peri majestic the real

Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

Δίνω μάχη...

Ο Μητσοτάκης με την κλίκα του θέλει να μου αρπάξει την περιουσία μου. Την περιουσία που μου άφησε ο μακαρίτης ο πατέρας μου. Να μου αρπάξει την γη μου. Την γη των παππούδων μου. Τις αναμνήσεις μου. .Μου είναι αδύνατο να παρακολουθήσω την επικαιρότητα. Δεν έχω χρόνο. Δεν έχω ψυχολογία. Γενικά έχω τρέξιμο. Ματώνω οικονομικά για να αποδείξω τα αυτονόητα. Είμαι νόμιμος. Όλα δηλωμένα με συμβόλαια από κτηματολόγιο μέχρι εφορία. Για τον Μητσοτάκη δεν αρκεί αυτό. Μου ζητά τρελά λεφτά. Θέλει να μου πάρει το 70% της περιουσίας μου μέσω των δασικών χαρτών. Θέλει να με καταστρέψει. Δεν είναι μόνο η κομπίνα του ρεύματος. Είναι και η κομπίνα των δασικών χαρτών όπου επικρατεί ομερτά. Έχουν μπει στα κτήματα του κόσμου χαρακτηρίζοντάς τα δασικά ζητώντας συμβόλαια πριν από 150 χρόνια.

Αυτά τα λίγα

peri majestic

Δεν θέλω να πιστέψω ότι ΕΓΩ θα χάσω την γη μου...την ύπαρξή μου...την συνέχεια...

https://noumer.blogspot.com/2021/04/6-lockdown.html

11 σχόλια:

  1. Όχι αγαπητέ peri, αρνούμαι κατηγορηματικά να ενταχθώ σε τέτοια σκέψη. Πριν λίγο καιρό έκλεισα το μαγαζί μου. Μια μικρή βιοτεχνία. Έκλεισα χωρίς να χρωστάω.
    Με διάλυσε το κράτος, με τις υποχρεώσεις του.
    Τις βάναυσο, απάνθρωπες, ανθελληνικές του υποχρεώσεις.
    Προχθές τελείωσα με την εφορία.
    Με "ξεσκόνισαν" κανονικά και με τον "νόμο".
    Τώρα έχω το ΕΦΚΑ.
    Αλλά, έπεται ΕΝΦΙΑ, επιστρεπτέα προκαταβολή.
    Είμαι επισήμως άνεργος.
    Στην ηλικία που είμαι, για το κράτος είμαι νέος, αλλά για την πιάτσα, έφαγα τα ψωμιά μου.
    Ποιος θα μου δώσει δουλειά;
    Κοιμάμαι και ξυπνώντας αργά, πολύ αργά.
    Δεν θέλω να ξυπνάω.
    Βρίσκω παρηγοριά στα όνειρά μου.
    Στην μουσική. Στο τρέξιμο.
    Αλλά μου κάναν ένα δώρο.
    Πολύτιμο δώρο.
    Με γέμισαν μίσος. Απύθμενο!
    Βρήκα ευκαιρία να αποκτήσω, τις "παλιές μου μυρωδιές".
    Να τρέχω σε βουνά και ερημιές.
    Μόνος.
    Πάντα μόνος.
    Αυτό που είχα πει και άλλοτε.
    Δεν αλλάζουμε τον κόσμο, αλλά δεν θ'αφήσουμε τον κόσμο, να αλλάξει εμάς.
    Πιάσαμε πάτο peri;
    Τώρα, μόνο να μας φοβούνται μπορούν.
    Το άδικο πληρώνεται peri.
    Και με μεγάλο νόμισμα.
    Πέταξα τα κοστούμια, φόρεσα τριμμένα αθλητικά ρούχα και μιλάω με κόσμο. Πολύ κόσμο.
    Θεριεύει το μίσος.
    Τίποτα δεν χάθηκε.
    Τίποτα δεν χάνεται, αν δεν το πούμε εμείς.
    Όποιος πουλάει την ψυχή του, στον Βάαλ της ύλης, έχασε.
    Όχι φίλε μου peri.
    Ανένταχτοι έως τέλους.
    Τίποτα δεν τελείωσε ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το παλέψω μέχρι τέλους. Μέχρι τέλους. Και ας μείνω χωρίς ένα ευρώ. Aς μην έχω ίντερνετ. Δεν παραδίδω γη. Δεν θα παραδώσω το αίμα, το βιός των προγόνων μου στους λαθρομετανάστες. Γιατί εκεί πάει η δουλειά. Μας ξεριζώνει. Μας κάνει Σμύρνη και δεν μιλά κανείς. Ένφια, δασικοί χάρτες, ρεύματα, εφορία, αντικειμενικές και δεν κουνιέται φύλλο...

      peri

      Διαγραφή
    2. Δεν μπορώ να πέφτω για ύπνο και να με επισκέπτονται οι παππούδες μου. Τους πρόλαβα όλους. Να μου λένε γιατί.....καλύτερα να αλλάξω χώρα...

      Οι άνθρωποι ξεχνούν ευκολότερα το θάνατο του πατέρα τους παρά την απώλεια της περιουσίας τους.

      Πέτρες να τρώω γη δεν παραδίδω. Θέλουν τα χωράφια μας για τους ξένους. Για τους κολλητούς.

      peri

      Διαγραφή
    3. Σε νοιώθω. Μιά από τα ίδια σχεδόν.
      Το κράτος πολεμώντας μας, δημιούργησε αγέλες λύκων.
      Ή ανάγκη ενώνει τους ανθρώπους κι'όχι το γεμάτο στομάχι.
      Ή Ελλάδα είναι χώρα πανέμορφη και αστράφτει.
      Γι'αυτό την μισούν. Γι'αυτό δίκασαν τους κατοίκους της.
      Ίσως άνθρωποι σαν εμάς, να πρέπει να δοκιμαστούν, στην φωτιά των δοκιμασιών. Τών στερήσεων.
      Της μοναξιάς.
      Ίσως η "δύση" μας, να πλησιάζει.
      Ίσως να μην πρέπει να γεράσουμε.
      Ίσως πρέπει να δείξουμε πλέον, απο τι είμαστε φτιαγμένοι.
      Έστω και αν το πληρώσουμε.
      Αν σε επισκέφτονται οι πρόγονοί σου, στα όνειρά σου, να νοιώθεις ευτυχία.
      Και ιερή υποχρέωση.
      Θα τους δεις κάποτε, να σε κοιτάζουν λουσμένοι στο ΦΩΣ.
      Μη τους ντροπιάσεις.
      Εγώ μεγάλωσα με την γιαγιά μου.
      Κανέναν άλλο.
      Μόνο ρετσινιές κόλλησα, απ'αυτόν το κόσμο.
      Μου είπαν ότι είχα πρόγονο, που πολέμησε τους Τούρκους.
      Αυτόν σκέφτομαι συνέχεια. Αυτόν και τον άνθρωπο που με μεγάλωσε.
      Παλεύω με τους δαίμονες κάθε μέρα, για να χτίσω ένα καλυβάκι στον Παράδεισο.
      Για μένα και την γυναίκα μου.
      Μή ντροπιάσουμε τους πεθαμένους peri.
      Αυτό μόνο μας έμεινε.
      Έτσι για το αντριλίκι μας.
      Για όλα τα κανάτια με ζεματιστό νερό, που μας ρίχναν μιά ζωή οι άλλοι, στα μούτρα.
      Το σύστημα σου δίνει κόλαση;
      Δώς του την διπλή.
      Κοιμήσου ήσυχα.
      Προετοίμασε τον εαυτό σου.
      Σχεδίασε τις κινήσεις σου.
      Να σώσουμε τους Έλληνες.

      Διαγραφή
  2. παίρνουν τα χωράφια του κοσμάκη για να κάνουν μπίζνες. Θα τα πάρει πρώτα το δημόσιο και μετά θα τα δώσει στους λαθραίους η θα τα δώσουν σε επιχειρηματίες φίλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λογικά,οι Έλληνες φταίνε και για αυτά:
    https://files.mastodon.social/media_attachments/files/108/372/560/708/776/161/original/58a0dc30e07d378a.jpeg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. https://www.protothema.gr/greece/article/1247914/o-bil-geits-simera-stin-athina/AMP/ αλήθεια στην Αμερική γιατί αγοράζει εκατομμύρια εκτάσεων γης? μήπως το ίδιο θέλει να κάνει κι εδώ?? για αναξιοποίητη γη όπου βρεθεί και όπου σταθεί μιλά ο Κούλης. Το ρεπορτάζ μιλά παραπλανητικά για Microsoft . Ο Μπιλ έφυγε από την Microsoft εδώ και χρόνια. Ο Σάτια Ναντέλα έχει την Microsoft.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενας αξιολογος ιστοτοπος πρωτον διοτι εχει πυξιδα την αυθεντια κι βαρκα την αληθεια.

    Διαβαζω τα κειμενα σας, συχνα και παντα νιωθω πως ηρθα σε επαφη, σε ανταλαγη αποψης εστω μονοδρομη με εναν αλλο ανθρωπο.

    Κουραγιο, πανω απο ολα δυναμη στην σκεψη κι στο σωμα, υγεια.
    Θα το περασουμε κι αυτο αρκει να μεινουμε μαχητες.

    Ενα ευχαριστω στον Peri, για την αξιολογη εργασια του.
    eksothen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/ellinotoyrkika/ektakto-apokleistiko-100-paranomoi-metanastes-perasan-mesa-sti-nyxta-se-elliniki-nisida-ston-potamo-evro-xoris-na-tous-antilifthei-kaneis/

    Πού είναι τα κανάλια και οι λαλίστατοι δημοσιογράφοι, πού είναι οι εκπρόσωποι τύπου της ΕΛ.ΛΑΣ. Πού είναι ο Κνίτης Θεοδωρικάκος.
    Μιά μεγάλη μπίζνα είναι η χώρα, δούναι και λαβείν μεταξύ πολιτικών.
    Ποιός εισαγγελέας θα ασχοληθεί με την MEGA κλοπή με τούς λογαριασμούς ρεύματος.
    θά ελέγξουν την ΔΕΔΔΗΕ και τις ''φάρμες των bitcoin'';
    Μιά χώρα ''έπαυλη'', πού συνεδριάζει ο ''νονός'' της camora.
    Όποιος δεν πληρώνει μίζες, χάνει το σπίτι του, την δουλειά του, το βιός του.
    Οί Έλληνες τους μισούν. Όσοι πλέον έχουν υγιή σκέψη. Οι υπόλοιποι, απλά δεν ενδιαφέρονται. Κρύβονται στίς σκιές και στα σκοτάδια των σπιτιών τους.
    Δεν έχουν πρόβλημα να συγκατοικήσουν με αλλοδαπούς.
    Τούς ΝΈΟΥΣ ΚΑΤΟΊΚΟΥΣ.
    Αυτούς πού το μόνο πού έχουν να κάνουν είναι να ψηφίζουν αντινατιβιστές και γιαλαντζί αριστερούς.
    Μέσω των δασικών χαρτών και συμβολαίων, θέλουν μήπως να εμφανιστούν και παλιά σουλτανικά φιρμάνια κατοχής γής, όπως στον Υμητό;
    Μάς αλλάζουν γιά τους ''άλλους''; Οί τίτλοι ιδιοκτησίας ακυρώνονται;
    Οί σφετεριστές τών θρόνων του Άργους, θα είναι τα πειθήνια όργανα των Βρυξελλών.
    Στην αναπτυξιακή Ελλάδα των επιδομάτων, των Μ.Κ.Ο, των ''ανθρωπιστών'', των Βενιζελικών κολλεγιόπαιδων, των κληρονόμων του χάους.
    Τών κακών πνευμάτων του αναγεννημένου ΠΑ.ΣΟ.Κ, των μνημονιακών απάτριδων, των θαυμαστών του ''καλό κουράγιο Ελλάδα'', των καθαρμάτων της Στυγός.
    Γι'αυτούς η Ελλάδα, ειναι μόνο μασαμπούκα, lifestyle, αλλοδαποί (επιβήτορες).
    Έλληνες πουθενά.
    Θα τους αφήσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ''Θ'αρθει σαν αστραπη''. Σταματης Σπανουδακης
    Το δρομολογιο αυτο δεν αναστελλεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή