει και την τύχη της ίδιας της δημοκρατίας καθώς οι νεοφιλελεύθεροι , πλούσιοι, προνομιούχοι του ΄συστήματος καθώς και οι φανατικοί ακροδεξιοί και φασίστες ιδεολογικά θεωρούν απαράγραπτο δικαίωμα και υποχρέωσή τους να συμμετέχουν στην εκλογική διαδικάσία νομιμοποίησης τους συστήματος που με νύχια και δόντια υπηρετούν. Ετσι διιαμορφώνεται η εικόνα που παρατηρούμε στην Γαλλία, Ιταλία, Σουησία κλπ του φαινομένου του ακροδεξιού φιλευθερισμού.Από την μία θέλουν να παρεμποδίσουν με κάθε τρόπο, την ενεργό κινητοποίηση της μάζας των πολιτών, την στοχευμένη διασπορά της αγανάκτησης και του θυμού που τους πνίγει,αλλά από την άλλη θέλουν πάση θυσία να υποστηρίζουμε παθητικά την πολιτική τους διαδικασία που προωθούν τα ΜΜΕ,όντως Περι τρομάζουν στην ιδέα ότι θα μποορούσαμε να μην ενδιαφερόμαστε πλέον για τις ενέργειές τους, να μην κατεβαίνουμε να τους ψηφίσουμε, να μην δίνουμε χρήματα στα κόμματά τους, τελικά να τους αγνοούμε γυρίζοντας την πλάτη.Η λύση από την σκοπιά τους είναι να πετύχουν τα μεγαλύτερα δυνατά ποσοστά ελαχίστης συμμετοχής, Περι δώσε βάση στο σκεπτικό μου μην το απορρίψεις επιδερμικά διαβάζοντας διότι εκεί είναι η ουσία που λέω ότι η αποχή ναι μεν για τους απέχοντες είναι όντως πολιτική θέση αποδόμησης αλλά για τους εντολοδόχους του ανάλγητου συστήματος εξουσίας είναι αυτό που περιέγραψα ως ποσοστό ελάχιστης συμμετοχής που τους δίνει την νομιμοποίηση , προφανώς αν η αποχή εφθανε στο 80% η εικόνα θα αλλαζε αλλά αυτό είναι καθαρά μια ουτοπία., δλδ σαν να περιμένεις το σύννεφο να μην φέρει βροχή.Τελικά το αφήγημα της αποχής όντως για μερικούς ουτοπιστές και αναμένοντας τον εκ μηχανής θεό που θάναι και ελληνικής καταγωγής λύνει και γεμίζει τα εσωτερικά τους κενά, αν θέλετε λειτουργεί και ως πολιτική πραξη του στύλ καταλάβαμε το στημένο παιχνίδι, αλλά στην ουσία δίνει εμμέσως πλην σαφώς την νομιμοποίηση που επιθυμούν με τον μηχανισμό της ελάχιστης συμμετοχής, είναι ακριβώς που πρόσφατα διάβασα σχόλιο για τις εκλογές της Βουλγαρίας και σωστά, αλλά μην ξεχνάμε οι πρώτοι διδάξαντες οι ΗΠΑ, κάνουν εκλογες και βγάζουν κυβερνήσεις από το πενιχρό 40% των συμμετεχόντων -ποσοστό ελαχίστης συμμετοχής- και αυτή την αντίφαση την ονομάζουν δημοκρατία, στην αρχαία ελλάδα δημοκρατία όνομαζαν την απόλυτη συμμετοχή στα τεκταινόμενα, αλλά θα μου πείς της δημοκρατιας της έδωσαν τέτοια διασταλτική ερμηνεία ώστε κατα το δοκούν να την χρησιμοποιούν. Δεν ξέρω Περι αλλά νομίζω σε προβλημάτισα,γνωρίζω ότι δεν θα πάρεις θέση γιατί όντως ενώ έχεις την δυνατότητα εμβάθυνσης δεν θα το κάνεις γιατι ενδεχομένως υπάρξει η αμφισβήτηση τουτέστιν να πείς μέσα σου λές ναναι έτσι τελικά, διότι Περι δεν είναι το αφήγημα τι μας βολεύει αλλά ποιόν εξυπηρετεί και ωφελεί, Καλή σου μέρα.Συγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο ,αλλά με όποιον δάσκαλο καθήσεις εννοώ τον Τραιανού τέτοια γράμματα θα μάθεις εννοώ το πλάτιασμα της σκέψης.
ΑπάντησηΔιαγραφή