peri majestic the real

Δευτέρα 3 Απριλίου 2023

ΥΒΡΙΣ εις βάρος των νεκρών των Τεμπών - Επίσημη σελίδα των φίλων τού Παναγιώτη Τραϊανού

 ΥΒΡΙΣ εις βάρος των νεκρών των Τεμπών!

Το έγκλημα συνεχίζεται στην KATEXOMENH Ελλάδα!

Μετά τα παιδιά στα Τέμπη θα «δολοφονήσουν» στη Βουλή και τους γονείς τους …και βέβαια την αλήθεια!

Με νόμους-«εκτρώματα» οι δολοφόνοι προσπαθούν να σβήσουν τα ίχνη τους, «ομολογώντας» στην ουσία την ενοχή τους!

Εάν λέγαμε ότι στη Θεσσαλία δολοφονήθηκαν εν ψυχρώ δεκάδες ανύποπτοι Έλληνες μέσα σ’ ένα ιταλικό τρένο και ανάμεσα στους υπεύθυνους της «ανθρωποσφαγής» ήταν η γερμανική Siemens τού Χριστοφοράκου, που με τις «διαιτησίες» τού Πικραμένου και τις «πλάτες» των Καραμανλήδων «κάλυπταν» τον Μητσοτάκη, ο ακροατής μας θα μπερδευόταν …Θα νόμιζε ότι μιλάμε για μια κατάσταση του 1942 …Θα νόμιζε ότι μιλάμε για τη διπλή γερμανοϊταλική Κατοχή και τους διαβόητους δωσίλογους, οι οποίοι σε συνεργασία με τις δυνάμεις Κατοχής σκότωναν ατιμώρητα Έλληνες πολίτες, για να πλουτίζουν οι κατακτητές και να πληρώνονται μαυραγορίτες …Μόνον ο Μέρτεν των Καραμανλήδων κι ο Μπράουερ των Μητσοτάκηδων λείπουν …Ούτε τα ονόματα δεν αλλάζουν …Οι ίδιοι δωσίλογοι των ίδιων κατοχικών δυνάμεων πρωταγωνιστούν σε «σφαγές» Ελλήνων. Η μόνη διαφορά είναι ότι τους γονείς τούς διαδέχθηκαν τα παιδιά τους σε μια κατάσταση που δεν έχει αλλάξει στο παραμικρό …Υπό Κατοχή ήταν και υπό Κατοχή παρέμεινε η Ελλάδα και πληρώνει με αίμα τις επιλογές των κατακτητών της, για να πλουτίζουν οι τοπικοί δωσίλογοι.

Περί αυτού πρόκειται. Το δυστύχημα των Τεμπών ήταν ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ, γιατί ήταν μια ολέθρια κατάληξη μιας ΣΥΝΕΙΔΗΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ των κατακτητών και των τοπικών δωσίλογων …Δεν ήταν ούτε η «κακιά η ώρα» ούτε ο «μεθυσμένος σταθμάρχης» …Ήταν πολιτική επιλογή ανθρώπων να βάλουν την «κακιά την ώρα» ή τον «μεθυσμένο σταθμάρχη» ως παραμέτρους στην «εξίσωση» της ασφάλειας του δικτύου …Ήταν επιλογή συγκεκριμένων ανθρώπων να ρισκάρουν ανθρώπινες ζωές, προκειμένου ν’ αυξήσουν οι επικυρίαρχοι «ιδιωτικοποιητές» και «πλιατσικολόγοι» τής Ελλάδας τα κέρδη τους …Ήταν επιλογή συγκεκριμένων ανθρώπων, οι οποίοι μπροστά στο κέρδος δεν υπολογίζουν ούτε στο ελάχιστο την ανθρώπινη ζωή —και ειδικά αυτήν των Ελλήνων— …Ήταν επιλογή δολοφόνων κι αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι με την ίδια αυθαίρετη και φασιστική εξουσία, με την οποία προκάλεσαν το θανατικό στα Τέμπη, προσπαθούν σήμερα να σβήσουν τα «ίχνη» τους μέσα στη Βουλή. Όπως έκαναν ακριβώς οι ΝΑΖΙ τής Κατοχής και οι δωσίλογοί τους …Σκότωναν και μετά νομοθετούσαν με τρόπο τέτοιο, ώστε ν’ απαλλάσσονται από μελλοντικές ευθύνες …Σκότωναν κι έψαχναν κάποιον Έλληνα «αντιστασιακό» ή «ανεύθυνο» ή «μεθυσμένο» να του «φορτώσουν» τις ευθύνες …«Βάπτιζαν» όποιον ήθελαν όπως τους βόλευε και «καθάριζαν».

Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος ούτε καν ντετέκτιβ, για να καταλάβει τι πραγματικά συνέβη στα Τέμπη και χάθηκαν τόσες ανθρώπινες ζωές …Ελάχιστη λογική τού χρειάζεται και γερά νεύρα, για να παραβλέψει τα ψέματα και τις ηλιθιότητες των ισχυρισμών των εμπλεκομένων δωσίλογων …Να παραβλέψει την ύβρη των άεργων κι ανεπάγγελτων πολιτικών «γόνων», οι οποίοι παριστάνουν τους μόνιμους πολιτικούς. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος —ξεκινώντας τη σκέψη του— είναι να εξετάσει το θέμα επάνω στη σωστή του βάση και άρα ν’ αποκλείσει εξ’ αρχής το ενδεχόμενο του ατυχήματος. Και μόνον που εξακολουθεί και μιλάει ο Πρωθυπουργός για «ατύχημα», αποτελεί ΥΒΡΗ στη μνήμη των νεκρών και ΜΕΓΙΣΤΗ προσβολή απέναντι στην ελληνική κοινωνία. Το «ατύχημα» είναι ένας συγκεκριμένος όρος με συγκεκριμένο περιεχόμενο, όταν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σε κάποια νομική επιχειρηματολογία…

…«Ατύχημα» είναι η περίπτωση μιας τυχαίας αστοχίας υλικού να οδηγήσει στη θραύση ενός άξονα ή ενός τροχού και να οδηγήσει σε εκτροχιασμό τού τρένου …«Ατύχημα» είναι να γίνει μια διακοπή ρεύματος τη στιγμή που θα πρέπει κάποιοι ηλεκτρομηχανισμοί ν’ αλλάξουν την πορεία ενός τρένου …«Ατύχημα» είναι να πάθει καρδιακή προσβολή ένας άνθρωπος, ο οποίος χειρίζεται έναν διακόπτη ή ένα τιμόνι …«Ατύχημα» είναι σε μια σταθερή «εξίσωση» ασφαλείας ο τυχαίος φυσικός ή ανθρώπινος παράγοντας να «αλλοιώσει» το τελικό της αποτέλεσμα …Μια «εξίσωση» ασφαλείας, η οποία, μόλις απομακρυνθεί η «λανθασμένη» αυτή παράμετρος, επανέρχεται στην αρχική της «θέση» και άρα στη σωστή από πλευράς ασφάλειας «θέση» —με βάση τις ύψιστες δυνατές διεθνείς ή εθνικές προδιαγραφές—.

Κυριάκος Μητσοτάκης από τα Τέμπη: «Ανείπωτη τραγωδία, θα κάνουμε ό,τι  περνάει από το χέρι μας να μην ξανασυμβεί» Είδαμε μήπως κάτι απ’ αυτά να συμβαίνει στην περίπτωση των Τεμπών; …Όχι βέβαια …Εκεί είδαμε ένα ΕΓΚΛΗΜΑ, το οποίο οφείλεται σε πολιτικές επιλογές …ΕΓΚΛΗΜΑ, το οποίο αφορά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ την κορυφή τής πολιτικής ηγεσίας …Της ηγεσίας αυτής, η οποία υποτίθεται σκέφτεται για το «καλό» μας —πριν από εμάς, για εμάς—. Αυτή η ηγεσία είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ υπεύθυνη για το ΜΕΓΑ ΕΓΚΛΗΜΑ των Τεμπών, εφόσον αυτό προέκυψε από δικές της πολιτικές επιλογές, οι οποίες αφορούσαν την ανάθεση —και άρα τις προμήθειες— έργων, τα οποία συνδέονταν με την ασφάλεια του δικτύου. Από τη στιγμή λοιπόν που δεν «αστόχησε» κανένα υλικό τού τρένου και είχαμε αυτό το δυστύχημα, το οποίο οφείλεται σε έργα που κάποιοι αποφάσισαν να καθυστερήσουν ή να μην γίνουν καθόλου, δεν μιλάμε για ατύχημα. Υπό αυτές τις συνθήκες ΚΑΝΕΝΑ ανθρώπινο λάθος ΚΑΝΕΝΟΣ σταθμάρχη δεν θα μπορούσε να προκαλέσει το ΕΓΚΛΗΜΑ αυτό, εάν είχαν γίνει εγκαίρως τα ΕΡΓΑ που είχαν σχέση με την Ασφάλεια αυτήν και για τα οποία η Ε.Ε. είχε εγκρίνει τα κονδύλια των χρηματοδοτήσεών τους και ήδη μας είχε πάει στα Δικαστήρια για την ΕΣΚΕΜΜΕΝΗ μη-εκτέλεσή τους.

Με απόφαση του Πρωθυπουργού —και εξαιτίας δικών του επιλογών— πείστηκε και έβαζε ο ανύποπτος κόσμος τα παιδιά του μέσα στο «τρένο τού θανάτου». Εξ’ αρχής —και για τα τέσσερα ολόκληρα χρόνια τής θητείας του— ο Μητσοτάκης γνώριζε ότι η κάθε ημέρα θα μπορούσε να γίνει «Η» τραγική ημέρα για τον ελληνικό λαό …Επί τέσσερα χρόνια ήταν σε θέση —λόγω του αξιώματός του— να γνωρίζει πόσο «τυχερός» ήταν που ανέβαζε τα δικά του τα παιδιά στα αεροπλάνα και δεν τα έβαζε στα κινούμενα και τυφλά «φέρετρα». Αυτή η γνώση τον καθιστά ΕΚΓΛΗΜΑΤΙΑ, εφόσον αποφάσισε να υπάρχουν αυτές οι συνθήκες στη σιδηροδρομική μεταφορά ανθρώπων …ΕΓΚΛΗΜΑ είναι ν’ αφήνονται ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ τα τρένα να ταξιδεύουν στα «τυφλά» και με μεγάλες ταχύτητες μέχρι ν’ αλλάξουν τα ποσοστά των προμηθειών των εργολάβων για την εγκατάσταση των ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΝ —σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο— τεχνολογιών ασφαλείας!

Siemens: Από τις διαχρονικές σχέσεις με την οικογένεια Μητσοτάκη μέχρι την  αθώωση - Documento Γι’ αυτό ακριβώς κατηγορείται από το Πανελλήνιο η σημερινή Κυβέρνηση. Επέτρεψε συνειδητά —και για κερδοσκοπικούς λόγους — να δημιουργηθούν οι συνθήκες εκείνες, οι οποίες οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στο δυστύχημα. Για κάποια επιπλέον εκατομμύρια κερδών η Κυβέρνηση-Μητσοτάκη ρίσκαρε στις πλάτες ανύποπτων πολιτών, οι οποίοι αντιμετωπίστηκαν σαν «σφάγια» άνευ σημασίας. Αυτήν τη στιγμή που συντάσσεται το κείμενο υπάρχουν επίσημες καταγγελίες που έφτασαν στα «αυτιά» αξιόπιστων δημοσιογράφων —όπως ο Γιάννης Ντάσκας— ότι η Siemens τού «αείμνηστου» Χριστοφοράκου είναι αυτήν που με τις παρασκηνιακές της ενέργειες καθυστέρησε τα έργα που αφορούν την εγκατάσταση του συστήματος ασφαλείας, προκειμένου να το αναλάβει η ίδια.

Ενώ δηλαδή είχαν δοθεί από την Ε.Ε. οι πιστώσεις για την εγκατάσταση των μοντέρνων συστημάτων ασφαλείας και υπήρχε ήδη μειοδότης ανάδοχος έτοιμος να εγκαταστήσει την τεχνολογία αυτήν, η γνωστή Siemens μπλόκαρε αυτήν την διαδικασία γνωρίζοντας την επικινδυνότητα για το επιβατικό κοινό αυτής της καθυστέρησης. Προφανώς η Siemens δεν μειοδότησε για να πάρει αυτό το έργο, γιατί απλούστατα η Siemens —ως εταιρία των επικυρίαρχων— δεν θέλει να συμμετέχει σε τέτοιους μειοδοτικούς διαγωνισμούς, οι οποίοι ρίχνουν τις τιμές εξαιτίας τού ανταγωνισμού και της «δίψας» των υπολοίπων κατασκευαστών για έργα …Η Siemens «προτιμά» πάντα τις απευθείας αναθέσεις. Εφόσον αυτό την ευνοεί, είναι προφανές —όπως πολλές φορές έχει αποδειχθεί και στο παρελθόν— πως, εάν έχει την πολιτική ισχύ, μπορεί να ακυρώνει ακόμα και ολοκληρωμένους διαγωνισμούς, για να πάρει με άλλο τρόπο την ανάθεση και να μοιράσει προμήθειες σ’ αυτούς που θα της αναθέσουν το έργο.

Εφημερίδα Kontra News - 19/1/2016 - Με μαύρο χρήμα από τις μίζες της Siemens  αγόρασε η Μαρέβα το οικόπεδο στην Τήνο;

Από την εποχή τού Χριστοφοράκου αυτό έκανε πάντα και είναι προφανές ότι το ίδιο θα έκανε κι αυτήν τη φορά. Εάν αληθεύουν οι καταγγελίες, δεν θα πρέπει να διερευνηθεί ο ρόλος της; …Δεν θα πρέπει να διερευνηθεί ο ρόλος μιας εταιρείας, που σε ό,τι έχει ανακατευτεί στη ελληνική δημόσια ζωή έχει καταλήξει σε σκάνδαλο; …Δεν θα πρέπει να διερευνηθεί η περίπτωση να είναι η ίδια υπεύθυνη για καθυστερήσεις έργων ασφάλειας, που ήταν γνωστό εκ των προτέρων ότι θα μεγάλωνε ακόμα πιο πολύ την «τρύπα» του χρόνου που ο ΟΣΕ θα έπαιζε κορώνα-γράμματα τη ζωή των πολιτών που θα ταξίδευαν μέσω του δικτύου του; …Δεν θα πρέπει να διερευνηθεί ο ρόλος μιας εταιρείας, η οποία διατηρεί προνομιακές σχέσεις με τη σημερινή Κυβέρνηση; Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτή είναι η εταιρεία των οικοσκευών τής Ντόρας και των τηλεφωνικών κέντρων τού Κούλη. Αυτή είναι η εταιρεία που «προικίζει» την οικογένεια Μητσοτάκη σε κάθε ευκαιρία …Η Siemens, η οποία —λόγω της εμπλοκής της σε σκάνδαλα— κανονικά δεν θα έπρεπε καν να διεκδικεί δημόσια έργα στην Ελλάδα, αλλά, χάρη στην αθώωση που της πρόσφερε η μητσοτακική ηγεσία, όχι μόνον διεκδικεί νέα δημόσια έργα, αλλά απαλλάχθηκε κι απ’ όλες τις «τιμωρητικές» υποχρεώσεις της απέναντι στο Ελληνικό Δημόσιο.

Εάν λοιπόν αυτή η Siemens «κρύβεται» πίσω από την αναβολή των έργων για την ασφάλεια των επιβατών τού ΟΣΕ, αυτό είναι ΕΓΚΛΗΜΑ και ταυτόχρονα ΠΡΟΔΟΣΙΑ τού λαού από την ηγεσία του. Αυτό όμως απαιτεί την εγκληματική συνενοχή της πολιτικής ηγεσίας στο ανώτατο επίπεδο. Ούτε καν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών μπορεί μόνος του να εξυπηρετήσει τόσο επικίνδυνες υποχρεώσεις. Χρειάζεται η «κάλυψη» του προϊσταμένου του και άρα του ίδιου Πρωθυπουργού. Γιατί; …Για να μπορούν να σταματούν οι καταγγελίες των αρμοδίων υπηρεσιακών και συνδικαλιστικών παραγόντων στα γραφεία τής Διαπλοκής …Να μην προχωρήσουν οι καταγγελίες αυτές σε κανένα εισαγγελικό γραφείο και διαταχθεί κάποιου είδους έρευνα …Να μην γίνονται όλα αυτά θέματα στα ΜΜΕ των «Τατιάνων» και των «Νικολάκηδων», που ταΐζονται με τις διάφορες λίστες Πέτσα …Να μην ενημερώνεται ο λαός, ώστε να συνεχίζει να μπαίνει στα τρένα τού θανάτου και να μην χάνονται εισιτήρια και άρα κέρδη για τους ιδιώτες, όπως μας αποκάλυψε ο Υπουργός Ανάπτυξης Γεωργιάδης, ο οποίος είναι γνωστό ότι γνωρίζει από «συγκρούσεις» τρένων.

Οι ίδιοι άνθρωποι, δηλαδή, οι οποίοι «έβλεπαν» τη «σωτηρία» μας μέσω των Μνημονίων, είναι οι ίδιοι που «έβλεπαν» τη «λύση» όλων των προβλημάτων μας μέσα από τις ιδιωτικοποιήσεις των δημοσίων επιχειρήσεων. Οι ίδιοι άνθρωποι δηλαδή, οι οποίοι χαρακτήριζαν σαν «ψεκασμένους» όλους όσους αντιδρούσαν στα εμβόλια, ήταν οι ίδιοι που χαρακτήριζαν σαν «ψεκασμένους» και όσους κατήγγειλαν την έλλειψη ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Θυμάται κανείς τον Καραμανλή, ο οποίος μας κουνούσε το δάκτυλό του όταν του κατήγγειλαν στη Βουλή το θέμα τής ασφάλειας των σιδηροδρόμων; …Είναι ο ίδιος Καραμανλής που ψήφιζε τους νόμους για την υποχρεωτικότητα των εμβολίων ή την επιβολή προστίμων εις βάρος των «ψεκασμένων» που αντιδρούσαν σε αυτές τις υποχρεωτικότητες …Οι ίδιοι άνθρωποι βρίσκονται πίσω απ’ ΟΛΑ αυτά τα εγκλήματα εις βάρος τού λαού και υπέρ συγκεκριμένων οικονομικών συμφερόντων.

Αυτό, όμως, δείχνει συλλογική ευθύνη στο ΕΓΚΛΗΜΑ …Ως οργανωμένη «συμμορία» λειτουργούν και όχι ως μεμονωμένοι εγκληματίες …Έχουν συλλογικές άμυνες και δεν είναι ευάλωτοι ως άτομα. Ο Καραμανλής δεν μπορούσε μόνος του να διαπράξει αυτό το Έγκλημα και γι’ αυτό είχε ανάγκη την κάλυψη του Πρωθυπουργού Μητσοτάκη …και εκείνος με τη σειρά του είχε ανάγκη την κάλυψη του Υπουργικού Συμβουλίου …ΟΛΟΙ μαζί έπρεπε να είναι στο «κόλπο». Τη συνενοχή ΟΛΩΝ αυτών την ομολόγησε ο ίδιος ο Καραμανλής στις εξηγήσεις που έδωσε στην αρμόδια επιτροπή τής Βουλής για το θέμα. Τι είπε; …Ότι εν γνώση του είχε επιτρέψει να γίνει η σιδηροδρομική «υπηρεσία» ένα «στοίχημα» ζωής και θανάτου για τους επιβάτες …Ένα «στοίχημα», όμως, το οποίο το είχαν βάλει άλλοι, ενώ το ρίσκο του το έπαιρναν οι ανύποπτοι πολίτες …Ένα «στοίχημα», το οποίο κάποιους τους πλούτιζε εις βάρος τής ασφάλειας των απλών πολιτών.

Αυτά είναι απλά πράγματα στην κατανόησή τους, τα οποία όμως αποκαλύπτουν κι αποδεικνύουν με τον πιο απόλυτο τρόπο εγκληματικές κυβερνητικές προθέσεις. Εμείς —ως πολίτες ενός υποτίθεται ευνομούμενου κράτους— μέχρι τώρα ξέραμε ότι, εάν κάτι δεν είναι 100% ασφαλές στη χρήση του, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κρατικός λειτουργός δεν δίνει άδεια να το χρησιμοποιεί ο λαός. Ίσχυε κάτι τέτοιο με τους ελληνικούς σιδηρόδρομους; Ο Καραμανλής νόμισε ότι του αρκούσε που «βελτίωσε» το «στοίχημα» του ΣΥΡΙΖΑ. Μας είπε ότι παρέλαβε ένα δίκτυο με ασφάλεια της τάξης τού 17% και ο ίδιος το έφτασε υποτίθεται στην τάξη τού 70%. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό για τον λαό; …Τίποτε απολύτως …«Στοίχημα» ήταν και «στοίχημα» παρέμεινε ένα ταξίδι με το τρένο, το οποίο δεν έχει εξασφαλισμένη την απόλυτη ασφάλεια από πλευράς σχεδιασμού.

Απλά, με βάση τη λογική-Καραμανλή, επί ΣΥΡΙΖΑ οι πολίτες άθελά τους έμπαιναν στο «στοίχημα» των «υπευθύνων» πολιτικών υπό συνθήκες «under», ενώ επί ΝΔ έμπαιναν υπό συνθήκες «over». Είναι λογική αυτή; Το «στοίχημα» δεν παρέμεινε τέτοιο καί στις δύο περιπτώσεις; Έβαζαν αυτοί οι πλούσιοι πολιτικοί τα παιδιά τους στο «στοίχημα» αυτό; …Όχι βέβαια …Δεν τα έβαζαν, γιατί γνώριζαν ότι σε κάποια στιγμή θα συμβεί το «μοιραίο». Με τον τρόπο αυτόν όμως δεν κλονίζεται η εμπιστοσύνη τού πολίτη απέναντι στην Πολιτεία; Τι θα μπορούσε να σκεφτεί ένας πολίτης σήμερα και για κάποια άλλα «στοιχήματά» τους, τα οποία απλά δεν έχουν «σκάσει» ακόμα; Θα μπορούσαμε να υποθέσουμε ότι ζούμε από τύχη, επειδή «πέσαμε» στο 70% που δεν υπήρχαν δηλητηριάσεις από το νερό τής ΕΥΔΑΠ; Ότι ζούμε από τύχη γιατί «είμαστε» ακόμα στο 70% των πιθανοτήτων που δεν κατέρρευσε η γέφυρα που πηγαίνουμε στην εργασία μας και για την οποία νομίζουμε ότι το κράτος και οι αξιωματούχοι του μας «εγγυώνται» 100% ασφάλεια;

Αυτό το «100%» δεν είναι παράλογο ούτε ουτοπικό …Είναι η ελάχιστη απαίτηση …Είναι ό,τι μπορεί να δώσει η σύγχρονη τεχνολογία γι’ αυτό το οποίο προτείνει και εγγυάται μια Κυβέρνηση ως ασφαλές στη χρήση του. Εάν δεν μπορείς ή δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα να δώσεις και την τεχνολογία που απαιτούν οι υπερταχείες αμαξοστοιχίες, μένεις στους «καρβουνιάρηδες» μέχρι ν’ αποκτήσεις τα δεδομένα. Εάν δεν μπορείς να γεμίσεις την πισίνα με νερό, δεν την παραδίδεις στον κόσμο να κάνει «βουτιές» μέχρι να δεις πότε θα μπορέσεις να τη γεμίσεις …Η πισίνα, η οποία κατασκευάζεται για να δίνει χαρά στον κόσμο, όταν είναι άδεια είναι μια τρομερή παγίδα θανάτου και γι’ αυτόν τον λόγο δεν την παραδίδεις προς χρήση. Δεν λες «πάμε και όπου βγει», φορτώνοντας τον κόσμο στα «τυφλά» τα τρένα, γιατί πάντα το «αργότερα» είναι καλύτερο από το «ποτέ» …Αυτό είναι το «100%» και αυτό είναι που εξασφαλίζει η πολιτική απόφαση. Αυτό το «100%» δεν απειλείται ούτε από τις αστοχίες υλικών ούτε από τα κοινά ανθρώπινα λάθη …Παραμένει «100%», συμπεριλαμβάνοντας μέσα του καί τους απρόβλεπτους παράγοντες …Παραμένει «100%», γιατί προβλέπει οτιδήποτε η επιστήμη και η λογική μπορεί να παράσχει και αυτή είναι η σχεδιαστική εγγύηση ότι όλα είναι συμβατά μεταξύ τους.

Τα γρήγορα τρένα είναι συμβατά μόνον με δίκτυα που έχουν τηλεδιοίκηση. Τα γρήγορα τρένα είναι συμβατά με τα δίκτυα αυτά μόνον όταν έχουν GPS, που τα παρακολουθούν μέρα και νύχτα. Τα ακριβά τρένα είναι συμβατά με τα ακριβά δίκτυα και αυτό είναι το «100%» το οποίο εγγυάται μια υπεύθυνη κυβέρνηση που βάζει κόσμο στα τρένα. Εάν δεν μπορείς να επιτύχεις αυτούς τους συνδυασμούς, δεν παραδίδεις το γρήγορο δίκτυο στον λαό. Όταν αυτά μεταξύ τους δεν βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο τεχνολογίας και άρα δεν συνάδουν, υπάρχει μέγας κίνδυνος για την ασφάλεια των επιβατών και εκεί βρίσκεται το παράνομο «στοίχημα» των κυβερνώντων …Το «στοίχημα» αυτό, το οποίο απειλεί ανά πάσα στιγμή να οδηγήσει τον κόσμο στην τραγωδία και άρα —για τους «τζογαδόρους» τής εξουσίας στο ΕΓΚΛΗΜΑ—. Απλά πράγματα. Όπως δεν παραδίδεις στο παιδί σου ένα αυτοκίνητο με πανίσχυρο κινητήρα, όταν αυτό δεν έχει φρένα, έτσι συμβαίνει και με τα γρήγορα τρένα σε σχέση με την ηλεκτρονική τεχνολογία που τα καθιστά ασφαλή επάνω στις σταθερές τροχιές τους.

Άρα —με βάση την «ομολογία» Καραμανλή— εις γνώση τους έγιναν συνένοχοι στο ΕΓΚΛΗΜΑ, γιατί ΟΛΟΙ ήξεραν το μέγα κενό ασφάλειας που υπήρχε. Αυτό ακριβώς ομολόγησε και ο Γεωργιάδης, όταν δήλωσε δημοσίως ότι εσκεμμένα —και σχεδόν «δικαίως»— ο Υπουργός απέκρυψε τον κίνδυνο, για να μην χαθούν εισιτήρια υποψήφιων «μελλοθάνατων» και άρα κέρδη για τους διαπλεκόμενους «επενδυτές». Υπήρξε δηλαδή κοινή απόφαση για ΟΛΟΥΣ αυτούς τους συνένοχους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ. Είτε για λόγους ψηφοθηρικούς είτε για να «δοξάσουν» την ιδιωτικοποίηση που τους έκανε πλούσιους, επέτρεψαν τη φτηνή «διαφήμιση» των γρήγορων τρένων, αλλά την ακριβή υποδομή —η οποία τα καθιστούσε ασφαλή— την έβγαλαν από την «εξίσωση» …Την έβγαλαν συνειδητά εις βάρος της ασφάλειας των επιβατών και, επειδή γνώριζαν ότι αυτό ήταν παράνομο κι εγκληματικό, το απέκρυψαν από τον κόσμο, που ήταν το υποψήφιο θύμα τού ρίσκου τους.

Θεσσαλονίκη: Καταρρέει το Σταθμαρχείο – Ποντίκια τρώνε καλώδια, στον πίνακα  ελέγχου | Typosthes Γιατί το έκαναν; …Για το κέρδος …Για να εξυπηρετήσουν συμφέροντα χορηγών και ιμπεριαλιστών εις βάρος τού λαού. Απλά πίστευαν ότι θα είναι πιο «τυχεροί», ώστε η αποκάλυψή του «στοιχήματος» να «σκάσει» στη «βάρδια» άλλων …Των επόμενων …Αυτό είναι που τους νοιάζει μόνο …Να μην «σκάσει» το πρόβλημα στα δικά τους χέρια …Να κάνουν την «κονόμα» τους, εξυπηρετώντας τους διαπλεκόμενους εργολάβους και προμηθευτές και να περάσει η «σειρά» τους. Μόνον το εν δυνάμει θύμα παραμένει ίδιο και είναι ο λαός …Ο ανύποπτος λαός, ο οποίος νομίζει ότι έχει υπεύθυνους ηγέτες στις υψηλές θέσεις εξουσίας, ενώ αυτοί είναι υπάλληλοι των μεγάλων συμφερόντων, που εκμεταλλεύονται μέχρις αίματος τις ανάγκες τού λαού. Ποιος ξέρει πόσοι από εμάς βρίσκονται από τύχη στη ζωή, εφόσον μπορεί από καθαρή σύμπτωση να έχουμε φτάσει κατά καιρούς στους προορισμούς μας.

Γι' αυτό το δίκτυο έδινε εγγυήσεις ασφάλειας ο Καραμανλής: Ποντίκια τρώνε  τον χαλασμένο πίνακα ελέγχου στο σταθμαρχείο Θεσσαλονίκης! Ακράδαντη απόδειξη της ενοχής τους έδωσαν οι ίδιοι με την πανικόβλητη συμπεριφορά τους, εφόσον μετά το δυστύχημα τέθηκε ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο εκτός λειτουργίας. Αυτό δεν έχει γίνει ποτέ στον κόσμο μετά από ανάλογο δυστύχημα. Αυτό έγινε μόνον στην Ελλάδα, γιατί η απομάκρυνση του «ενόχου» σταθμάρχη δεν απάλειψε το «ανθρώπινο λάθος» σε ένα υποτίθεται ασφαλές δίκτυο. Άρα το δίκτυο ήταν ΛΑΘΟΣ άσχετα με τον σταθμάρχη, είτε αυτός φέρει ευθύνες είτε όχι …Αυτό το δυστύχημα θα γινόταν σε κάποια στιγμή ακόμα κι αν στη βάρδια τού σταθμάρχη θα βρισκόταν ο καλύτερα εκπαιδευμένος υπάλληλος …Θέμα χρόνου ήταν. Το δίκτυο ήταν αυτό που, εξαιτίας τού δυστυχήματος «ξεβρακώθηκε» και μαζί μ’ αυτό και οι πολιτικοί προϊστάμενοι του «ένοχου» σταθμάρχη …Το δίκτυο σταμάτησε άμεσα τη λειτουργία του, γιατί, λόγω του δυστυχήματος, έμαθαν ΟΛΟΙ αυτό, το οποίο μέχρι τότε γνώριζαν ΜΟΝΟΝ οι κυβερνώντες …Αυτό, το οποίο γνώριζε μόνον η εταιρεία «στοιχημάτων», που ήταν η Κυβέρνηση-Μητσοτάκη …Το δίκτυο σταμάτησε άμεσα, γιατί αποδείχθηκε ανασφαλές κι ως εκ τούτου αυτό είναι που «σκότωσε» τα παιδιά …και αυτό ήταν μια κεντρική κυβερνητική επιλογή και όχι ανθρώπινο λάθος ενός τυχαίου σταθμάρχη. Όταν υπάρχει η μαρτυρία τού «πάμε κι όπου βγει» των νεκρών μηχανοδηγών, οι οποίοι εις γνώση τους ρισκάρουν τις ζωές τους, δεν μπορεί να ευθύνεται αποκλειστικά ο σταθμάρχης για κάτι τραγικό, το οποίο ακόμα δεν είχε συμβεί εξαιτίας του. Αυτό από μόνο του αλλάζει τα δεδομένα που οδηγούν στο δυστύχημα.

Ο σχεδιασμός δηλαδή και άρα η πολιτική ευθύνη για τον σχεδιασμό αυτόν είναι υπεύθυνη για το έγκλημα, ακόμα κι αν αυτό χρεώνεται στον ανθρώπινο παράγοντα. Ο λανθασμένος σχεδιασμός δίνει στον ανθρώπινο αυτόν παράγοντα το «μέγεθος» να κάνει ένα λάθος, το οποίο δεν «ανέχεται» η σύγχρονη πραγματικότητα της τεχνολογίας. ΠΟΥΘΕΝΑ στον τεχνολογικά ανεπτυγμένο κόσμο ένας κοινός σταθμάρχης δεν μπορεί να προκαλέσει τέτοιας κλίμακας δυστύχημα —ακόμα κι αν το επιθυμεί—. Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και οι αυτόματοι μηχανισμοί θα ακινητοποιήσουν τους συρμούς ακόμα κι αν ένα εγκληματικό «χέρι» τούς οδηγεί εσκεμμένα στη σύγκρουση. Η υπάρχουσα τεχνολογία, δηλαδή, όχι μόνον απαλείφει σχεδόν ολοκληρωτικά την πιθανότητα του ανθρώπινου λάθους σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά απαλείφει ακόμα και τις πιθανές εγκληματικές ενέργειες, οι οποίες μπορούν να γίνουν εις βάρος τής ασφάλειας των δικτύων.

ΡΑΣ: πιστοποίηση συστημάτων τηλεδιοίκησης γρήγορων τρένων - ECOPRESS Όταν λοιπόν κάποιοι «φορτώνουν» τα πάντα σε έναν «μεθυσμένο» ή «ανεκπαίδευτο» σταθμάρχη, ο οποίος για τον οποιονδήποτε λόγο δεν έκανε σωστά τη δουλειά του, ψεύδονται. Γιατί; …Γιατί σε έναν σιδηροδρομικό «κόμβο», ο οποίος καθημερινά διαχειρίζεται την ασφάλεια χιλιάδων ανθρώπινων ζωών, ο σχεδιασμός είναι αυτός που εξασφαλίζει την ασφάλεια …Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και οι οπτικές ίνες είναι αυτά που επιτρέπουν στα τρένα να πηγαίνουν με 200 χλμ./ω και όχι οι κινητήρες τους ή τα γρήγορα χέρια των σταθμαρχών επάνω σε πρωτόγονα «μπαούλα» ποντικοφαγωμένων χειροκίνητων μηχανισμών. Όπου υπάρχουν τέτοια «μπαούλα» δεν υπάρχουν τέτοιες ταχύτητες και αυτό είναι πολιτική απόφαση, για να εξασφαλιστεί η επιθυμητή ασφάλεια. Αυτό δεν υπήρχε στην περίπτωση των Τεμπών, γιατί κάποιοι ήθελαν να δείξουν δήθεν «έργο» και να το εισπράξουν πολιτικά, ρισκάροντας ανθρώπινες ζωές.

Αυτοί οι κάποιοι είναι οι πολιτικοί και αυτοί είναι που ευθύνονται για τη «μετακίνηση» έργου από την τεχνολογία στα χέρια των ανθρώπων. Επιπλέον τίθεται κι ένα άλλο ζήτημα, το οποίο οδηγεί σε άλλον «δρόμο» σκέψης και άρα σε άλλες επικίνδυνες αποφάσεις που είχαν παρθεί εις βάρος των Ελλήνων επιβατών. Γιατί να βρίσκεται ένας σταθμάρχης μόνος του να εκτελεί βάρδια σ’ έναν κόμβο αιχμής τέτοιων γρήγορων τρένων; Ακόμα κι αν αυτός ήταν «ξεμέθυστος» ή άριστα εκπαιδευμένος, δεν θα μπορούσε να πάθει μια καρδιακή προσβολή και ν’ αφήσει τον κόμβο «τυφλό»; Δεν θα μπορούσε να λιποθυμήσει και να χάσει τις αισθήσεις του για τον οποιονδήποτε λόγο; Δεν θα έπρεπε να βρίσκονται εκεί δύο και τρείς συνάδερφοί του, οι οποίοι να μπορούν να αλληλοελέγχονται μεταξύ τους σε συνθήκες μόνιμης εγρήγορσης; Για τον ίδιο λόγο που δεν επιτρέπεις σε ένα μεγάλο αεροσκάφος που μεταφέρει ανθρώπους να πετάξει με ΕΝΑΝ πιλότο, δεν επιτρέπεις και σε ένα σταθμαρχείο τρένων να βγάζει «βάρδια» με έναν σταθμάρχη. Ένα απλό αεροπλάνο «δικαιολογεί» δύο πανάκριβους πιλότους και ένας μεγάλος σιδηροδρομικός σταθμός δεν «δικαιολογεί» δύο ή τρεις φτηνούς σταθμάρχες στη βάρδια; Όπως είναι εγκληματίας αυτός που για λόγους οικονομίας αφήνει Μπόινγκ να πετάνε με έναν πιλότο, έτσι συμβαίνει και στην περίπτωση αυτήν. Όποιος αποφάσισε να κάνει περικοπές στο θέμα τού προσωπικού, ΑΥΤΟΣ είναι ο εγκληματίας που ρίσκαρε τις ζωές των ανθρώπων.

Τέμπη: Αυτή είναι η αλήθεια για το σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα | in.gr

Άρα με τον τρόπο αυτόν —κι απ’ αυτόν τον «δρόμο» σκέψης— φτάνουμε στον επόμενο ΕΝΟΧΟ. Εκτός από τα κέρδη τής Siemens, που ανέβαλαν τα έργα και είναι οι πρώτοι «ύποπτοι», υπάρχουν και οι δεύτεροι. Εάν δηλαδή εξαιτίας τής Siemens «μπήκε» ο ανθρώπινος παράγοντας στην «εξίσωση» ασφαλείας, τότε υπάρχουν κι άλλες ευθύνες, ώστε αυτός ο παράγοντας ν’ αυξήσει το μέγεθος της ευθύνης του και από το απλό «δυστύχημα» να πάμε στην τεράστια «ανθρωποσφαγή». Δεν φτάνει δηλαδή που κάποιοι έβαλαν τον «πρωτόγονο» ανθρώπινο παράγοντα πρωταγωνιστή στην εποχή των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των οπτικών ινών, κάποιοι άλλοι μείωσαν και τη φυσική παρουσία αυτού του παράγοντα για την έστω ανεκτή λειτουργία του.

Μιλάμε για τραγικά πράγματα …Μιλάμε για εγκληματικές επιλογές, για τις οποίες όλοι γνώριζαν ότι αργά ή γρήγορα θα οδηγούσαν στην τραγωδία …Μιλάμε για «προαναγγελθέντα θάνατο». Εάν δηλαδή η Siemens πήγε «πίσω» τα έργα υποδομής, τα οποία εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία τού δικτύου, κάποιοι άλλοι επιβάρυναν αυτήν την επικίνδυνη κατάσταση με το ελλιπές προσωπικό αυτής της λειτουργίας. Εάν κάποιοι Εγκληματίες καθυστέρησαν να εφαρμόσουν υπαρκτές τεχνολογίες, πράγμα το οποίο καθιστά την ανθρώπινη παρουσία από απλά «επικουρικής» σημασίας σε «ζωτικής» για την ασφάλεια του δικτύου, κάποιοι άλλοι εξίσου Εγκληματίες αποφάσισαν ότι αυτή η παρουσία —για λόγους οικονομίας— θα είναι και ελλιπής. Ο ανθρώπινος παράγοντας —για κερδοσκοπικούς λόγους— έγινε ταυτόχρονα καί ζωτικής σημασίας καί ανεπαρκής …Οι «ιδανικές» συνθήκες για το σίγουρο Δυστύχημα.

image

Ποιοι αποφασίζουν για το προσωπικό τού ΟΣΕ; …Οι ίδιοι που αποφασίζουν και για τα οικονομικά του και άρα ΟΧΙ το κράτος. Ιδιωτικοποιημένος δεν είναι ο ΟΣΕ; Οι Ιταλοί δεν είναι αυτοί, οι οποίοι έχουν πάρει για λογαριασμό τους ολόκληρο το μεταφορικό έργο τού ΟΣΕ; Άρα, αυτοί είναι που έχουν το ταμείο τής επιχείρησης. Άρα, αυτοί είναι που αποφασίζουν για το πού θα πάνε τα χρήματα που εισπράττει ο ΟΣΕ από τους ανύποπτους «πελάτες» τού Γεωργιάδη —οι οποίοι δεν πρέπει να τρομάζουν και ν’ ανεβαίνουν στα τρένα—. Οι Ιταλοί αυτοί αποφασίζουν εάν θα κάνουν περικοπές στο θέμα τής ασφάλειας, η οποία αφορά και τις κρατικής ιδιοκτησίας υποδομές του. Αυτοί είναι που αποφασίζουν εάν μέρος από τα κέρδη των μεταφορών τού ΟΣΕ θα επενδυθούν στην ασφάλεια του δικτύου ή εάν τα χρήματα αυτά θα δοθούν ως μερίσματα σε μετόχους-«επενδυτές». Άρα, μετά τους Γερμανούς τής Siemens έχουμε και τους Ιταλούς τής Ferrovie dello Stato Italiane S.p.A! …Έχουν κι αυτοί ευθύνη για την καλή λειτουργία των υποδομών, που τους επιτρέπουν την «κονόμα». Αυτό δεν είναι η ιδιωτικοποίηση του μέσου; …Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει ιδιωτικοποίηση των εσόδων του και κοινωνικοποίηση των εξόδων του!

The new High Speed Train control and operating room of the italian railway station in Bologna on April 17, 2013 in Bologna, Italy. Έχουν ή δεν έχουν ευθύνη οι Ιταλοί, οι οποίοι «αποφάσισαν» με το budget που διέθεταν ότι στο Σταθμαρχείο τής Λάρισας αρκούσε να βρίσκεται ΕΝΑΣ και μόνον σταθμάρχης; ΕΝΑΣ σταθμάρχης να διαχειριστεί μόνος του την ασφάλεια τόσων πολλών ανθρώπων; Γιατί δεν κάνουν τα ίδια και στην Ιταλία, όπου τα «control rooms» των δικών τους σταθμών —όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες— μοιάζουν με διαστημικούς σταθμούς; Έχουν μεγαλύτερη αξία οι ζωές των Ιταλών απ’ αυτές των Ελλήνων ή εκεί φοβούνται την τιμωρία ενώ εδώ όχι; Γιατί δεν βάζουν κι εκεί κάποιον ανεκπαίδευτο και άρα φτηνό νυχτοφύλακα να κάνει μόνος του βάρδια σταθμάρχη; Πόσο μας δούλευαν δηλαδή, όταν έφεραν το «Red Arrow», για να πείσουν τους Έλληνες ότι η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ μετέτρεπε την «Ψωροκώσταινα» σε Ευρώπη; Με τους σταθμούς που έχουμε υποθέτουμε πως, όταν «αμόλησαν» το «Red Arrow», δεν θα έπρεπε να άφηναν να κυκλοφορεί ούτε ένα βαγόνι στο δίκτυο, προκειμένου το «Red Arrow» να μην τα πάρει όλα σβάρνα στο πέρασμά του. «Red Arrow» με το χειροκίνητο «κασόνι» τής Λάρισας δεν είναι συμβατά …Τηλεδιοίκηση την οποία μπορεί κάποιος να την πάρει στην πλάτη του και να φύγει μόνον ο Υφυπουργός τού Μητσοτάκη μπορούσε να «δει» …Ούτε κυκλοφορία τρακτέρ σε αγροτικό δρόμο τής Θεσσαλίας δεν μπορείς να ρυθμίσεις μ’ αυτήν.

Πόσο υποκριτές είναι όταν «έδειχναν» αυτόν τον σταθμάρχη σαν αποκλειστικό υπεύθυνο την ώρα που ακόμα υπήρχαν πτώματα μέσα στο τρένο τής μεγάλης «σφαγής»; Ενώ δηλαδή γνώριζαν τις δικές τους ευθύνες, προσπάθησαν από την πρώτη στιγμή να βρουν τον «αποδιοπομπαίο τράγο» …Πριν καν ξεκινήσουν οι έρευνες για τις ευθύνες τού δυστυχήματος ο ίδιος ο Πρωθυπουργός εντελώς παράνομα, παράτυπα και παράλογα είχε βγάλει «δικαστική» απόφαση για το τρομερό αυτό συμβάν …Ενώ όλοι τους γνώριζαν πόσο μεγάλες ευθύνες είχαν οι ίδιοι —ακόμα και με βάση αυτά τα οποία έλεγαν οι ίδιοι—«έδειχναν» τον σταθμάρχη. Ακόμα και η αποκάλυψη του ότι ήταν ανεκπαίδευτος αυτούς «βάρυνε» πιο πολύ και όχι τον ίδιο …Δικές τους ευθύνες είναι που ένας ανεκπαίδευτος σταθμάρχης καθόταν μόνος του μπροστά σ’ ένα πρωτόγονο «κουτί», προσπαθώντας να ρυθμίσει κάτι, για το οποίο δεν είχε ιδέα πού βρισκόταν, γιατί το δίκτυο ήταν «τυφλό». Ποιος φταίει που βρέθηκε εκείνος ο άνθρωπος σε εκείνο το σημείο να παίζει κορόνα-γράμματα την ασφάλεια τόσων ανθρώπων; …Αυτός που τον τοποθέτησε εκεί ως πολιτικός και αυτοί που τον πίεσαν να τον βάλει, γιατί ήταν τα «αφεντικά» τής ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ …Η Κυβέρνηση που τον τοποθέτησε και οι διαπλεκόμενοι που την πίεσαν για λόγους οικονομίας να δημιουργήσει τις συνθήκες αυτές. Όμως, αυτό είναι ΕΓΚΛΗΜΑ πολύ μεγαλύτερο από αυτό του ίδιου του σταθμάρχη.

Μιχάλης Παπαδόπουλος για σταθμάρχη Λάρισας: "Πες του να σταματήσει"...  (video)

Είναι μάλιστα τόσο αναίσθητοι, ανεύθυνοι κι αμετανόητοι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ, που, πριν ακόμα θάψουν οι συμπολίτες μας τους νεκρούς τους, βιάστηκαν να δώσουν μια προσχηματική άδεια επαναλειτουργίας τού δικτύου για το «ξεκάρφωμα», προκειμένου η ευθύνη να φύγει από επάνω τους και να μείνει στον «ένοχο» σταθμάρχη. Ως γνήσιοι ανεύθυνοι κι εγκληματίες το «βάπτισαν» αυθαίρετα «ασφαλές», ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΝΤΑΣ και πάλι τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας που αφορούν τη λειτουργία της πυρασφάλειας των τούνελ αυτήν τη φορά. Ήταν ή δεν ήταν επίσης εγκληματική πολιτική απόφαση ΚΑΙ αυτή; Είχαν ή όχι πολιτική και ποινική ευθύνη αυτοί που την πήραν; Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν ασυμβίβαστα, όταν ο αρμόδιος «βιαστικός» Υπουργός, ο οποίος τοποθετήθηκε από τον Κούλη να «τακτοποιήσει» το θέμα, είναι άμεσος συγγενής εργολάβου τού ΟΣΕ; …Αυτός ο οποίος βιάστηκε να «βαπτίσει» το ποντικοφαγωμένο «μπαούλο» σε «Τηλεδιοίκηση» που λειτουργούσε άψογα, για να δώσει άδεια επαναλειτουργίας τού δικτύου. Σε περίπτωση νέου δυστυχήματος ποιοι θα έφταιγαν; …Οι πυροσβέστες; …Ο «στρατηγός»-άνεμος, ο οποίος θα εγκλώβιζε τους καπνούς μέσα στο τούνελ;

Τέμπη: Επιβεβαιώνεται το σχέδιο συγκάλυψης στη Βουλή Όλα αυτά «δείχνουν» από μόνα τους τούς ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ. Καμία Siemens δεν θα μπορούσε να καθυστερεί την εφαρμογή τεχνολογιών ασφαλείας χωρίς μία «άνωθεν» κάλυψη. Καμία Hellenic Train δεν θα «αποψίλωνε» το προσωπικό που απαιτούσε η λειτουργία τού δικτύου χωρίς μία «άνωθεν» κάλυψη. Κάποιος τους έδωσε το «πράσινο φως» να κάνουν αυτά τα οποία έκαναν. Κάποιος, που δεν έβαλε σηματοδότες στο δίκτυο, έγινε ο ίδιος «σηματοδότης» για τη Διαπλοκή. Αυτός μπορεί να είναι μόνον ο Πρωθυπουργός, γιατί μόνον αυτός μπορούσε να πάρει επάνω του το βάρος μιας τέτοιας απόφασης …Μόνον αυτός μπορούσε να «καλύψει» τον ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ αρμόδιο Υπουργό …Τον συνένοχό του, τον Καραμανλή. Ο Καραμανλής —ο οποίος δήθεν «κλαψούριζε» στα Τέμπη— με την «απολογία» του στη Βουλή έδειξε την πραγματική του ταυτότητα …Αμετανόητος εγκληματίας και ψεύτης! Εάν βρισκόταν σε οποιαδήποτε άλλη χώρα θα ήταν τώρα στη φυλακή μόνο και μόνο για τα ψέματα που είπε κατάμουτρα στον λαό και τους Βουλευτές του στην αρμόδια επιτροπή τής Βουλής. Εάν υπήρχαν εισαγγελείς, θα έπρεπε να τον πιάσουν από τον λαιμό —τον άχρηστο και άεργο «γόνο»— και να τον πάνε να δείξει στους γονείς των παιδιών που χάθηκαν ποια είναι η Τηλεδιοίκηση στη Λάρισα …Το εγκαταλελειμμένο ερείπιο ή εκείνο το πρωτόγονο «μπαούλο», το οποίο ξεφτίλισε στον «αέρα» τον Υφυπουργό του;

predator

Με τον τρόπο αυτόν εξηγείται και η «αγωνία» τού Μητσοτάκη —από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε Πρωθυπουργός— ν’ αναλάβει ταυτόχρονα και τον έλεγχο της ΕΥΠ. Μόνον με τον τρόπο αυτόν μπορούσε ν’ ασκήσει την πολιτική αυτού του είδους σε όλες τις κρατικές υπηρεσίες —και όχι μόνον στον ΟΣΕ—. Δεν μπορείς να κάνεις μπίζνες εις βάρος τής ασφάλειας του λαού εάν δεν παρακολουθείς και άρα εάν δεν εκβιάζεις τους συνενόχους σου …Δεν μπορείς να ρισκάρεις ανθρώπινες ζωές εάν δεν έχεις εξασφαλίσει την «ομερτά». Μέσω της ΕΥΠ ο Μητσοτάκης θα έλεγχε όλους όσους —είτε για λόγους συνείδησης είτε εξαιτίας τού φόβου τους— θα έσπαζαν την «ομερτά» τού εγκλήματος. Ως προϊστάμενος της ΕΥΠ μπορούσε να παρακολουθεί όλους όσους από τους «συνενόχους» του θα μπορούσαν να τον «πουλήσουν» και ν’ αποκαλύψουν αυτά, τα οποία έπρεπε πάση θυσία να μείνουν κρυφά. Αυτό γινόταν παντού και το ίδιο γινόταν και στον ΟΣΕ. Μόνον έτσι θα σταματούσαν και θα «έθαβαν» όλοι αυτοί οι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ τις καταγγελίες των αρμοδίων παραγόντων. Στην περίπτωση που εξετάζουμε έπρεπε, όπου κι αν έφταναν οι καταγγελίες για τις επικίνδυνες αποφάσεις τής Siemens και των πολιτικών παραγόντων που έλεγχαν τον ΟΣΕ, να «θάβονται» αυτές βαθιά μέσα στα υπουργικά «συρτάρια». Μόνον έτσι θα έμπαινε ο κόσμος στα τρένα τού θανάτου. Άρα, δεν θα πρέπει οι Εισαγγελείς— και οι λοιποί που έχουν αναλάβει την έρευνα για το δυστύχημα— να δούνε εάν το περίφημο Predator παρακολουθούσε και συνδικαλιστές τού ΟΣΕ, οι οποίοι μέχρι το δυστύχημα των Τεμπών φαίνονταν «άσχετοι» κι «ασήμαντοι» στόχοι παρακολούθησης;

Κατάλαβε τώρα ο αναγνώστης τον λόγο που βιάζονταν σε «νεκρό» χρόνο —και μόλις προκηρύχθηκαν οι εκλογές— να περάσουν από τη Βουλή το «ακαταδίωκτο» αυτών που θα κάνουν την έρευνα για το ΕΓΚΛΗΜΑ; Είναι βασικό γι’ αυτούς να «κουκουλώσουν» την υπόθεση και για να συμβεί αυτό θα πρέπει να εξασφαλίσουν ατιμωρησία σ’ αυτούς που οι ίδιοι θα τοποθετήσουν για να πραγματοποιήσουν την έρευνα των συνθηκών τού ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ. Αυτό είναι βασικό, γιατί, εάν το πόρισμα ξεφύγει από το επίπεδο του «ανθρώπινου λάθους» —και άρα το επίπεδο του σταθμάρχη— θα «καταδικάσει» τους Μητσοτάκηδες ή τους Καραμανλήδες και αυτοί θα πάρουν στο «λαιμό» τους τους Γερμανούς τής Siemens και τους Ιταλούς τής Hellenic Train. Αυτοί, δηλαδή, οι οποίοι εγκλημάτησαν πολιτικά, θα πάρουν στο λαιμό τους τα αφεντικά τους …Αυτούς που τους προστατεύουν, γιατί τους επιτρέπουν να λεηλατούν τα δημόσια ταμεία ακόμα και στην εποχή τής δήθεν ιδιωτικοποίησης.

Παππάς για τη σύμβαση στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Άγονη δεν είναι η γραμμή Αθήνα -  Θεσσαλονίκη, άγονη είναι η θητεία Καραμανλή - Documento

Αυτό θα αποδειχθεί με ένα καθαρό πόρισμα και αυτό είναι ανεπιθύμητο για τους διαπλεκόμενους και τους διεφθαρμένους. Κρατικά χρήματα, για να επιδοτούνται οι ιδιώτες Ιταλοί μαφιόζοι υπήρχαν …Χρήματα, όμως, για να εφαρμοστούν σύγχρονες τεχνολογίες, προκειμένου να προστατευτεί το ελληνικό επιβατικό κοινό, δεν υπήρχαν …Εκατοντάδες εκατομμύρια δόθηκαν από τον Καραμανλή και τον Μητσοτάκη στους Ιταλούς, για να μεταφέρουν τους «μελλοθάνατους» στην Ελλάδα τής φτώχειας και της λεηλασίας των Μνημονίων. Αυτό, όμως, είναι κάτι το οποίο δεν θα επιτραπεί ν’ αποκαλυφθεί όσο αίμα κι αν έχει χυθεί …Δεν θ’ αφήσουν να πάθουν ζημιά τα ξένα «αφεντικά» τους και ταυτόχρονα να εξευτελιστεί ο «μύθος» των δήθεν «χρήσιμων» για τον λαό ιδιωτικοποιήσεων. Εάν αποκαλυφθούν οι λεπτομέρειες του μεγάλου ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, πώς θα επιτρέψει ο λαός τη συνέχιση της λεηλασίας των ιδιωτικοποιήσεων; Μήπως και τα αεροδρόμια της Fraport και της Siemens λειτουργούν εξίσου «οικονομικά» σαν τον σιδηροδρομικό σταθμό τής Λάρισας και του Βόλου;

Ο Μητσοτάκης και ο Καραμανλής πρέπει να πάνε ΑΜΕΣΑ φυλακή …Να σαπίσουν στη φυλακή συγκεκριμένα …Αρκεί αυτά τα ΔΥΟ άτομα να μπουν φυλακή και έχει αποδοθεί ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Το τι έκαναν οι προκάτοχοί τους —επειδή ήταν «τυχεροί»— αυτό μπορεί να ενδιαφέρει τους ιστορικούς και τους μελετητές και κανέναν άλλον. Η τιμωρία αφορά τους πολιτικούς «σταθμάρχες» τής «βάρδιας» και όχι τους προηγούμενους. Ο Μητσοτάκης κι ο Καραμανλής είναι οι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ «σταθμάρχες» που ήταν αρμόδιοι για την ασφαλή μετακίνηση των παιδιών που σκοτώθηκαν στα Τέμπη και αυτοί πρέπει να πάνε φυλακή, γιατί έτσι λειτουργούν τα συστήματα εξουσίας, όπου ο ανώτερος, όταν δίνει εντολές, παίρνει επάνω του ΟΛΗ την ευθύνη που αφορά τον υφιστάμενό του …Να τιμωρηθούν με τον πιο σκληρό τρόπο, ώστε να ξέρουν αυτοί, οι οποίοι στο μέλλον αναλαμβάνουν κυβερνητικές «βάρδιες», ότι υπάρχει ευθύνη και όπου υπάρχει ευθύνη υπάρχει και τιμωρία …Τα «χαμηλωμένα» κεφάλια και τα «κροκοδείλια» δάκρυα δεν πείθουν κανέναν και για τίποτε …Φυλακή μέχρι να «παγώσει» ο Ήλιος για τους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ δωσίλογους.

Από εκεί και πέρα εξαιτίας των ευθυνών που βαρύνουν τις εταιρείες-«χορηγούς» τους, πρέπει ν’ ακολουθηθεί το διεθνές Δίκαιο και το Δίκαιο της Ε.Ε. …Να καταβάλουν τεράστιες αποζημιώσεις στο ελληνικό κράτος και τα θύματα του δυστυχήματος και ταυτόχρονα ν’ αποβληθούν για πάντα τόσο από το ελληνικό κράτος όσο και από την Ε.Ε., όπως ο νόμος προβλέπει για τις εταιρείες που εμπλέκονται σε Διαπλοκές …ΕΞΩ από παντού οι Γερμανοί ΝΑΖΙ και οι Ιταλοί ΜΑΦΙΟΖΟΙ.

Εδώ βέβαια αποκαλύπτεται και η μεγάλη τους αγωνία να περάσουν το «ακαταδίωκτο» για την Επιτροπή που θα «διερευνήσει» το ΜΕΓΑ ΕΓΚΛΗΜΑ …«Καίγονται» για ένα κατά παραγγελίαν απαλλακτικό πόρισμα και αυτό το πόρισμα μπορεί να τους το δώσει μόνο μια «στημένη» Επιτροπή, η οποία έχει λάβει διαβεβαιώσεις ατιμωρησίας μέσω τού «ακαταδίωκτου». Όπως έγινε και με τα Εμβόλια και όπου άλλου χρειάζεται «κουκούλωμα», για ν’ απαλλαγούν από εγκληματικού επιπέδου ευθύνες μεγάλες εταιρείες και οι επίορκοι κρατικοί λειτουργοί …Ένα «ακαταδίωκτο», το οποίο εκ των δεδομένων είναι όχι μόνον παράνομο, αλλά και παράλογο.

Από πού κι ως πού πρέπει να υπάρχει το «ακαταδίωκτο» για υπηρεσιακούς παράγοντες, για τους οποίους αποτελεί μέρος τής δουλειάς τους η διερεύνηση και ο καταλογισμός ευθυνών σε «αστοχίες» τού κρατικού μηχανισμού και τον εντοπισμό των επίορκων, των ανίκανων και των διεφθαρμένων κρατικών λειτουργών; Η απειλή τής τιμωρίας τού υπεύθυνου «ερευνητή» —που ελέγχεται κι ο ίδιος για τη δουλειά του— είναι ακριβώς αυτό το οποίο είναι το επιθυμητό, προκειμένου να διασφαλιστεί η αλήθεια. Εάν υπάρχει ακαταδίωκτο —και άρα εξασφαλισμένη ατιμωρησία των «ερευνητών»—, δημιουργείται «αγορά» και όπου υπάρχει «αγορά» υπάρχουν τόσο «πελάτες» όσο και «πωλητές» …«Πελάτες», οι οποίοι θέλουν ένα ευνοϊκό για τους ίδιους «πόρισμα» και «πωλητές», που, ως αρμόδιοι —και με εξασφαλισμένη την ατιμωρησία— θα κάνουν τη μεγάλη «αρπαχτή» τής ζωής τους …Μεγάλη «αρπαχτή», εάν σκεφτεί κάποιος ότι η «αγορά» αυτή αφορά κάτι τόσο πολύτιμο και οι «πελάτες» είναι ισχυροί όσο η Siemens ή η Ηellenic Train.

ΑΘΩΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 19 ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ  SIEMENS - ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ - Ακτιβιστής

Υποχρέωση του λαού απέναντι στον εαυτό του και στα παιδιά που χάθηκαν είναι να απαιτήσει την παραδειγματική τιμωρία των Εγκληματιών …Των ψυχοπαθών Εγκληματιών, οι οποίοι δεν έχουν καν συνείδηση της βαρύτητας των ευθυνών τους …Των άχρηστων γόνων, οι οποίοι θεωρούν κληρονομικό τους δικαίωμα να κυβερνάνε ένα κράτος, που νομίζουν ότι είναι ιδιοκτησία τους κι ο λαός ένα απλό «κατοικίδιο» …Άχρηστων ανθρώπων, όπως ο Κούλης, ο οποίος χαζογελούσε στο Υπουργικό Συμβούλιο εκείνο, το οποίο έγινε με αντικείμενο το Δυστύχημα των Τεμπών …Ο αναίσθητος Κούλης, που στη συνέντευξη που έδωσε —όπου ο λαός περίμενε «μήνυμά» του γι’ αποκατάσταση της Δικαιοσύνης και του αισθήματος της ασφάλειας του λαού απέναντι στο κράτος— ζήτησε από θύμα τού δυστυχήματος να «βάλει «πλάτη»», για να στηρίξει το έργο του. Αυτοί οι άνθρωποι είναι που κυβερνάνε —ελέω ΝΑΖΙ και ΜΑΦΙΟΖΩΝ— αυτήν τη στιγμή τη χώρα …Αυτοί οι αναίσθητοι εγκληματίες σήμερα όχι μόνον δεν έχουν χαθεί από το πρόσωπο της Γης, αλλά ζητάνε να τους ψηφίσει ο λαός, για να συνεχίσουν να τον κυβερνάνε. Οι λαμαρίνες από τα τρένα ακόμα δεν έχουν κρυώσει και αυτοί εκφωνούν «πανηγυρικούς», για να μας πείσουν πόσο ικανοί και άξιοι είναι. Η οργή τού κόσμου δεν έχει καταλαγιάσει ακόμα κι αυτοί μιλάνε για χρήσιμη «θυσία», που τους έδωσε ένα καλό «μάθημα» για να «βελτιωθούν»! Ο λαός δηλαδή θυσιάζει τα παιδιά του, για να γίνει καλύτερος Πρωθυπουργός ο Κούλης στη θέση που τον έβαλε ο πατέρας του.

Οι αρχαίοι πρόγονοί μας έλεγαν «Ουδέν κακόν αμιγές καλού» …και αυτό βρίσκει και στη δική μας περίπτωση την εφαρμογή του. Το μόνο θετικό που μπορεί να προκύψει από αυτό το τρομερό ΕΓΚΛΗΜΑ είναι ότι μπορεί να γίνει μια παγίδα «θανάτου» για τους ίδιους τους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ. Εξαιτίας αυτού του τεράστιου ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ μπορούν να «αλυσοδεθούν» ταυτόχρονα δύο από τις τρεις οικογένειες που αποτελούν τον «καρκίνο» τής Ελλάδας …Τις οικογένειες των Μητσοτάκηδων και των Καραμανλήδων. Ο λαός πρέπει να τους τιμωρήσει με την αποβολή τους από τη Δημόσια ζωή και στη συνέχεια να απαιτήσει από τη Δικαιοσύνη να κάνει το καθήκον της …Φυλακή, μέχρι να παγώσει ο Ήλιος. Εάν δεν τιμωρηθούν, θα συνεχίσουν να εγκληματούν και εμείς απλά θα περιμένουμε να δούμε πότε κάποιο «στοίχημά» τους θα χτυπήσει τη δική μας «πόρτα» …γιατί οι δικές τους προφανώς δεν βρίσκονται στην ίδια «πολυκατοικία».

Ευκαιρία είναι για τον λαό να τιμωρήσει τις δύο κορυφαίες οικογένειες που μας οδήγησαν στα Μνημόνια …Την οικογένεια του «Εθνάρχη» Καραμανλή, που με τον Αποστάτη «έστησε» «συμμορία», η οποία επέβαλε στην πατρίδα μας την εκφυλιστική Μεταπολίτευση …Την οικογένεια του Καραμανλή τού νεότερου, που με την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών έφερε το ΔΝΤ στη ζωή μας …Την οικογένεια του Μητσοτάκη, που μέσω Καρατζαφέρη στήριξε το Μνημόνιο του Παπανδρέου. Όλη η «συμμορία» πρέπει να καταστραφεί. Επάνω σ’ αυτούς πρέπει να «πέσει» το τρένο των Τεμπών και να τους καταστρέψει. Τώρα είναι ευκαιρία. Να καταστραφούν αυτοί, που για τα συμφέροντά τους θυσίασαν τόσες πολλές αθώες ανθρώπινες ζωές.

Εάν η σύγκρουση του τρένου στα Τέμπη ήταν ΕΓΚΛΗΜΑ, τότε η «σύγκρουση» του ίδιου τρένου με τη Βουλή των Ελλήνων —που χαρίζει «ακαταδίωκτα»— είναι ΥΒΡΙΣ και όπου υπάρχει αυτήν υπάρχει και ΝΕΜΕΣΙΣ …και αυτή είναι αναπόφευκτη …όσους δικαστές κι αν ελέγχεις! Τα δάκρυα των Ελλήνων έφτασαν πολύ «ψηλά» και εκεί δεν υπάρχει κανένα έλεος για τα κτήνη τής εξουσίας.

Παναγιώτης Τραϊανού

traianou.gr

5 σχόλια:

  1. " Σ'αυτό τον τόπο από παλιά μας ζώνουν τα φίδια, δεν βρήκα ούτε έναν να κουβαλάει πάνω του @ρχιδι@".. active member.
    sta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρελθόν και η Σάνα Μαρίν.. Η νέα τάξη παθαίνει πατατράκ σε κάθε χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πρώτο «θύμα» της κατάρρευσης της SVB: Kήρυξε πτώχευση η Virgin Orbit του Ρίτσαρντ Μπράνσον!
    Μεγάλη μπίσνα,και κονόμα στην Μ Βρετανία.. Ολη την τηλεφωνία "έπαιζε" στίς τσέπες του ο Μπράνσον...
    ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ..
    ΕΝΑΣ ,ΕΝΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. https://traianou.gr/2023/04/omologia_enoxis.html

    "Ομολογία ενοχής"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε και στην τελική θα πληρώσει κανείς ;, εδω υπάρχει απάντηση,; εντάξει πρώτη φορά υπάρχει ομολογία ;η ανάληψη μόνο της πολιτικής ευθύνης πρέπει να αποδώσει δικαιοσύνη στο δικαστήριο-κάλπη, οι ποινικές ευθύνες στο κανονικό δικαστήριο, αν δεν υπάρξει απόδοση στην κάλπη όλα είναι ντουφεκιές στον αέρα ή αέρα πατέρα, ο απόλυτος δικαστής ο έλληνας πολίτης στις 21-5 ας καταλογίσει τις πολιτικές ευθύνες στις εκλογές

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Επεισόδια στο Άμστερνταμ

  Ανεγκέφαλοι οπαδοί τής Maccabi ή στρατιώτες τού IDF σε αποστολή; Οι Εβραίοι, οργάνωσαν μυστική στρατιωτική αποστολή, προσπαθώντας να εκμετ...