peri majestic the real

Σάββατο 18 Μαρτίου 2023

Τι καθόμαστε και γράφουμε;

 

Έχει υποτροπιάσει για τα καλά... Η αποχή πολύ απλά δεν σε κάνει συνένοχο με τους μαφιόζους που την διοικούν.  Μέχρι εκεί. Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή διοικείται από μαφίες. Κάθε νομός ή κάθε περιφέρεια με τον Καλλικράτη, έχει φατρίες. Φατρίες-μαφίες που μοιράζουν δουλειές. Όλοι έχουν τον χορηγό τους. Και από εκεί αυτό φτάνει μέχρι τα κεντρικά της Αθήνας μέσα από τους κομματάρχες. Τα μεγάλα κεφάλια με τα φιλέτα που ελέγχουν ΜΜΕ, ενέργεια...


Αν βγάλουμε τα γυαλιά θα δούμε τα παρακάτω....


5 σχόλια:

  1. Ασχετα αν και το ξέρεις ότι διαφωνώ ριζικά με την άποψή σου περί μη νομιμοποίησης του πολιτικού συστήματος μέσω της αποχής που προκρίνεις, κατανοώ ότι επιζητείς να ικανοποιήσεις την εσωτερική σου ισορροπία και μόνο αυτό, αφου έξυπνος είσαι αντιλαμβάνεσαι πόσο χαίρονται οι υπάλληλοι του συστήματος όταν οι θυμωμένοι συνέλληνες απέχουν, ΄οσο περισσότεροι αποστασιοποιούνται τόσο λιγοστεύουν αυτοί που θα σηκωθούν από τον καναπέ τους και θα βγούν να τους αμφισβητήσουν, προφανώς οι νοικοκυραίοι όχι μόνο θα πάνε αλλά ξέρεις και τι θα ψηφίσουν για να έχουν την ησυχία τους.Υπάρχουν και κάποιοι θυμωμένοι μεν σε βαθμό τέτοιο που θα συμμετάσχουν όχι ότι η επιλογή άκυρου -λευκού , θα φέρει την προσδοκώμενη ανατροπή, απλά θα καταμετρηθεί στο εκλογικό αποτέλεσμα ως άρνηση και ταυτόχρονα και αυτό είναι το σημαντικό Περι δεν θα ανεβάσει στα μούτρα μας και στα μάτια μας το ποσοστό των κομμάτων εξουσίας , με τον εκλογικό νόμο που έραψαν για πάρτι τους. Δλδ πχ σε χωριό των Τζουμέρκων στο καφενείο-εκκλησία του δήμου στην αρχαιοελληνική εκδοχή, ακούγοντας οι βίλαντζ people, τα αποτελέσματα δεν θα μείνουν στα ποσοστά δυστυχώς των θυμωμένων, αλλά στα ποσοστά των κομμάτων και ειδικά του πρώτου, απτό παράδειγμα εσύ θυμάσαι πόσο πήρε η ΝΔ ακριβώς αλλά το ποσοστό της αποχής μάλλον στο περίπου,από κει και πέρα δεκτή η άποψή σου μόνο υπό το πρίσμα ικανοποίησης της προσωπικής σου οργής,τέλος Περι ξέρεις ότι οι εκλογές γίνονται για να βγάλουν κυβέρνηση . δεν έχουμε άμεση δημοκρατία να αποτελεί δημοψήφισμα, σου το ξαναέγραψα αν πανε στην κάλπη 6,500,000 και η απέχοντες με το άκυρο και λευκο είναι 6.000.000 θα βγεί κυβέρνηση από τους 500.000 νοικοκυραίους, απλά τα πράγματα καλό είναι να τα βλέπουμε ώστε να τα κατανοούμε και να μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δράττομαι της ευκαιρίας με το άκουσμα περί θυσίας, να γράψω ότι το έγκλημα στα Τέμπη και μαζί και η διαχείρισή του συμπυκνώνουν με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο όλα όσα ζήσαμε τα τελευταία χρόνια .