peri majestic the real

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024

Η πιο καλή γκαρσόνα είμαι εγώ γιατί με τέχνη όλους του κερνώ κι αυτοί μου λένε μάνα μου τι είσαι εσύ γλυκιά γκαρσόνα φέρε μας κρασί. Τότε κι αυτοί μου δίνουν πουρμπουάρ τους λέγω ορεβουάρ και φεύγουνε στουπί. Κι όταν μου πει κανείς πως μ'αγαπά πληρώνει τρεις φορές τη μια οκά του ρίχνω μέσα στο κρασί νερό και τον ταράζω στο λογαριασμό!

 

Ο πρώην Πρόεδρος της Πειραιώς και πρόεδρος της Lyktos, Μιχάλης Σάλλας, σε ομιλία που παρέθεσε χθες, στην παρουσίαση του βιβλίου του Παναγιώτη Ρουμελιώτη «Ο κατακερματισμός του κόσμου».

«Από το 2008 μέχρι το 2022 οι Έλληνες έχασαν αθροιστικά 600 δισ ευρώ περίπου, εξαιτίας της λανθασμένης οικονομικής πολιτικής δεκαετιών, βοηθούντος τελευταία και του Covid. Είναι σαν να πέρασε οδοστρωτήρας την χώρα. Αφήσαμε τους πλουτοπαραγωγικούς μας πόρους χωρίς σχέδιο και στόχο».

Και πρόσθεσε:

«Η Ελλάδα εξακολουθεί να κινείται δεκαετίες τώρα, χωρίς σχέδιο. Νομίζω ότι πολύ δύσκολα θα μπορέσουμε να βρούμε το δικό μας δρόμο, τον δρόμο που θα κάνει την Ελλάδα μια σοβαρή, ισχυρή χώρα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου