Θα το ξαναγράψουμε για μια ακόμη βαρετή φορά. Το πολιτικό σύστημα της χώρας είναι νεκρό. Δεν πρέπει κανείς να περάσει το εκλογικό παραβάν....είναι κοροϊδία και μόνο να βρεθείς σε ένα στημένο εκλογικό κέντρο, πλαισιωμένος με παράνομα αλλοδαπά στοιχεία, με κομματικούς τραμπούκους , για να αισθανθείς δήθεν για λίγα λεπτά ενεργός πολίτης...σε μια στημένη καλοπαιγμένη παρτίδα...
Αυτό ισχύει και για τις εκλογές της διεφθαρμένης τοπικής αυτοδιοίκησης. Ούτε κατεβαίνει για Δήμαρχος ο κουμπάρος μου, ούτε κατεβαίνει δημοτικός σύμβουλος ο γείτονάς μου ή ο ξάδερφος μου. . Ξυπνήστε. Για τα προγράμματα του ΕΣΠΑ κατεβαίνουν. Για να δίνουν ιθαγένειες στα παιδιά των λάθρο.. Για να έχουν ανοιχτές πόρτες. .Τέρμα η υποκρισία. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Μας χωρίζουν χιλιόμετρα ηθικών αξιών από τους ταγματασφαλίτες του μαρξιστικού νεοφιλελευθερισμού...
Έχουν πανικό!
Η παρέμβαση Ανδρουλάκη σε ρόλο ρυθμιστή φανερώνει τον μεγάλο πανικό!
Βιάζονται από τους τοκογλύφους της Νέας Υόρκης να ξεπουλήσουν τα πάντα και τους πιέζει ο χρόνος ( Τραπεζική Κρίση)...αυτό έδειξε και η "τρέλα" του Ανδρουλάκη να προτείνει πρωθυπουργό "δικό" του...Φανερώθηκε ο τουρίστας των Βρυξελλών τι καπνό φουμάρει...συμβασιούχο πρωθυπουργό Made in Germany ζήτησε με λίγα λόγια...
Εκλογές στην Ελλάδα του 2023, θυμίζει ψήφο για την ενθρόνιση του ''καταλληλότερου'' καρτέλ στην εξουσία του βαλκανικού Μεξικού.
Ένας Οργανισμός Αρεγιάνο Φέλιξ, αλά Ελληνικά, ή ένα Beltrán Leyva Organisation (BLO). Ή λαίλαπα του Δυτικού καπιταλισμού που μετέτρεψε την χώρα των μνημονίων σε Τιχουάνα ή Μπάχα Καλιφόρνια.
Υπάρχουν δυο 21, αυτό των κοτσαμπάσηδων, Φαναριωτών και του επίσημου ιερατείου και αυτό των κολίγων, των καταπιεσμένων από τους τούρκους και όλους τους στην αρχή αναφερόμενους,Αυτό αποδεικνύεται ιστορικά, πως γίνεται η Καλαμάτα να έχει απελευθερωθεί στις 23 Μάρτη του 1821, αλλά να γιορτάζουμε την έναρξη στις 25 Μαρτίου, ασε Περι πού ακόμα και σε αυτό είμαστε ανάποδοι, όλα τα έθνη στον πλανήτη γιορτάζουν την ημερομηνία της απελευθέρωσης και εμείς την έναρξη, ενδεχομένως για να μας θυμίζει ότι μάλλον ακόμα δεν ήρθε η μέρα που ο λαός έχει απελευθερωθεί,άραγε γιατί αυτή η απόκλιση;, απλά έπρεπε ο ξεσηκωμός να εγκιβωτιστεί σε σχήμα που θα εξυπηρετούσε τους επί τουρκοκρατίας εξουσιαστές του λαού, που όχι μόνο απείχαν από τον αγώνα, αλλά τον αποδόμησαν αλλά το δυστύχημα είναι ότι παρέμειναν ίδιοι και μετά την απελευθέρωση, κατσικώθηκαν στην πλάτη του λαού που μάτωσε, έφεραν ξένο μονάρχη με το οκ της τότε ευρώπης, φυλάκισαν αγωνιστές , όπως Κολοκοτρώνης, Μακρυγιάννης κλπ και από ΄, ό,τι φαίνεται Περι μάλλον εκεί θα πρέπει να ανατρέξουμε για το πως έχουμε σήμερα τα πολιτικά τζάκια ,, άλλωστε υπάρχει συνέχεια στο κράτος.Απέναντι στον ξεσηκωμό τάχτηκαν και οι σεβάσμιοι δεσποτάδες , ο δε πατριάρχης έφθασε σε σημείο να αφορίσει την επανάσταση και τους ξεσηκωμένους, πλήρως εναρμονισμένος με την τουρκική ηγεσία. στο τέλος όπως γίνεται πάντα με τις εθνικές καπηλείες, επιστράτευσαν την Παναγία για να οικειοποιηθούν την επανάσταση.Ο ι ξεσηκωμένοι δεν άκουσαν τις νουθεσίες του ιερατείου και των πλούσιων προκρίτων και κοτσαμπάσιδων του ραγιαδισμού και ξεσηκώθηκαν.Η επανάσταση δεν έγινε μόνο για τους τούρκους,αλλά και για το γδάρσιμο και την καταπίεση που δέχονταν ο λαός, από τους προκρίτους και τους πλούσιους , έγινε για το ξερίζωμα του τουρκοπαπαδοκοτσαμπασισμού . Τιμή και δόξα στους επαναστάτες που ανάμεσά τους όπως έλεγε ο Κολοκοτρώνης δεν υπήρξε κανένας φρόνιμος,τιμή και δόξα στους " ΚαραΙσκάκηδες " που δεν διαπραγματεύτηκαν με τον Μέτερνιχ δλδ με την σημερινή γερμανοκρατούμενη Ευρώπη,ο λαός μόνο του μπορεί να βάζει τέλος στις τυραννίες διαχρονικά, αν τους διαχρονικούς συμβιβασμένους , οσφυοκάμπτες, καρεκλοκένταυρους νοικοκυραίους, την διαχρονική πληγή , τους αφερίμ δέσποτα, τους υπεύθυνους για το στημένο δικομματικό παιχνίδι της εναλλαγής από 3 πολιτιικά τζάκια, τους θέσει στο περιθώριο ίσως τότε να γιορτάσουμε την πραγματική απελευθέρωση, δλδ την ημερομηνία τους τέλους που θα σφραγίσει την ολοκλήρωση του αγώνα.
Περι η φράση " είναι η οικονομία ηλίθιε ' υπονοεί ενδεχομένως μας λέει κατάμουτρα , ότι ως πολίτες και ως ψηφοφόροι είμαστε αντικείμενα εξαγοράς.ειλικρινά με ενοχλεί όταν ακούω πως οι πολίτες ψηφίζουν με κριτήριο την τσέπη τους, αν αυτό ισχύει τότε αληθεύει ότι μετά την μεταπολίτευση οι έλληνες ψηφίζουν το μικρότερο κακό, που στην πορεία αποδεικνύεται και αυτό ισάξιο με το προηγούμενο και μια από τα ίδια, και η ζωή συνεχίζεται.Κάπως ΄'ετσι διαμορφώνονται ικανές συνθήκες, ώστε η πλειονότητα της κοινωνίας,μέσα από την αγανάκτηση, την οργή και τις φρούδες ελπίδες και προσδοκίες, να αποδέχεται και να ανέχεται μέσα στην απελπισία της μια "ορμπανοποίηση" της χώρας προκειμένου να επιβιώσει, προφανώς δεν έχει εμπεδωμένες ιδεολογικά τι σημαίνει για την ίδια την κοινωνία αυτός ο όρος.Ομως μπορεί να αλλάξει την ρότα το έγκλημα στα Τέμπη ; μπορεί να ανατρέψει ότι η τσέπη δεν είναι το κριτήριο ;Σήμερα έχω την αίσθηση, ότι οι πολίτες και ειδικά οι νεότεροι, έχουν ξεκαθαρίσει ότι η σκέψη δεν περνάει μόνο από την τσέπη,δεν πουλάνε την ψυχή τους, τον θυμό τους, τις ηθικές προτεραιότητες που έχουν, για μια τηγανιά πατάτες, για ένα pass και μια υποτυπώδη αύξηση του κατώτατου μισθού τους,Μπορεί η τσέπη να είναι μισοάδεια, αλλά η ψυχή γεμάτη από αξίες, ιδανικά αλλά και οργή, δεν είναι δυνατόν Περι να θωρούνταν κανονικότητα ο 600 ευρώ μισθός, μέσα σε ένα περιβάλλον πληθωριστικό και το χειρότερο χωρίς μέλλον , χωρίς προοπτική,, να γιατί θεωρώ ανέκαθεν ότι ο ανθός τους γένους θα ξυπνήσει από τον λήθαργγο τους ακόμα σκεπτόμενους συνέλληνες, σε αυτούς δεν ενσωματώνω την κρυφή πληγή τους συμβιβασμένους νοικοκυραίους που πάντα έβαζαν φραγή σε ότι δημιουργούσε ελπίδες για το αύριο.,
Περι να μου επιτρέψεις μια απάντηση σε σχόλιο που σήμερα διάβασα που με αφορά,λοιπόν αν 24-3 Ω]4,15, αντιπαρέρχομαι την ειρωνική λέξη που μου έχεις προσάψει "καθηγητής", τέτοιος δεν υπήρξα , απλά μου αρέσει να διαβάζω πολύ ιστορία, την θεωρώ εργαλείο ανάλυσης και μου γεμίζει ποιοτικά την δεξαμενή γνώσεων. Τώρα σε σχέση με την έννοια της λέξης νοικοκύρης, προφανέστατα και καταλαβαίνεις αφού με διαβάζεις, ότι έχω το υπόβαθρο να αντιλαμβάνομαι χωρίς βοήθεια Μπαμπινιώτη τι σημαίνει, όμως για μένα όντως όλος αυτός ο συφερτός, των νοικοκυραίων που πουλούν την ησυχία τους με αντίτιμο να μην υπαρχει αλλαγή κομμάτων, να διαιωνίζεται το ίδιο πολιτικό σκηνικό, να εναλλάσσονται οι ίδιοι, να μας κυβερνούν 70 περίπου χρόνια οι τρείς οικογένειες κλπ πρέπει να καταλάβεις ότι οι νοικοκυραίοι και όχι οι νοικοκύρηδες είναι η αιτία της παρακμής του συστήματος. Επομένως διαχωρίζω τις λέξεις νοικοκύρης που σέβομαι απόλυτα , όντως ΄είναι αυτό που περιγράφεις, από την λέξη νοικοκυραίοι, είναι διαφορετικές αν θέλεις δέξου την λέξη που θεωρώ κρυφή πληγή στα σπλάχνα της κοινωνίας που την κατατρώει σαν σαράκι, εχει διαχρονικότητα, μέρα που είναι σήμερα νοικοκυραίοι ήταν οι πρόκριτοι και κοτσαμπασηδες στην τουρκοκρατία που ήθελαν την ησυχία τους και δεν ήθελαν επανάσταση , νοικοκυραίοι ήταν στην κατοχή οι μαυραγορίτες και συνεργάτες των ναζί κατακτητών, νοικοκυραίοι ήταν στην χούντα όλοι αυτοί που συνεργάστηκαν με την δικτατορία, νοικοκυραίοι είναι σήμερα όλοι οι συνέλληνες που επικροτούν όλα όσα διαδραματίζονται γύρω μας, που ευτυχώς εσύ και εγώ και οι υπόλοιποι στην ιστοσελίδα καυτηριάζουμε έστω και με διαφορετική οπτική δλδ σήμερα κάποιοι θα σηκωθούν από τον καναπέ απλά να πάνε να ψηφίσουν αυτούς που έφεραν μνημόνια και φτωχοποίησαν την χώρα.Κάνεις λοιπόν λάθος άλλο νοικοκύρης και άλλο νοικοκυραίοι, αν θέλεις γράφοντας θέλω να αποδομήσω όλους όσους είναι συμβιβασμένοι, οσφυοκάπτες και ζουν αναπαραγάγοντας το ίδιο πολιτικό προσωπικό, τις ίδιες πολιτικές τουλάχιστον μετά την μεταπολίτευση,
Υπάρχουν δυο 21, αυτό των κοτσαμπάσηδων, Φαναριωτών και του επίσημου ιερατείου και αυτό των κολίγων, των καταπιεσμένων από τους τούρκους και όλους τους στην αρχή αναφερόμενους,Αυτό αποδεικνύεται ιστορικά, πως γίνεται η Καλαμάτα να έχει απελευθερωθεί στις 23 Μάρτη του 1821, αλλά να γιορτάζουμε την έναρξη στις 25 Μαρτίου, ασε Περι πού ακόμα και σε αυτό είμαστε ανάποδοι, όλα τα έθνη στον πλανήτη γιορτάζουν την ημερομηνία της απελευθέρωσης και εμείς την έναρξη, ενδεχομένως για να μας θυμίζει ότι μάλλον ακόμα δεν ήρθε η μέρα που ο λαός έχει απελευθερωθεί,άραγε γιατί αυτή η απόκλιση;, απλά έπρεπε ο ξεσηκωμός να εγκιβωτιστεί σε σχήμα που θα εξυπηρετούσε τους επί τουρκοκρατίας εξουσιαστές του λαού, που όχι μόνο απείχαν από τον αγώνα, αλλά τον αποδόμησαν αλλά το δυστύχημα είναι ότι παρέμειναν ίδιοι και μετά την απελευθέρωση, κατσικώθηκαν στην πλάτη του λαού που μάτωσε, έφεραν ξένο μονάρχη με το οκ της τότε ευρώπης, φυλάκισαν αγωνιστές , όπως Κολοκοτρώνης, Μακρυγιάννης κλπ και από ΄, ό,τι φαίνεται Περι μάλλον εκεί θα πρέπει να ανατρέξουμε για το πως έχουμε σήμερα τα πολιτικά τζάκια ,, άλλωστε υπάρχει συνέχεια στο κράτος.Απέναντι στον ξεσηκωμό τάχτηκαν και οι σεβάσμιοι δεσποτάδες , ο δε πατριάρχης έφθασε σε σημείο να αφορίσει την επανάσταση και τους ξεσηκωμένους, πλήρως εναρμονισμένος με την τουρκική ηγεσία. στο τέλος όπως γίνεται πάντα με τις εθνικές καπηλείες, επιστράτευσαν την Παναγία για να οικειοποιηθούν την επανάσταση.Ο ι ξεσηκωμένοι δεν άκουσαν τις νουθεσίες του ιερατείου και των πλούσιων προκρίτων και κοτσαμπάσιδων του ραγιαδισμού και ξεσηκώθηκαν.Η επανάσταση δεν έγινε μόνο για τους τούρκους,αλλά και για το γδάρσιμο και την καταπίεση που δέχονταν ο λαός, από τους προκρίτους και τους πλούσιους , έγινε για το ξερίζωμα του τουρκοπαπαδοκοτσαμπασισμού . Τιμή και δόξα στους επαναστάτες που ανάμεσά τους όπως έλεγε ο Κολοκοτρώνης δεν υπήρξε κανένας φρόνιμος,τιμή και δόξα στους " ΚαραΙσκάκηδες " που δεν διαπραγματεύτηκαν με τον Μέτερνιχ δλδ με την σημερινή γερμανοκρατούμενη Ευρώπη,ο λαός μόνο του μπορεί να βάζει τέλος στις τυραννίες διαχρονικά, αν τους διαχρονικούς συμβιβασμένους , οσφυοκάμπτες, καρεκλοκένταυρους νοικοκυραίους, την διαχρονική πληγή , τους αφερίμ δέσποτα, τους υπεύθυνους για το στημένο δικομματικό παιχνίδι της εναλλαγής από 3 πολιτιικά τζάκια, τους θέσει στο περιθώριο ίσως τότε να γιορτάσουμε την πραγματική απελευθέρωση, δλδ την ημερομηνία τους τέλους που θα σφραγίσει την ολοκλήρωση του αγώνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερι η φράση " είναι η οικονομία ηλίθιε ' υπονοεί ενδεχομένως μας λέει κατάμουτρα , ότι ως πολίτες και ως ψηφοφόροι είμαστε αντικείμενα εξαγοράς.ειλικρινά με ενοχλεί όταν ακούω πως οι πολίτες ψηφίζουν με κριτήριο την τσέπη τους, αν αυτό ισχύει τότε αληθεύει ότι μετά την μεταπολίτευση οι έλληνες ψηφίζουν το μικρότερο κακό, που στην πορεία αποδεικνύεται και αυτό ισάξιο με το προηγούμενο και μια από τα ίδια, και η ζωή συνεχίζεται.Κάπως ΄'ετσι διαμορφώνονται ικανές συνθήκες, ώστε η πλειονότητα της κοινωνίας,μέσα από την αγανάκτηση, την οργή και τις φρούδες ελπίδες και προσδοκίες, να αποδέχεται και να ανέχεται μέσα στην απελπισία της μια "ορμπανοποίηση" της χώρας προκειμένου να επιβιώσει, προφανώς δεν έχει εμπεδωμένες ιδεολογικά τι σημαίνει για την ίδια την κοινωνία αυτός ο όρος.Ομως μπορεί να αλλάξει την ρότα το έγκλημα στα Τέμπη ; μπορεί να ανατρέψει ότι η τσέπη δεν είναι το κριτήριο ;Σήμερα έχω την αίσθηση, ότι οι πολίτες και ειδικά οι νεότεροι, έχουν ξεκαθαρίσει ότι η σκέψη δεν περνάει μόνο από την τσέπη,δεν πουλάνε την ψυχή τους, τον θυμό τους, τις ηθικές προτεραιότητες που έχουν, για μια τηγανιά πατάτες, για ένα pass και μια υποτυπώδη αύξηση του κατώτατου μισθού τους,Μπορεί η τσέπη να είναι μισοάδεια, αλλά η ψυχή γεμάτη από αξίες, ιδανικά αλλά και οργή, δεν είναι δυνατόν Περι να θωρούνταν κανονικότητα ο 600 ευρώ μισθός, μέσα σε ένα περιβάλλον πληθωριστικό και το χειρότερο χωρίς μέλλον , χωρίς προοπτική,, να γιατί θεωρώ ανέκαθεν ότι ο ανθός τους γένους θα ξυπνήσει από τον λήθαργγο τους ακόμα σκεπτόμενους συνέλληνες, σε αυτούς δεν ενσωματώνω την κρυφή πληγή τους συμβιβασμένους νοικοκυραίους που πάντα έβαζαν φραγή σε ότι δημιουργούσε ελπίδες για το αύριο.,
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://panagiotistraianou.substack.com/p/802?fbclid=IwAR2jP0qNPmJh3cbZWbCzNIJGbrU5Nh6e-VFPCmF1isyIzVHK5s9em8PN4Uk
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερι να μου επιτρέψεις μια απάντηση σε σχόλιο που σήμερα διάβασα που με αφορά,λοιπόν αν 24-3 Ω]4,15, αντιπαρέρχομαι την ειρωνική λέξη που μου έχεις προσάψει "καθηγητής", τέτοιος δεν υπήρξα , απλά μου αρέσει να διαβάζω πολύ ιστορία, την θεωρώ εργαλείο ανάλυσης και μου γεμίζει ποιοτικά την δεξαμενή γνώσεων. Τώρα σε σχέση με την έννοια της λέξης νοικοκύρης, προφανέστατα και καταλαβαίνεις αφού με διαβάζεις, ότι έχω το υπόβαθρο να αντιλαμβάνομαι χωρίς βοήθεια Μπαμπινιώτη τι σημαίνει, όμως για μένα όντως όλος αυτός ο συφερτός, των νοικοκυραίων που πουλούν την ησυχία τους με αντίτιμο να μην υπαρχει αλλαγή κομμάτων, να διαιωνίζεται το ίδιο πολιτικό σκηνικό, να εναλλάσσονται οι ίδιοι, να μας κυβερνούν 70 περίπου χρόνια οι τρείς οικογένειες κλπ πρέπει να καταλάβεις ότι οι νοικοκυραίοι και όχι οι νοικοκύρηδες είναι η αιτία της παρακμής του συστήματος. Επομένως διαχωρίζω τις λέξεις νοικοκύρης που σέβομαι απόλυτα , όντως ΄είναι αυτό που περιγράφεις, από την λέξη νοικοκυραίοι, είναι διαφορετικές αν θέλεις δέξου την λέξη που θεωρώ κρυφή πληγή στα σπλάχνα της κοινωνίας που την κατατρώει σαν σαράκι, εχει διαχρονικότητα, μέρα που είναι σήμερα νοικοκυραίοι ήταν οι πρόκριτοι και κοτσαμπασηδες στην τουρκοκρατία που ήθελαν την ησυχία τους και δεν ήθελαν επανάσταση , νοικοκυραίοι ήταν στην κατοχή οι μαυραγορίτες και συνεργάτες των ναζί κατακτητών, νοικοκυραίοι ήταν στην χούντα όλοι αυτοί που συνεργάστηκαν με την δικτατορία, νοικοκυραίοι είναι σήμερα όλοι οι συνέλληνες που επικροτούν όλα όσα διαδραματίζονται γύρω μας, που ευτυχώς εσύ και εγώ και οι υπόλοιποι στην ιστοσελίδα καυτηριάζουμε έστω και με διαφορετική οπτική δλδ σήμερα κάποιοι θα σηκωθούν από τον καναπέ απλά να πάνε να ψηφίσουν αυτούς που έφεραν μνημόνια και φτωχοποίησαν την χώρα.Κάνεις λοιπόν λάθος άλλο νοικοκύρης και άλλο νοικοκυραίοι, αν θέλεις γράφοντας θέλω να αποδομήσω όλους όσους είναι συμβιβασμένοι, οσφυοκάπτες και ζουν αναπαραγάγοντας το ίδιο πολιτικό προσωπικό, τις ίδιες πολιτικές τουλάχιστον μετά την μεταπολίτευση,
ΑπάντησηΔιαγραφή