peri majestic the real

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2023

She's Lost Control


2 σχόλια:

  1. Αλήθεα Περι με τον θάνατο του έκπτωτου, μου 'ηρθε στο μυαλό η λέξη αυλή, δλδ ο υπαίθριος χώρος πέριξ της οικίας, πεδίο συνάθροισης και κοινωνικοποίησης, εκεί που προ της μεταπολίτευσης υπήρχε το πλυσταριό,ο κήπος,τα παρτέρια, το κοτέτσι, ένα τραπέζι για τον καφέ, να ρεμβάζειςκλπΥπάρχει όμως και η άλλη αυλή,ο χωρος πέριξ του παλατιού,χώρος που περνούσαν την νύχτα τους οι υπηρέτες και όλος ο εσμός των παρατρεχάμενων, ξέρεις Περι στο ελληνικό λεξικό της πλουσιότερης γλώσσας του κόσμου, πόσες λέξεις υπάρχουν συνυφασμένες με την βασιλική αυλή; διάβασε αυλοσύμβουλος, αυλοδουλος,αυλίτης,αυλικεύομαι,αυλικοθεραπευτής,αυλοκόλακας, αυλάρχης. Να σημειώσω πρός επίρρωση της σκέψης μου,ότι όλοι αυτοί οι σύμβουλοι, οι ακόλουθοι, οι παντοειδείς ξεσκονίστρες της αυλής, απλά αποτελούν το σύνολο των ανθρώπων που πλαισιώνουν το πρόσωπο εξουσίας, τον άρχοντα που υπηρετούν.Το πρόβλημα Περι και συνάμα η δυστυχία, είναι πως υπήρχαν και υπάρχουν ακόμα λίγοι σκόρπιοι και φαιδρά γραφικοί, απλοί άνθρωποι, συχνά φτωχοί, απλοΙκοί που λατρεύουν τον θεσμό της μοναρχίας, χωρίς ίδιον όφελος όπως οι αυλικοί που πλαισιώνουν άμεσα τον μονάρχη, είδαμε λοιπόν ουρές να ξεροσταλιάζουν για να προσκυνήσουν την σορό, φαινόμενο που μαρτυρά την στάθμη της πνευματικής,πολιτικής και ηθικής συγκρότησης ενός λαού, θα μου πείς και ίσως να έχεις δίκιο, ότι ισοπεδώνω και εξισώνω με όλο τον ελληνικό λαό τους γραφικούς υποστηρικτές και όμως Περι τα φαινόμενα σήψης και παρακμής μιας κοινωνίας, που έχει γονατίσει κυριολεκτικά οικονομικά και αξιακά ειδικά την τελευταία 15ετία, που αν δεν είχε παρωπίδες θα εντόπιζε δνση, ονοματεπώνυμα των υπέυθύνων κομμάτων που χρεοκόπησαν με τις πολιτικές που εφάρμοσαν την χώρα, ενδεχομένως σήμερα να μην μιλάγαμε για δικομματισμό, θα τους επέστρεφαν ως αχρεωστήτως καταβληθέντα όλα όσα ως λαός εισέπραξαν όλα αυτά τα χρόνια, όμως αυτός ο λωτοφάγος λαός θα δώσει με την συμμετοχή του ψήφο εμπιστοσύνης όχι στα κόμματα αυτό λίγη σημασία έχει , αλλά στον δικομματισμό, άραγε ως επιβράβευση, άραγε ως επιδοκιμασία, άραγε επιλέγοντας το μικρότερο κακό για το οποίο λοιδωρήθηκα; Ο΄τι και να επιλέξει το αποτέλεσμα το γνωρίζουμε εκ των προτέρων, η ζωή Περι θα συνεχίζεται με όλους εμάς στην απόξω, με όλους εμάς άξιους της μοίρας μας, με όλους εμάς συμβιβασμένους, αποστασιοποιημένους και ασχολούμενους ποιος πηδάει ποιόν, ποιός είναι καλός επιβήτορας στα σαρβαιβορ, ποιός κοιμάται στο κρεβατι, τίνος είναι ρε γυναίκα τα παιδιά;ραμολιμέντα ψυχολογικά εκρεμή, γραφικά απομεινάρια μιας άλλης ελλαδας, μιας ελλαδας με ηθος, αξιοπρέπεια, μιας ελλάδας που πολλοί ασέλγησαν διαχρονικά αλλά παρέμεινε όρθια. Ακόμα δεν καταλαβα Περι γράφοντας . πως από την αυλή έφθασα στην ελλαδα, τελικά μετασχηματίστηκα λες σε τέλειο πηδηχτρόνι;ΔΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρόσφατα Περι παρακολούθησα στην tv ένα ντοκυματέρ σχετικά με το βρετανικό μουσείο, ανέκαθεν αποφεύγω τα μουσεία, γιατί πιστεύω ότι είναι μια προβολή του παρελθόντος με τους όρους που το παρόν της συγκεκριμένης χώρας, επιθυμεί να σου επιβάλλει, Πρακολούθησα λοιπόν γιατί με κέντριζε η κλοπή των Ελγινείων, βέβαια η όλη κουβέντα για επιστροφή σε μένα μοιάζει με πατριωτική σταυροφορία,γιατί την αρχαία Ελλάδα την βλέπω περισσότερο ως πολιτιστικό βάρος, σαν μια παρακαταθήκη πολιτισμού, προφανώς Περι για μένα ο πολιτισμός είναι οι άνθρωποί του και όχι ένα αποτύπωμα του παρελθόντος που χάνεται στα χρόνια, χρησιμοποιείται από τους μεταγενέστερους ως τουριστικό εργαλείο και γιατί όχι ως μια δικαιολογία να μην ασχολούμαστε με τίποτε ζωντανό.Το πρώτο πράγμα παρατήρησα ότι στο βρετανικό μουσείο δεν υπάρχει τίποτε βρετανικό,.αφρικανικά αγαλματίδια,ινδιάνικα τοτέμ,στολιδια απο τους Αζτέκους,θησαυροί από την Ινδία,από την μεσοποταμία, ένα μουσείο μια γιορτή της αποικιοκρατίας,τα εκθέματα απλή επικύρωση των εισβολών, της καταπίεσης και της διαχρονικής λεηλασίας των πολιτισμένων.Ολο το μουσείο αποτελεί μνημείο υπεροψίας, ανωτερότητας της φυλής,εδω όντως σηκώνεται το φρύδι από θυμό ,και φθανουμε στα αγάλματα του Παρθενώνα, βλέποντας τα δεν αποτελούν αυτοτελή αισθητική αφού είναι αποσπάσματα μιας σύνθεσης , που ο ακρωτηριασμός σε κάνει να μην μπορείς να καταλάβεις τι απεικονιζουν.Τελικά το μοναδικό έκθεμα των πολιτιστικών πλιατσικολόγων βρετανών, είναι η κατοχή τους, Σαν απόσταγμα της οπτικής που σου δημιουργεί συναισθήματα οργής , θυμού αλλά και περηφάνιας , για τους έλληνες δημιουργούς αυτών των έργων τέχνης και πολιτισμού,,θλίβεσαι που σήμερα με τον δανεισμό υποτίθεται , αυτό ειλικρινά δεν το κατανόησα , δλδ θα μας δανείσουν τα κλεμένα ή απλά θα τον χρησιμοποιήσουν ως εργαλείο προσέλκυσης ψήφων, θλιβερή ιστορία όπως και να την πιάσεις, οκ όμως Περι η ιστορία επιστρέφει γίνεται μπούμεραγκ, το αυτοκρατορικό μεγαλείο χάνεται στα νερά του Τάμεση,αναπολούν οι υπερφίαλοι βρετανοί το θαύμα της παγκοσμιοποίησης, κοιτούν την οικονομία τους να κατρακυλά στους ορόφους των ουρανοξυστών του city του London,μια άδεια περηφάνια, που αφού αιματοκύλησε τον κόσμο, βούλιαξε μέσα στον ίδιο τον υπερόπτη εαυτό της, μέσα στο brexit της ξενοφοβίας και της θολής νοσταλγίας ενός ανύπαρκτου μεγαλείου. Στο βρετανικό μουσείο ,καταγράφονται τα εγκλήματα της κλοπής και όχι μονο ,καμουφλαρισμένα ως αισθητικό προίον, όμως θέλουν δεν θέλουν, αποτελούν λεηλασία, αποτελούν αντικέιμενα που αρπαχτηκαν κυριολεκτικά από τις αποικίες .Δεν είναι δυνατόν να θεωρούνται ιδιοκτήτες των επιτευγμάτων της ανθρωπότητας,με συνοπτικές διαδικασίες πρέπει να αδειάσει και στην συνέχεια ας γίνει χώρος αναψυχής και αθλητικών δραστηριοτήτων.Περι μετάνιωσα που το μάτι μου έπεσε στο συγκεκριμένο ντοκυμαντέρ, μου ΄χαλασε την μερα ενώ είχα κατι πιό διασκεδαστικό να ασχοληθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Που είναι το παράξενο; Γέμισαν την Ελλάδα με λάθρο και το γιορτάζουν..

  Υπό φυσιολογικές συνθήκες, σε μια κανονική χώρα, έπειτα από μια τέτοια είδηση, κάθε πρωθυπουργός έπρεπε να είχε βγει από τα ρούχα του και ...