peri majestic the real

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2023

Το θέμα είναι εσύ ο φουκαράς τι κάνεις...

 

 Χαμηλό επίπεδο. Τριτοκοσμικό.

Αυτή είναι η Ελλάδα των κομμάτων. Κάθε κόμμα είναι μια πληγή. 

"Θα βάλεις την γκόμενά μου στο επικρατείας. Βάλε τον γκόμενό μου Α' Αθηνών γιατί Β' Αθηνών δεν έχει ελπίδα.  Βάλε αν μπορείς τον κουμπάρο μου υποψήφιο Δήμαρχο. Έχει λεφτά εκεί το τάδε πρόγραμμα. Θέλω να μιλήσω στον υπουργό. Τρέχει ένα πρόγραμμα εκατομμυρίων ευρώ της Ε.Ε και θέλω να το δώσω στον κολλητό μου με απευθείας ανάθεση"

Ποια Ελλάδα βρε παιδιά να πάει μπροστά; Για όνομα του θεού.

Ο Πολάκης απλά είναι ειλικρινής και καλά κάνει. Είναι "ρεαλιστής". Δεν πουλά συντρόφους....

Το θέμα είναι εσύ ο φουκαράς τι κάνεις....όπου ο τρόμος είναι αποτυπωμένος όχι µόνο στο βλέµµα σου αλλά και στα λόγια σε κάθε γωνιά και κάθε περιοχή....

Προσωπικά; Αποχή από τις εκλογές. Μου είναι αδύνατο να περάσω το εκλογικό παραβάν. Αυτός ο κόσμος μου είναι ξένος.

2 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν θα αυξηθούν οι ψήφοι των συστημικών κομμάτων, για ένα είμαι πεπεισμένος οι θρησκευόμενοι στην χώρα μας, ενδεχομένως λόγω κορονοϊού, αυξήθηκαν αφού όλο και περισσότεροι κάνουν τον σταυρό τους στα σούπερ μάρκετ από ράφι σε ράφι και ειδικά στα ταμεία.Λέω μήπως τώρα που μπήκαμε σε προεκλογική περίοδο, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να βγεί καμία απόφαση , να επιστρέψουν οι τράπεζες τα 44 δισεκατομμύρια που πήραν για την διάσωσή τους μέσω της ανακεφαλαιοποίησης δλδ τη βοηθεία της φορολογούμενης πλέμπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί κάνει ο φουκαράς?? -Μα τον έξυπνο! Αυτοί καλά κάνουν,και το κάνουν,αφού υπάρχουν ηλίθιοι. Γελάνε μαζί του οι αλήτες του δρόμου ,και οι βλάκες του κόσμου,παριστάνουν τους έξυπνους,προσπαθούν μέσα από τους αλήτες να ξεχωρίσουν πάντα κάποιον που δέν θα είναι ! Γιατί? Γιατί απλά είναι βλάκες. Δέν μπορούν να αντιληφθούν ,πώς σε καταστάσεις ύποπτες,τοξικές και βρώμικες ,απλά ένας είναι ο ΔΡΟΜΟΣ! ΦΕΥΓΕΙΣ. ΑΠΟΜΑΚΡΎΝΕΣΑΙ ΣΕ ΑΣΦΑΛΗ ΠΕΡΙΟΧΗ.. ΑΛΟΙΩΣ ΤΡΩΣ ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Aaliyah -Try Again (Original Video)