peri majestic the real

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2022

Τι παραξενεύεστε;

 

Τι παραξενεύεστε; Αυτό κάνουν όλοι οι έξυπνοι αριστεροί. Κάνουν άλλα από αυτά που λένε στους αφελείς που τους ακούν. Βαθιές, καπιταλιστικές τσέπες για να χωράνε τα λεφτά που κονομάν, πουλώντας αριστεροσύνη, ευαισθησία και "δικαιώματα" στους καλόπιστους και πραγματικά ιδεαλιστές .

 Ποτέ μου δεν έχω αγοράσει ένα τραγούδι τους. Πότε μα ποτέ δεν έχω πάει κάπου να τους δω...Πάντα τους θωρούσα ψεύτικους και προβληματικούς. Ερώτα έχω και είχα με την ξένη μουσική. 

Την συγκεκριμένη την έχω ακουστά χωρίς να το έχω επιδιώξει αλλά δεν έχω ακούσει ΠΟΤΕ τραγούδι της. Κυρίως φοιτητές θα την ακούνε...όπως και αρκετούς άλλους...Όλοι αυτοί οι τραγουδιστές βγάζουν χρήματα από φοιτητές. Από την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του Γιώργου Παπανδρέου, κάθε πόλη και σχολή!!  Από κομματικές νεολαίες. Από τις ΜΚΟ. Από περιοδείες στα χωριά της επαρχίας. .Εκεί που υπάρχει και επικρατεί το χαμηλό επίπεδο...

Προωθούνται από τα βενιζελικά ΜΜΕ για να διαιωνίζεται ο αυτισμός....

Παρακάτω; Μια από τα ίδια.... Εδώ το κοινό είναι η μεσαία τάξη...Τι πουλάμε εδώ; Ελπίδα...


2 σχόλια:

  1. Δλδ Περι και εδώ έγκειται η ένστασή μου και καλοπροαίρετα στο γράφω οκ να δεχθώ ότι πουλάει αριστεροσύνη, ο άλλος με τα μακαρόνια με κιμά τι ακριβώς πουλάει όταν μετραει αντίστροφα στην πλατεία συντάγματος τον ερχομό του καινούργιου χρόνου, αν όντως δεν εχεις σχέση μουσικά και καλώς κάνεις με τους ιθαγενείς μουσικούς, δεν το κάνεις με ιδεολογική οπτική, απλά δεν σου αρέσει είτε είναι κάποιος αριστερός ΄είτε δεξιός,Προσπάθησα να σου πω να μην είσαι απευθείας ισοπεδωτικός και ακυρωτικός, με ανθρώπους αλλά να κριτικάρεις θετικά ή αρνητικά συμπεριφορές, όταν σου γράφω δεν φταιει η βενιζελική και τα πρόσωπα εννοώ ότι το πολιτικό προσωπικό είναι απλοί υπαλληλοι τους συστήματος εξουσίας, όταν δεν τους χρειάζεται τους αποσύρει ως ανακυκλώσιμο υλικό, το μόνο που δεν αποσύρει είναι η εφαρμοζόμενη πολιτική , Περι και αν εξαφανισθούν πολιτικά τα πρόσωπα της φωτογραφίας του δικομματισμού να είσαι σίγουρος ότι ο ιθύνων νούς πίσω από την κουρτίνα, έχει έτοιμη την εναλλακτική σε επίπεδο πολιτικού προσωπικού , για την συνέχιση της ίδιας πολιτικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε εχουν βρει τα χαπατα που χαφτουν ακομα ιδεολογικα προσιμα και οικονομανε εις βαρος τους. Μια χαρα εις υγειαν των κοροιδων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βαθιά σκοτάδια η Ελλάδα...σαν και αυτά που περιέγραφε ο Γιώργος Καραϊβάζ...

  Μια από τις κατηγορίες που αντιμετωπίζουν οι βασικοί κατηγορούμενοι για το κύκλωμα τράφικινγκ με θύματα 50 Κολομβιανές γυναίκες, το οποίο...