peri majestic the real

Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2024

Ήμουν...


 ....9 χρονών και δούλευα σε Λούνα Παρκ...μόνος μου πήγα εντελώς αυθόρμητα...Μου άρεσε η ατμόσφαιρα εκείνης της εποχής...Είχα γρήγορη ανάπτυξη και έδειχνα λίγο μεγαλύτερος...Τι κόσμος ήταν αυτός; Τι φώτα ήταν αυτά; Δερμάτινα μπουφάν, καμπαρντίνες ανδρικές και γυναικείες, αρώματα, τσιγάρα και ποτά.. Μικροί μεγάλοι στο Λούνα Παρκ...9 χρονών και κάπνιζα τσιγάρα Sante χωρίς δισταγμό.. παρατηρούσα τα μαγαζιά ειδικά τα βράδια.  Μοδάτα Ζαχαροπλαστεία γεμάτα κόσμο με κάτι φούρνους να δουλεύουν χωρίς σταματημό..Ήμουν κωλόπαιδο με μια αθώα καρδιά. Δεν είχα εθιστεί σε καμία παραμύθα και ούτε υπήρξα πουστρόνι. Είχα καλό περιβάλλον. . Η μουσική, η Disco, τα ποδήλατα, οι μηχανές, οι φίλοι, οι κοπέλες, το μεροκάματο των εργατών όλα ήταν μαγευτικά...  Κάτι παραφουσκωμένους αξιωματούχους που ερχόντουσαν για το τζάμπα μαζί με τα παιδιά τους τους χέζαμε...η παλαβή μου λεωφόρος της μνήμης μου δείχνει ότι ήταν μια μαγευτική εμπειρία...η μόνη πίκρα που μου άφησε είναι η στενάχωρη φιγούρα του πατέρα μου..Με ήθελε στο σπίτι και στα μαθήματα...9 χρονών και κρατούσα πάνω μου την ονειροπόλα αθώα αλητεία...

Κάτι ανάλογο σήμερα; Όχι... Δεν είναι Ελλάδα αυτό το πράγμα...sold out με Rammstein και Cold play? Χριστέ μου!


peri

4 σχόλια:

  1. Όχι... Δεν είναι Ελλάδα αυτό το πράγμα

    Αυτο λεω κι εγω. Δεν ειναι Ελλαδα αυτο το κομματι γης που παταμε πανω του σημερα.
    Μπουχτισαμε απ' την δημοκρατια τους
    Μηπως πρεπει να αλλαξουμε πολιτευμα;
    Δηλ. μια αυστηρη και δικαια Δικτατορια;
    Ή ακομα καλυτερα, εναν Εθνικο Σοσιαλισμο τυπου Γερμανιας του 30;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελληνική Δημοκρατία είναι. Δεν είναι Ελλάδα. Η Ελλάς, είναι κάτι άλλο. Πρώτα απ' όλα, είναι Ιδέα. Είναι Φως. Εδώ, πλέον, περπατούμε σε ζόφο.

      Διαγραφή
  2. σήμερα η κατάσταση έχει ξεφύγει, υπήρχε ανεργία, νεποτισμός,σαπίλα,παθογένειες του ίδιου συστήματος, απλά οι νέοι ακόμα είχαν τότε δικαίωμα στο όνειρο, ορθοποδούσαν με ξένα κόλλυβα, η συνέχεια όπως και σήμερα δυστοπική, αδιαφανής , με απουσία προοπτικής. Η ανθρωπότητα συνολικά νοσεί, νοσεί το ημιθανές σύστημα και οι κινήσεις να διορθωθούν τα θεμέλια , απλά δημιουργούν μεγαλύτερες αναταράξεις που οι συνέπειες πέφτουν στις πλάτες της πλειοψηφίας, που ανήμπορη μέχρις στιγμής να αντιδράσει παρακολουθεί άβουλα και αμήχανα τις εξελίξεις της κατακόρυφης πτώσης.Η ανθρωπότητα δεν είναι καλά,ποτέ άλλωστε δεν ήταν,απλώς Περι σήμερα τα παρατηρείς όχι με το αθώο βλέμμα ενός παιδιού εννέα ετών, αλλά με την συσσωρευμένη σου γνώση και εμπειρία που απέκτησες και που σου δίνει την δύναμη να απορρίπτεις την βρώση κουτόχορτου και σανού,σήμερα με άλλη οπτική αν το δείς, έχει πρόβλημα να παρακολουθήσει τις εξελίξεις, επειδή είναι ταχύτατες που ξεφεύγουν από την δύναμη του ελέγχου, αλήθεια θεωρείς ότι ο απλός άνθρωπος μπορεί να παρακολουθήσει τι γίνεται στην αστροφυσική, στην γενετική, να ξεχωρίσει τον μικρόκοσμό του από τον μακρόκοσμο, να ιχνηλατήσει, να αφουγκραστεί με ασφάλεια τα νέα δεδομένα και τις όποιες προοπτικές ; Τελικά φίλε, γίναμε απλοί παρατηρητές, ίσως και πειθήνια όργανα των εκλεκτών της εξουσίας, μας έκανε το σύστημα και η νέα τάξη της παγκοσμιοποίησης,να αφήνουμε την ποιότητα στην άκρη, να αναπολούμε νοσταλγικά παλιές ασπρόμαυρες εικόνες που ανεξίτηλα καταγράφηκαν στο υποσυνείδητό μας, μιας εποχής που ανεπιστρεπτί έχει περάσει, αφήνοντας αποτύπωμα σε όσους ακόμα αντιστέκονται και περπατούν σε όρθια στάση και όχι γονυπετείς , συμβιβασμένοι, οσφυοκάμπτες, υποτελείς . υπήκοοι.Τα υπόλοιπα αρχαιοελληνικά που διαβάζω απλά δεν αντέχουν κριτικής , γιατί κατά την γνώμη μου αυτή η καραμέλα περί αρχαίου πολιτισμικού φορτίου που κουβαλάμε στο dna μας , είναι νεφέλωμα συσκότισης παρά αρχαίο φώς, τα σημερινά σκοτάδια δεν φεύγουν με προβολείς του παρελθόντος αλλά με ανατροπές του μέλλοντος, από το κατά τα άλλα συμπαθή Διηνέκη, που τον διαβάζω στης αναρτήσεις στην ιστοσελίδα του , προφανώς δεν περίμενα διαφορετική οπτική, όλα τα αποκωδικοποιεί με το βλέμμα στραμμένο στο ¨" πάλι με χρόνια με καιρούς , πάλι δικά μας θα είναι " , μόνο που εγώ θα του έγραφα " περασμένα μεγαλεία διηγώντας τα να κλαίς "Επομένως Περι η σημερινή εικόνα είναι συνέχεια της εικόνας που αποτύπωσες ως παιδί που ενηλικιώθηκε απότομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οταν ακούω ή διαβάζω την λέξη κινήματα βγάζω φλύκταινες, θυμάμαι ότι στην Γαλλία του εκλεκτού της τραπεζικής ελίτ το κίνημα κίτρινα γιλέκα και την διαχεόμενη άποψη-προσδοκία-επιθυμία και παραδοχή ορισμένων που από κεκτημένη ταχύτητα έβλεπαν το ξήλωμα του ιστού του νεοφιλελεύθερου συστήματος, ως σκέψη και πρόβλεψη απέτυχαν παταγωδώς, αν με άκουγαν στην ανάλυση θα έβλεπαν ότι όπου ξεφυτρώνουν κινήματα το μόνο που καταφέρνουν είναι ήττες και πισωγυρίσματα, παραδείγματα έχουμε και εδώ , κίνημα του Πασόκ, που έφερε την Νδ και μαζί τα μνημόνια και την χρεοκοπία, κίνημα της πετσέτας το καλοκαίρι και το αποτέλεσμα μηδέν στο ίδιο έργο θεατές και φέτος και πάντα. Οταν λοιπόν διαβάζω για κίνημα, το φλύαρο μυαλό μου οδηγείται σε μια λέξη ήττα, αποπροσανατολισμός και συσκότιση. ΄΄Αλλωστε Περι, διαφορετικά διάβασα την τοποθέτηση του πολιτικού κλώνου του Μακρόν ως προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας, το σύστημα εξουσίας τοποθέτησε τον Ατάλ, προκειμένου να δώσει λίγη ακόμα ζωή σε μια παράταξη που γέρασε πριν την ώρα της και να συγκρουστεί με την Ακροδεξιά που τοποθέτησε επικεφαλής στο ψηφοδέλτιο ενόψει ευρωεκλογών έναν άνθρωπο νεότερο, που δημοσκοπικά προελαύνει., δλδ παίζεται ένα παιχνίδι εντυπώσεων μεταξύ δύο κομμάτων, που είναι μέρος της ίδιας κολυμπήθρας , αποτελούν συστατικά του ιδίου συστήματος , που απλά οι μεν νεοφιλελεύθεροι είναι στυγνοί διαχειριστές και οι ακροδεξιοί απλοί λαϊκιστές, που με την ρητορική τους προσελκύουν και αποτελούν το τέλειο ανάχωμα , για να μην υπάρξει ανατροπή του καπιταλιστικού συστήματος, προφανώς και οι δύο το ίδιο σύστημα υπηρετούν με νύχια και δόντια, άρα είναι και οι δύο μέρος του προβλήματος και όχι η λύση.Μάλλον στην Γαλλία το δικό μας κίνημα της πετσέτας , πέταξε λευκή πετσέτα δώρο στα κίτρινα γιλέκα, για το φρένο στις κινητοποιήσεις, εκτός και όλα όσα έθεσαν έχουν υλοποιηθεί οπότε σταμάτησαν τον αγώνα.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