peri majestic the real

Τρίτη 23 Μαΐου 2023

Weeds II (The Origin Of The Species)

 

Άρρωστη κοινωνία. Κι αυτό με τους ψεκασμένους; Κάργα στημένο. Γιατί; Για να φαίνονται οι πραγματικοί φασίστες, δημοκράτες..Κι αυτό με τους επαναστάτες ανετιεμβολιαστές του Youtube και όχι μόνο; Ξανά στημένο. Κομματικά κουσούρια μιας παλιάς εποχής που από ότι φαίνεται επέστρεψε. Να ρίξουμε τον Μητσοτάκη, επειδή δεν θέλουμε τη δεξιά, αλλά θέλουμε τα δικά μας παιδιά. Γελοία υποκείμενα. Για την πατρίδα ουδείς!

 Γράφει ο Τραΐανού; Και; Χρόνια γράφει. Ποιοι όμως τον έχουν αποκλεισμένο από τους Έλληνες; Τα γραπτά του καταλήγουν στους "δήθεν" ακραίους. Τρώει καπέλωμα. Τρώει δούλεμα. Με έναν λαό που δεν φιλτράρει τίποτα. Απολύτως τίποτα. Ο τάδε μαλάκας έγραψε ότι οι εκλογές είναι νοθευμένες. Μάλιστα. Λίγο να το ψάξεις, πέφτεις πάνω στους χρυσαυγίτες. Γυρίζεις ΞΑΝΑ στην περίοδο του 2012. Είναι τρομερό. Γράφεις για την αποχή. Είναι μια πράξη καθαρής αντίστασης. «Αρνείσαι» να «παίξεις» σ’ ένα παιχνίδι, στο οποίο έτσι κι αλλιώς είναι χαμένο.. Αυτό δείχνει η εμπειρία. Το διαβάζουν οι χαφιέδες και απειλούν..Αν έγραφες πάμε να ψηφίσουμε ΠΑΣΟΚ δεν θα σε ενοχλούσαν.. Οι χαφιέδες; Μα όπως δείχνουν τα πράγματα είναι αυτοί που παρουσιάζονται ως "μεγάλοι πατριώτες." Οι μεγάλοι "αντιμνημονιακοί". Αυτοί που κατά την διάρκεια της καραντίνας, έγραφαν για Ηλία ρίχτο, όχι στα κόμματα, όχι στις μάσκες, τα εμβόλια του σατανά, Αγία Ρωσία. "Εν Χριστώ Αδελφοί" που δεν θέλουν αποχή. Θέλουν συμμετοχή με δικούς τους υποψήφιους, αναγνωρίζοντας το καθεστώς που τάχα μου πολεμούσαν κατά την διάρκεια της καραντίνας.

Αξίζει; Είναι τρελοκομείο.

Ποιος λαός; Που να βρει το καθαρό μυαλό; Μιλάμε για σύγχυση. Έχει πιάσει ο υπόκοσμος όλα τα πόστα.

Που είναι για παράδειγμα το κίνημα των Υγειονομικών; Των Τεμπών; Που; Εννοείται στα κόμματα. Τι να κάνει τότε ο απλός πολίτης που περιμένει ένα επίδομα; Που βλέπει τον Κατρούγκαλο και τρέμει; Που έχει χάσει δικούς του ανθρώπους στα νοσοκομεία και παθαίνει σοκ όταν βλέπει ότι ΑΥΤΟΙ που του έλεγαν να αρνηθεί το καθεστώς, του ζητάνε την ψήφο του!!!

 Όχι, δεν θα πάρω μέρος σε αυτό τον πούστικο πόλεμο. Δεν με αφορά. Δεν έχω καράβια. Δεν είμαι μέλος κανενός κόμματος. θέλω να είμαι προσγειωμένος στην πραγματικότητα. Θέλω να είμαι δίπλα στους απλούς ανθρώπους.

Για μια ακόμη φορά Αποχή!

4 σχόλια:

  1. Ο Τραιανού μάς άνοιξε τά μάτια. Μας έδωσε ένα όραμα γιά έναν κόσμο δίκαιο ,ηθικό με τάξη ισονομία ,ανιδιοτέλεια. Μιά ΟΥΤΟΠΙΑ μέσα σέ ένα ζοφερό κόσμο. Μας είπε ,είμαι μαζί σας έχετε τήν δύναμη ,σας χαρίζω την Γνώση. Τίποτα δέν είναι ανέφικτο. Εκείνος που θέλει,κάνει περισσότερα από εκείνον που μπορεί. Ομως συναντήσαμε μιζέρια κλάψα τεμπελια,μέσα από την απαξίωση και το "ανέφικτο"
    Μάς χάρισε έναν κόσμο λαμπερό,και εμείς ακολουθήσαμε,και προσπαθήσαμε να τον δείξουμε σέ όλους με χαρά ,και να μπούμε όλοι.
    Ημασταν χαρούμενοι ,γιά το "δώρο" που κρατούσαμε,και που μοιράζαμε.Αυτό που ζήσαμε,μάς σόκαρε,κάθε στιγμή.Πιστεψαμε,ΕΙΔΙΚΑ με την μιζέρια το σκοτάδι και την κακομοιριά, που είχε ο κόσμος ,πώς από περιέργεια και μόνον ,θα προσπαθούσαν.Δέν φανταστήκαμε πώς είναι μαθημένοι μόνον στήν μιζέρια και στην κακομοιριά.Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ τόσην βλακεία ,και σκοτάδι πνευματικό. Καί οι γύφτοι κα΄ποια στιγμή αποφάσισαν να φύγουν από τα "τσαντίρια ", αρχισαν να αλάζουν την ζωή τους και τον τρόπο σκέψης τους. Να απαιτούν ,καλλύτερες συνθήκες,καλύτερο τρόπο ζωής.
    Η Δική μου ζωή,πάντα είχε ποιότητα,γιατί είναι θέμα σκέψης και απόφασης. Καράβια δέν έχω ,και ότι είχα έχω ,και θα έχω.Θα παραμείνει η Γνώση του,σε προσωπικό επίπεδο,και πάντα θα είμαι μέσα στήν ισοροπία ,και την χαρά.
    Αξιολογώ πάντα τον χρόνο μου στο να δημιουργώ,ότι μου αρέσει ,και να μην μου λείπει ,κάτι.Πάντα θα δίνω,γιατί η ΔΩΡΕΑ γιά μένα είναι χαρά.
    Καλή συνέχεια Περικλη.Αποψη μου είναι μην ασχοληθείς πλέον γιατί ,όχι μόνον δέν μπορείς να τους ΑΝΕΒΆΣΕΙΣ ,αντιθέτως σε ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ εκεί στήν κακομοιριά τους.
    Εγώ ότι είχα έχω,και τίποτα δέν έχασα. Εχασα λίγο από τόν χρόνο μου απλά. Κάποιοι δέν θα ζήσουν ποτέ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει; Είναι τρελοκομείο.Βλαμμένα άτομα. Είναι ολόκληρο δίκτυο ανώμαλων.Που είναι για παράδειγμα το κίνημα των Υγειονομικών? Των Τεμπών? Που; Εννοείται στα κόμματα.Κι αυτό με τους επαναστάτες ανετιεμβολιαστές? Είναι δικαίωμά μας μας έλεγαν οι γελοίοι να μην κάνουμε εμβόλια. Μπράβο τους έλεγε ένα κομμάτι. Και? στα κόμματα χώθηκαν. Με ποιους να μιλήσεις? Δεν είναι βλάκες. Είναι κακοί. Είναι φθονεροί. Κακός λαός. Ένας έθνος ανάδελφο. Γράφει ο Τραιανού, και??? Γιατί καταλαβαίνει κανείς τίποτα?? Μίσος έχουν για όλους. Εγώ είμαι με την αποχή. Δεν αξίζει να περάσεις ΚΑΝΕΝΑ παραβάν. Έγραφε ο Τραιανού για τον ρόλο του Τσίπρα που ανέβηκε στις Σέρρες. Είδες κανένα ενδιαφέρον από κανένα blog? Ποιοι μωρέ? Είδες κανένα Σερραίο να λέει τι γίνεται?? Τι συμβαίνει? Είχα γράψει ότι είμαστε τυχεροί που ζούμε. Ισχύει. Αυτό το πράγμα δεν είναι χώρα. Είναι υπόκοσμος καθαρμάτων.

      Να ανεβάσω την τελευταία ανάρτηση του Τραΐανού? Να το κάνω. Και? Θα πάρουν το νόημά της τα καθάρματα και θα την βρεις κάπου σε κάποιο πολιτικό γραφείο κομματιασμένη, εντελώς αλλαγμένη. Αυτό θα γίνει. Θα παίζουν τα καθάρματα κόντρες με τα κόμματά τους.

      Τι άλλο να πω??

      peri

      Διαγραφή
    2. Φίλε μου Peri, ο κύριος Τραϊανού ΔΙΔΑΣΚΕΙ μεταπολεμική ιστορία.
      Δεν τον διαβάζεις. Τον απολαμβάνεις.
      Τα άλλα μπλόγκς, ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ, ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ.
      ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ.
      ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΣΤΗΝ Alexa.
      Στο έχω ξαναγράψει, σε διαβάζουν πολλοί και μάλιστα και πολλοί επώνυμοι.
      Το ξέρω 100%.
      Διαβάζουν τον Τραϊανού.
      Μπορεί επιδερμικά, μπορει να έχουν εντρυφήσει στα κείμενά του, σημασία έχει ότι Όοοολοι τον διαβάζουν.
      Όπως και εσένα.
      Σε λένε απαισιόδοξο, αλλά γράφεις αλήθειες.
      ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ, ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ.

      Διαγραφή
  2. "ΕΒΡΑΪΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΟΡΧΕ @ ΣΚΛΗΡΗ ΝΟΘΕΙΑ. Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΜΟΣΣΑΝΤ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ 21ΗΣ ΜΑΪΟΥ. ΠΩΣ «ΠΕΘΑΙΝΕΙ» Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΧΑΚΑΡΕΤΑΙ Η ΚΑΛΠΗ. Πως ο χάρτης βάφτηκε γαλάζιος. Οι Εφιάλτες των μυστικών υπηρεσιών που δολοφονούν τη Δημοκρατία σε 30 χώρες"

    ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ ..ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΙ.."ΤΑΛΙΜΠΑΝ" "ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ" ΚΤΛ.."ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ "ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ"" ΚΤΛ..ΤΩΡΑ ΘΑ ΦΑΝΕ ΠΙΚΡΑ ΚΑΙ ΠΟΝΟ. ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ "ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ" ΑΠΟΨΗ Η ΘΑ ΤΟΝ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ "ΦΙΛΕΛΕ" "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ" ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΤΗΣ "ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ"..ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΞΑΝΑ. ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΙΣ" ΑΜΥΝΕΣ" ΤΟΥ.ΞΑΝΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ .ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΚΙΜΑ.(Ο ΓΛΙΤΣΑΣ ΓΛΕΤΣΟΣ ΕΙΠΕ "ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ" )
    ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ "ΦΙΛΕΛΕ" ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΤΟ ΚΑΡΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ,ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ "ΑΝΑΠΟΔΑ" Η ΦΛΥΑΡΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΚΟΠΕΙ ΣΠΑΘΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η "ΚΡΥΦΗ ΑΠΕΙΛΗ" ΤΗΣ..."ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΞΟΥΝ ΜΠΑΛΑ .ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΥΠΝΟ.
    ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣ "ΕΦΤΙΑΞΑΝ".ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΣ ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ.ΑΣ ΠΑΝΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΠΟΙΟΝ.."ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΟΥΔΕΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ."
    ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΛΠΟ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ.

    Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ. ΥΔΡΟΧΟΟΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.• 𝚅𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕𝚒𝚜 ♫ 𝙱𝚕𝚞𝚜𝚑 𝚁𝚎𝚜𝚙𝚘𝚗𝚜𝚎 (𝒓𝒂𝒅𝒊𝒐 𝒆𝒅𝒊𝒕) •.

  Να χαθούμε για πάντα... Να φύγουμε νύχτα από την Ελλάδα... να γίνουμε μια ανάμνηση...Όπως ανάμνηση γίνεται και η Γάζα αλλά με βίαιο τρόπ...