Την εγκληματική ανευθυνότητα, την απόσυρση του κράτους στο όνομα της ιδιωτικοποίησης,Ταυτόχρονα μια προσεκτικά σχεδιασμένη προπαγάνδα διάχυσης των ευθυνών προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί το πολιτικό ΄κόστος, δεν θεωρώ αληθείς τις κατά παραγγελία δημοσκοπήσεις απλά ένα μέσο χειραγώγησης της βούλησης του πολίτη, αλλά αν δεχθούμε ότι όντως η τραγωδίες αποτελούν βαρόμετρο εναντίον του κυβερνώντος κόμματος βλέπε Ματι ή την πτώση της δημοτικότητας Ερντογάν μετά τους φονικούς σεισμούς, παρεπιπτόντως Περι οι Κεμαλιστές αν βγούν θα αποδειχθούν χειρότεροι του Ερντογάν σε σχέση με την χώρα μας . Η αίσθηση του θυμού σε κατακλύζει συνολικά για όλα όσα συμβαίνουν,αλλά η βεβαιότητα πως δεν είναι πια καιρός για μελαγχολία, απόγνωση και αγανάκτηση πρέπει να βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει, μπήκαμε με τον πιο βίαιο τρόπο σε μια εποχή πράξεων,δεσμεύσεων και απαιτήσεων, με στόχο συγκεκριμένα αποτελέσματα.Πρωτίστως Περι με την ανάγκη να διατυπωθεί ΄'ενα ηθικό αίτημα , μια ηθική επιταγή,η κανονικότητα του γκρεμού, πάμε και όπου βγει,δεν μπορεί να είναι η δική μας κανονικότητα, η κανονικότητα των δολοφονημένων δεν μπορεί να είναι η δική μας κανονικότητα, Η δική μας κανονικότητα είναι η απόδοση δικαιοσύνης παντού και αναλογικά, μόνο έτσι υπαρχει έστω και αμυδρή πιθανότητα να βάλουμε την χώρα μας σε ασφαλείς ράγες με προοπτική και μέλλον, αν συνεχίσουμε να πετάμε το μπαλάκι των ευθυνών από τον Αννα στον Καϊάφα, ή στην εξέδρα αποποίησης , ή να κάνουμε τους κινέζους , τότε έχεις απόλυτα δίκιο, το χάσαμε το κορμί πατριώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε καταλαβαίνω γιατί λυσσάνε όλοι με την αποχή. Πρακτοράτζες είστε όλοι του καθεστώτος; Άλλη εξήγηση δε δίνω. Γιατί το λευκό ή το άκυρο να είναι καλύτερο; Κι αυτά το ίδιο ακριβώς εκλογικό αποτέλεσμα με την αποχή έχουν.... Και πάλι οι ΝΔούληδες βγάζουν κυβέρνηση αν ψηφίσεις λευκό ή άκυρο, η μόνη διαφορά είναι πως έχεις υπογράψει το αποτέλεσμα ως έγκυρο με τη συμμετοχή σου, γιατί αναγνωρίζεις τη διαδικασία, απλά λες πως δε ξέρεις τι να ψηφίσεις (λευκό), ή είσαι ανίκανος να ψηφίσεις σωστά (άκυρο)... Η αποχή είναι η μόνη που αποδοκιμάζει το σύστημα στη πράξη. Απέχεις, δε το αναγνωρίζεις, ό,τι αποτέλεσμα και να βγάλει.... Το να γράψεις μπούρδες στο ψηφοδέλτιο για να βγει άκυρο, αυτές τις μπούρδες θα τις διαβάσει μόνο ένας φούφουτος σε ένα μικρό εκλογικό κέντρο, θα ρεφτεί από τα σουβλάκια και τη κόκα κόλα, και θα ανοίξει το επόμενο....

    Δε πρόκειται ποτέ να αλλάξει τίποτα με εκλογές. Και 99% να είναι η αποχή, αυτοί κυβέρνηση θα σχηματίσουν. Το ξέρουμε. Αλλά και 99% να είναι η συμμετοχή, ποιός σας λέει πως αυτοί που θα πάνε θα ψηφίσουν μη συστημικά κόμματα; Γιατί όλοι οι Κασιδιαρικοί και λοιποί που στηρίζουν μικρά κόμματα, το έχουν δεδομένο πως όποιος πάει στη κάλπη θα ψηφίσει το δικό τους; Ίσα ίσα, αν είσαι Κασιδιαρικός, είσαι μπετόν αρμέ πως θα πας να ψηφίσεις στις εκλογές. Όσοι γουστάρουν μικρά κόμματα, είναι σίγουρο πως θα πάνε στις κάλπες, έχουν τεράστια συσπείρωση τα μικρά κόμματα. Αυτοί που δε πάνε, αν τελικά αποφάσιζαν να πάνε θα ψήφιζαν κάτι που θα μπει στη Βουλή, κάτι που θα επηρεάσει έστω και λίγο, πχ ΣΥΡΙΖΑ για να φύγει η ΝΔ. Αλλιώς γιατί να πάνε;

    Οι εκλογές δε θα φέρουν ποτέ τη λύση. Μόνο βίαιη επανάσταση από μέσα, ή πόλεμος από έξω. Οι εκλογές γίνονται για τη συμμετοχή, αυτό είναι το μόνο που θέλουν, για να δίνουν την ευθύνη για τις αποφάσεις που ΑΥΤΟΙ παίρνουν, στο λαό. Κάθε φορά που κάνουν εγκλήματα, λένε "θα κριθώ πολιτικά", και "αναλαμβάνω τη πολιτική ευθύνη". Ξέρετε τι εννοούν; Πως τα όποια λάθη τους θα κριθούν στη κάλπη από το ψηφοφόρο, ή αλλιώς, με ψηφίσατε, άρα εσείς φταίτε, όχι εγώ.... Για αυτό θέλουν να πάτε στις κάλπες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 7.37 Θα καταθέσω μερικές παρατηρήσεις, κατ αρχήν έχεις δίκιο, οι εκλογές δεν ανατρέπουν το συστημικό καθεστώς και προφανώς δεν αλλάζουν οι συσχετισμοί ώστε οι πολιτικές που θα εφαρμοστούν να ωφελήσουν τον απλό πολίτη, συμφωνώ ακόμα και στο ότι ανατροπές γίνονται με επανάσταση ή πολεμική σύγκρουση, επανάσταση μπορεί να έχει αποτέλεσμα εφόσον οι υποκειμενικές και αντικειμενικές συνθήκες το επιτρέπουν , ας μην γελιόμαστε είμαστε μαντρωμένοι στο ΝΑΤΟ και ΕΕ και αντικειμενικά τετοια προοπτική απλά φαντάζει καθαρά ουτοπία. Αναφορικά με την διαφορά της αποχής και του άκυρου-λευκού,συμφωνώ ότι αποτελούν σαφέστατα πολιτικές πράξεις, κοινός τόπος ο επιλέγων και τις δύο εκδοχές είναι θυμωμένος με το σύστημα και το πολιτικό προσωπικό, άραγε υπάρχει διαφορά; βεβαίως και υπάρχει , ας συμφωνήσουμε στην εξής παραδοχή που υφίσταται ελέω εκλογικού συστήματος 1, οι εκλογές δεν είναι δημοψήφισμα που θα καταγράψει το ποσοστό των θυμωμένων πολιτών δλδ οι εκλογές γίνονται απλά για να βγάλουν κυβέρνηση , είναι απλή μαθηματική αναγωγή αν πχ έχουμε υποθετικά 100 ψηφοφόρους και το πρώτο κόμμα συγκεντρώσει 40 ψήφους το ποσοστό του θα είναι 40% όταν συμμετάσχουν στις εκλογές και οι 100 ψηφοφόροι, αν οι επιλέξουν 20 την αποχή άρα ψηφίσουν 80 και οι 40 επιλέξουν το πρώτο κόμμα, τότε μαθηματικά το πρώτο κόμμα θα λάβει ποσοστό 50%, επομένως καταρρίπτεται η άποψη ότι η αποχή αποδυναμώνει, αντίθετα ενισχύει.Η άποψη δεν συμμετέχω άρα δεν νομιμοποιώ δεν χρήζει μετάφρασης, απλά είναι στο μυαλό και μόνο ως αφήγημα, τι σημαίνει δεν νομιμοποιώ δλδ την επομένη δεν θα υπαρχει νομιμοποίηση επειδή πχ έχουμε 30% αποχή; η άποψη δεν στέκει και στατιστικά, αν υπήρχε πιθανότητα η αποχή να ξεπεράσει το 50% ΄τότε ενδεχομένως να ετίθετο ζήτημα πολιτικής νομιμοποίησης, Δέχομαι ότι οι θυμωμένοι , αποστασιοποιημένοι πολίτες είναι ενεργοί, όμως η επιλογή της αποχής είναι βούτυρο στο ψωμί στο σύστημα εξουσίας, αφού τους απομακρύνει από την αμφισβήτηση και την δυναμική παρέμβαση,Οντως δέχομαι ότι ο δικομματισμός , το τεχνητό δίπολο είναι η αιτία των διαχρονικών προβλημάτων, ταυτόχρονα ενώ η απόχή όπως με την αναγωγή απέδειξα, η επιλογή το άκυρου ή λευκού, είναι μεν συμμετοχή αλλά ουδόλως δεν έχει νομιμοποιητική ισχύ, αφού είναι μετρήσιμο μέγεθος που δεν λειτουργεί αυξητικά για τα κόμματα εξουσίας και αναδεικνύει την άρνηση των πολιτών να ψηφίσουν κόμματα το δίπολου και να αναπαραγάγουν το φύγε εσύ- έλα εσυ, οι εχέφρωνες πολιτικά πολίτες δείχνουν στο σύστημα ότι το πολιτικό παιχνίδι δεν τους αφορά, οι νοικοκυραίοι αυτό το, διαχρονικά παρασιτικό συνοθύλευμα , οι 7 πληγες του φαραώ , η μόνιμη γάγγραινα στην ελληνική κοινωνία, είναι που νομιμοποιούν αυτό το ανάλγητο πολιτικό σύστημα, μόνο που αντί να τους το λέμε ξεκάθαρα , ακούγονται και φωνές δυστυχώς να μην τους χαλάσουμε την ησυχία, ενω αυτοί μας έχουν διαλύσει τις ζωές και ειδικά το μέλλον των νέων . Κατά τα λοιπά άσχετα αν διατηρώ επιφυλάξεις για το σχόλιό σου , νομίζω ότι σε τιμά η κοσμιότητα υποστήριξης της άποψής σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Εύγε" ανώνυμε 7.37.. Πήρες την βαθμολογία από τον "καθηγητή".
    Ο Οποίος καθηγητής χρησιμοποιεί την νέα του λέξη επί μονίμου βάσεως πλέον.. Πού είναι οι "νοικοκυραίοι".Κάπως θα τού'σκασε εκεί τώρα. Τούς οποίους τους θεωρεί τίς επτά πληγές ,και την γάγραινα.
    Προφανώς και μας λέει πως δέν έχει καμμιά εκτίμηση πρός τους ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΥΣ. "Περίεργο ",μήπως δέν γνωρίζει ούτε το νόημα της ίδιας της λέξης; Ας ανατρέξει στον Μπαμπινιώτη..

    (-αυτός που φροντίζει για τις εργασίες και την καθημερινή επιμέλεια του οίκου →

    αυτός που αφοσιώνεται στην δουλειά για να φροντίσει την οικογένεια και το σπίτι του
    ↪ ο γαμπρός μου είναι νοικοκύρης άνθρωπος· τίμιος κι εργατικός
    ※ Βασίλη, κάτσε φρόνιμα, να γένεις νοικοκύρης (Κλέφτικο δημοτικό τραγούδι)
    άτομο ευκατάστατο που ανήκει στη μεσαία τάξη, που ενδιαφέρεται για τη σταθερότητα της ζωής του χωρίς αλλαγές
    ↪)

    Τό αντίθετο επίσης του ΝΟΙΚΟΚΥΡΗ είναι ο ΑΣΩΤΟΣ..
    Καλά λοιπόν θα είναι να μην υπάρχει τόση διάρροια ..
    Καλά θα είναι ότι δεν τολμούμε να πούμε στον καφενέ- γιατί θα πέσουν οι κούπες -και καρπαζιές,να μην τα λέμε ,κρυβόμενοι ,πίσω από την ανωνυμία του ίντερνετ. Παραμένει τό ίδιο πρόβλημμα,γιά αυτόν που έχει το πρόβλημμα ,και δυστηχώς διογκώνεται ,μιάς και δέν μπορεί να τον συνετίσει κάποιος ,άρα να ελέγξει το πρόβλημμα του...Τό ίντερνετ ,μπορεί άνετα να γίνει ένα σωτήριο εργαλείο,(γνώση και ενημερωση) όπως επίσης μπορεί να γίνει θανατηφόρο (παραλογισμός,και παραπληροφόρηση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή