Οι Γάλλοι και 3 με 4 Έλληνες επιχειρηματίες παίζουν με το Ελληνικό Δημόσιο του Υπουργείου Μεταφορών. Ο μικρός Καραμανλής έφυγε. Παραιτήθηκε. Ανέλαβε ευθύνες. Θα διωχθεί ποινικά ή θα μας υποδείξει αυτούς που πραγματικά φταίνε να πάνε στον Εισαγγελέα? Είναι ένα ερώτημα.
Ποιος τον διαδέχτηκε; Μα, ο Γεραπετρίτης. Ο αόρατος πρωθυπουργός. Στην κυβέρνηση του ΔΝΤ του Γιώργου Παπανδρέου διετέλεσε Γενικός Γραμματέας της Κυβέρνησης.
Για την ιστορία Πρόεδρος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ο πεθερός του κ. Γεραπετρίτη. Μπα..
Ποιες είναι όμως οι εταιρείες που παίρνουν τους διαγωνισμούς; ΑΚΤΩΡ - ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ALSTOM.
ΙΝΤΡΑΚΑΤ-συμφερόντων Κόκκαλη με υιό Ευρωβουλευτή στο κόμμα του Τσίπρα
ALSTOM-Γαλλία. Μακρόν.
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ -Δομές Λαθρομεταναστών. Γεραπετρίτης.
ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ-Εκλεκτός του Μητσοτάκη.
ΑΚΤΩΡ-Ολλανδοί με βενιζελικούς του Μαξίμου Καυμενάκης-Μπάκος.
Το ερώτημα που τίθεται είναι γιατί δεν άλλαξε το σιδηροδρομικό δίκτυο Αθήνας- Θεσσαλονίκης την στιγμή που πέφτει χρήμα; 5 συγκεκριμένες Εταιρίες σύμφωνα με τον τύπο είναι αυτές που αναλαμβάνουν τον εκσυγχρονισμό και την δημιουργία νέων δικτύων πχ. στην Πελοπόννησο. Γιατί παραμελήθηκε το γερασμένο δίκτυο Αθήνας- Θεσσαλονίκης και όπου αλλού υπάρχει; Ποιος ο λόγος; Μήπως πρέπει να δούμε εις βάθος κάποια πράγματα; Γίνονται όντως επενδύσεις;
Η κυβέρνηση ανακοίνωσε προ 2ετιας το μεγαλύτερο επενδυτικό πρόγραμμα στον σιδηρόδρομο, ύψους 2,1 δις €, πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες για την αργοπορία αυτού του προγράμματος!!!
Eνα άλλο ερώτημα. Γιατί δέχτηκαν οι Ιταλοί το ρίσκο να επενδύσουν στο γερασμένο δίκτυο Αθήνας- Θεσσαλονίκης; Ποιος ο λόγος; Ήταν μαθηματικά βέβαιο ότι θα είχαν πρόβλημα. Ήδη σχολιασμοί σε αγγλικά μέσα ενημέρωσης αναγνωρίζουν ως αιτία της ανείπωτης αυτής τραγωδίας την μη ύπαρξη τεχνολογίας. Δεν το γνώριζαν αυτό οι Ιταλοί; Γιατί να πέσει έξω το πολύπειρο Ιταλικό Δημόσιο που ελέγχει τα Σιδηροδρομικά δίκτυα ολόκληρης της Ιταλίας; Είναι ποτέ δυνατόν;
Μιλάμε για ένα δίκτυο όπου όλα γίνονται χειροκίνητα. Αυτό δεν γίνεται στην Ιταλία. Είναι παράνομο. Eίναι γελοίο. Γιατί δεν απαίτησαν ως επενδυτές να ανανεωθεί πρώτα το συγκεκριμένο δίκτυο και μετά όλα τα άλλα; Υπάρχει κάποια κόντρα που δεν γνωρίζουμε; Αλλού η διαχείριση των συρμών αλλού της βασικής υποδομής; Αλήθεια πως δέχτηκαν οι Ιταλοί να έχουν δίπλα τους άσχετους υπαλλήλους στη διαχείριση των γραμμών; Το μπουρδέλο των συντεχνιών και των κρατικοδίαιτων συνδικαλιστικών...είναι και εδώ μπροστά; Ξέρει κάτι το Μεταφορών; Οι συνδικαλιστές του ΟΣΕ;; Δεν παίρνουν χαμπάρι με τίποτα. Εάν υπήρχε εισαγγελέας με καρύδια, θα καλούσε όλους τους υπουργούς Μεταφορών και Διευθύνοντες συμβούλους από το 2000 και έπειτα..!!
Ερωτήματα θέτουμε...
Και κάτι ακόμη. Είναι αλήθεια ότι το Ελληνικό δημόσιο καταβάλλει ακόμα και σήμερα επιδοτήσεις στο Ιταλικό δημόσιο με αφορμή τα τρένα; Που ακούστηκε αυτό; Υπάρχει στην ρήτρα ξεπουλήματος που υπέγραψε ο Τσίπρας; Η ιταλική κρατική εταιρία που τα διαχειρίζεται στηρίζεται σε εξωφρενικές κρατικές ελληνικές επιδοτήσεις σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου. Δεν είναι κουφό; Τι παίζει τελικά; Ισχύει κάτι τέτοιο ή όλα είναι εκ του πονηρού;
Τα ξεχνάμε όλα μιας και είναι ανθρώπινο λάθος; Ένα απλό ερώτημα. Αν ο σταθμάρχης πάθαινε έμφραγμα ή λιποθυμούσε. ποιος άλλος θα μπορούσε να ειδοποιήσει ότι 2 τρένα πάνε σε μετωπική σύγκρουση με 160 χιλ;;
Οι μπανανίες έχουν όρια, σήμερα τα ξεπεράσαμε χωρίς φρένα.
Απλά τρομάζεις
Κάτι γράφαμε εδω https://noumer.blogspot.com/2022/12/700-press-conference.html
Διαφορετική η εικόνα στην Ιταλία.. εργασία πριν την εργασία.. συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής με μοντέρνα τρένα...
Και μιας που μιλάμε για την Ιταλία...
Η ιταλική δικαιοσύνη διεξάγει έρευνα σε βάρος του πρώην πρωθυπουργού Τζουζέπε Κόντε και του πρώην υπουργού Υγείας Ρομπέρτο Σπεράντσα, για την αντιμετώπιση της πρώτης φάσης της πανδημίας του νέου κορωνοϊού. Την είδηση μετέδωσε η δημόσια τηλεόραση Rai, προσθέτοντας ότι η έρευνα διενεργείται στο Μπέργκαμο και αφορά μεταξύ άλλων τον πρόεδρο της περιφέρειας της Λομβαρδίας Ατίλιο Φοντάνα, τον πρόεδρο του Ανώτατου Ιδρύματος Υγείας Σίλβιο Μπρουζαφέρο και τον πρώην επικεφαλής της Ιταλικής Πολιτικής Προστασίας Άντζελο Μπορέλι.
Η πρόταση σου για αποχή από το εκλογικό παραβάν ισχυροποιειται πλέον πιο πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://youtu.be/ijden1vKUV4 το θυμάμαι που το έβαζες πριν χρόνια και έλεγες ότι έρχεται θανατικό μεγάλο στην ελλαδα αλλα δεν καταλαβαιναα τοτε
ΑπάντησηΔιαγραφή308 θα μπορούσε η αποχή να παράξει ουσιαστικά αποτελέσματα αν ίσχυε διαφορετικό εκλογικό σύστημα, το υφιστάμενο προσφέρει με την αποχή μεγαλύτερα ποσοστά στα κόμματα εξουσίας,όμως λειτουργεί για τον απέχοντα συνειδησιακά υπό την έννοια ότι δίδει μήνυμα στο σύστημα ότι αντελήφθην τι παίζεται, λειτουργεί δλδ ως καταπραϊντικό που χαϊδευει το προσωπικό αφήγημα, αν το δει κανείς πιό βαθειά ίσως να αποτελεί και μια από τις αιτίες των δυστυχημάτων, ατυχημάτων, παθογενειών, αστοχιών κλπ που ταλανίζουν την ελληνική κοινωνία ιδιαίτερα μετά την μεταπολίτευση, Οι αρχαίοι Αθηναίοι που είχαν άμεση δημοκρατία, είχαν προβλέψει τον εξοστρακισμό, το ξανά έγραψα ίσως δεν το διάβασες,δλδ ο πολίτης που είχε σοβαρές ενστάσεις για κάποιον πολιτικό που ενδεχομένως να σφετερίστηκε για ίδιον όφελος την θέση που κατείχε, έγραφε το όνομά του φόρα παρτίδα και ο πολιτικός έφευγε εκτός ορίων της πόλης-κράτους, χάνοντας το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι Αν όντως θέλεις να είσαι καλά με τον εαυτό σου και με την συνείδησή σου οκ σε καλύπτει να απέχεις, αν όμως θέλεις να ταρακουνήσεις το σύστημα εξουσίας μάλλον προκαλείς το αντίθετο, ενισχύεις το παιχνίδι που παίζεται. Βέβαια ζούμε μέσα σε μια δημοκρατία με τα σκαμπανεβάσματα, τα κενά , τις παλινωδίες κλπ 'έχοντας το δικαίωμα της πολιτικής επιλογής και ελευθερης βούλησης, σκέψου θα ήταν δυνατόν το πολιτικό σύστημα αν θεωρούσε ότι η αποχή δεν το βολεύει να έδινε αυτή την δυνατότητα στον πολίτη ; ο εκλογικός νόμος είναι ανέκαθεν ραμμένος να αναπαραγάγει τον δικομματισμό,.απλές επισημάνσεις για να ξέρουμε τι γράφουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα σοβαρό και υπεύθυνο κράτος προστατεύει τους πολίτες του, όμως είναι αποδεδειγμένο όπου τα μέσα μαζικής μεταφοράς πέρασαν σε χέρια ιδιωτών, υπήρξαν πολύνεκρα δυστυχήματα.Το ανθρώπινο λάθος είναι ο τελευταίος κρίκος σε μια σειρά αιτίες που προηγήθηκαν, αστοχίες,έλλειψη παρεμβάσεων στις υποδομές,κλπ, αν μείνουμε μόνο στην ανθρώπινη αμέλεια, τότε αντικειμενικά κρύβουμε όλα τα υπόλοιπα κάτω από το χαλί, οπότε τίποτε δεν διδαχθήκαμε και με μαθηματική ακρίβεια θα έχουμε στο μέλλον ίδιες καταστάσεις, δεν είμαστε νομίζω χώρα τρικοσμική , δεν ακούγεται κάπως ότι η Ελλάδα ηγείται της δεύτερης βιομηχανικής επανάστασης, τι ακούμε και τι βλέπουμε , αλλά και πόσο άνετα ξεχνάμε, δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι παλιότεροι θυμούνται ότι η ψήφος ήταν για όλους τους πολίτες υποχρεωτική, μάλιστα είχε η μη προσέλευση στην κάλπη και ποινικές κυρώσεις, μετά την μεταπολίτευση άρχισε να χαλαρώνει το μέτρο της υποχρεωτικότητας , όταν το εκλογικό σύστημα έγινε η ενισχυμένη αναλογική με τα μπόνους εδρών που ελάμβανε το πρώτο κόμμα και έδινε την δυνατότητα να κάνει αυτοδύναμη κυβέρνηση ακόμα και με ποσοστό 35%, έτσι το πολιτικό σύστημα άφησε να λειτουργεί και η αποχή, αφού τα κόμματα εξουσίας πετύχαιναν με ένα σμπάρο δύο τριγώνια δλδ και αυτοδυναμία και ο θυμωμένος , οργισμένος πολίτης είχε διέξοδο εκτόνωσης την αποχή, κάπως έτσι πορευτήκαμε να μας δουλεύουν ψιλό γαζί, κανονικά και με τον νόμο τον εκλογικό, οι αγανακτισμένοι τους γύριζαν την πλάτη,απέχοντας και οι συμμετέχοντες έστω και με κρύα καρδιά έδιναν συγχωροχάρτι, οι εξουσιαστές έκαναν παιχνίδι και ολοι μαζί μέσα στην μίρλα και την μαυρίλα εννοώ οι από κάτω.Θέλουμε ή δεν θέλουμε αυτή ακριβώς είναι η πραγματικότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφή