peri majestic the real

Πέμπτη 15 Ιουνίου 2023

Τρέχα να τους ψηφίσεις. Να τους νομιμοποιήσεις. Ζίτο η ελάδα ( το video δεν έχει καθόλου πλάκα).

 

Τι δουλειά έχω εγώ με τους  μαχαιροβγάλτες οργανωμένους οπαδούς;

Τι δουλειά έχω εγώ με την χαβούζα του Πειραιά και της Τούμπας;

Τι δουλειά έχω εγώ με τους Μανιάτες; Τους Πυργιώτες;; Τους Καλαματιανούς; Τους Κρητικούς; Γιατί π.χ. βουλή, αστυνομία, στρατός, λιμενικό, θέατρο, μουσική, κινηματογράφος κατά μεγάλη πλειοψηφία απαρτίζεται από αυτούς τους τύπους; Τι είδους ξεχωριστή οντότητα είναι αυτοί οι τύποι που ελέγχουν και τον υπόκοσμο; Τι είδους  ξεχωριστό ταλέντο είναι αυτό; Πρωτοφανές στα παγκόσμια χρονικά..

Τι δουλειά έχω εγώ με τους κομματικούς τραμπούκους; Τους ρουφιάνους δημοσιογράφους; Με τους βολεμένους; Τους απατεώνες;

 Τι δουλειά έχω εγώ με τους Ξενοδόχους της Κρήτης και της Μυκόνου; Το ίδιο άγχος μοιραζόμαστε; Τι δουλειά έχω εγώ με τις μκο των λάθρο; 

Τι δουλειά έχω εγώ με τους Αλβανούς που αρπάζουν τις ιθαγένειες; Γιατί να τους σπουδάζω; Γιατί να βαράω προσοχή στους λάθρο; Γιατί να τους δίνω επιδόματα; Γιατί να έχω ευθύνες για κάτι που δεν με αφορά;

Γιατί να θυσιαστώ για όλους αυτούς; Γιατί; Ποιο το όφελος;

Τι μου καλό μου προσφέρει αυτό το κράτος; 

Τι δουλειά έχω με όλους αυτούς τους προβληματικούς; 

Ποιοι είναι όλοι αυτοί; Τι συμβαίνει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου