peri majestic the real

Κυριακή 23 Μαΐου 2021

Aντέχεται αυτή η χώρα;


Δεν είναι τυχαίο που ψηφίζουμε χωρίς σκέψη τον κάθε κόπανο.  Ούτε είναι τυχαίο που είμαστε χρεωκοπημένοι. Είμαστε ένας λαός μπουζούκι. Της πλάκας. Στην Ελλάδα κυριαρχούν ακόμη οι ατάκες, τα καβαλημένα κάγκελα, οι φωνές, οι τσιρίδες ημίτρελων παιδιών και κορασίδων, οι ψεκασμένες θεωρίες, η συνωμοσία, η ξεφτίλα και η φθήνια. 

Θεέ μου τι παρακμή είναι αυτή. Η μεγάλη αυταπάτη. Η μεγάλη ντροπή. Πλάσματα χωρίς κουκούτσι ορθολογισμού και στοιχειώδους λογικής...

1 σχόλιο:

  1. Φιλε, δεν μπορ'ω παρά να προσυπογραψω παρολο που ατενιζουμε με διαφορετικες οπτικες προσεγγίσεις τα τεκταινόμενα , ομως στο τελικο διακύδευμα εχουμε αντιλαμβανομαι την ιδια αποψη οποτε εχεις απολυτο δικιο με καλυψες η αποψη σου προφανως ειναι ορθοποδουσα αυτη ειναι η ελλαδα της παρακμης, της κατάντιας και μετα καποιοι οραματιζονται οτι με αυτο τον λαο θα υπερασπιστουμε τα δικαια της παρτιδας, για τον γαιδαρο καβαλα είμαστε βαζω και τον εαυτό μου μεσα, γιατι και εγω εχω τις ευθυνες μου οταν μπαινω στην καλπη και δινω αφεση αμαρτιων και μια απο τα ιδια στην τελική, θα μου πεις ευλογα και τι κανουμε απλα παρατηρουμε, αυτοσαρκαζόμαστε, διαρυγνιουμε τα ιματια μας και μεχρι εκει, δεν ξερω ισως ακουστει λιγακι πεσιμιστικο αλλα δυστυχως φθασαμε στον πατο και δεν βλεπω αναταση, ολο λαι πιο χαμηλα θα πηγαινουμε μα τα μυαλα π[ου κουβαλαμε, εχουμε να κανουμε και με τους επαναστατες που δεν βέπουν θανατους , ποανδημιες , διασωληνωμενους, κλπ και θεωρουν τα εμβολια ως την δυνατοτητα το συστημα να μας ποδηγετει κλπ παπαρολογιες, παλι θα μου πεις μα ειναι λιγοι οι συνομωσιολογοι κλπ αρνητες προφανως ειναι σκορπιοι αλλα διαχρονικη ζημια κανουν αφου ειναι οι ιδιοι στηλοβατες του συστηματος που υποτιθεται ειναι πολεμιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή