Αυτή είναι η Taylor Swift. Αυτή την στιγμή είναι η νούμερο 1 φωνή της Αμερικής. Αντιπροσωπεύει την νιότη. Την φρεσκάδα της εφηβείας. Το καινούργιο. Πριν την Taylor υπήρξαν και άλλες κοπέλες. Μεγάλωσαν όμως και κάπου λίγο αποτραβήχτηκαν...σαν μουσική δεν σε τραβά αλλά κανείς δεν νοιάζεται...
Η μουσική βιομηχανία δεν μένει ΠΟΤΕ στάσιμη.. Προχωρά...και όσο προχωρά βγάζει και νέα ταλέντα...Αυτό είναι και το νόημα της ζωής.
Που θέλω να καταλήξω; Η Ελλάδα κυβερνιέται από μια συμπαγής συμμορία φιλελεύθερων- κομμουνιστών. Μια σκληρή συμμορία, που για να προχωρήσεις ως ταλαντούχος καλλιτέχνης θα πρέπει να κάνεις κάποιες παραχωρήσεις. Αν, όχι, θα χαθείς για πάντα. Είναι λοιπόν μια συμμορία που αποφασίζει για τα πάντα.
Και επειδή γίνεται πολύς ντόρος....
Ο Ρουβάς π.χ. έχει τελειώσει καλλιτεχνικά εδώ και χρόνια. Δεν τραγουδά. Δεν κάνει περιοδείες. Δεν έχει επαφή με την νιότη. Με την κοινωνία. Είναι πλέον ένας ξεχασμένος καλλιτέχνης Reality παιχνιδιών. Ένας μεσόκοπος "επιχειρηματίας" πενηντάρης με μπόλικο Make-up. Κατέληξε ένα οικόσιτο της διαπλοκής των βενιζελικών όπου τον προωθούν και τον συντηρούν...είναι ένας δικός τους άνθρωπος.
Από την στιγμή που οι βενιζελικοί μαζί με τους κομμουνιστές είναι στα πράγματα...ελέγχοντας τη μουσική της Ελλάδος, τα κυρίαρχα μιντιακά συγκροτήματα , το εμπορικό κομμάτι, Ρουβάδες, Αγγελάκηδες, Μαζωνάκηδες, Μουζουράκηδες, Χαρούληδες και Πρωτοψάλτηδες θα έχει το μενού...μέχρι να σβήσει ο ήλιος...το απέραντο κενό...
Τόσο απλό...
Οποιος πιστεύει ότι η Τουρκία είναι καλλιτεχνικά περισσότερο καθυστερημένη από την ευρωπαϊκή Ελλάδα πλανάται πλάνην οικτρά...οι Τούρκοι μας έχουν ξεπεράσει εδώ και δεκαετίες...μην παραμυθιαζόμαστε μεταξύ µας µε την ελληνική κουλτούρα. Δεν υπάρχει. Είναι σκουριασμένη, μουχλιασμένη, σκοτεινή. Είναι πλέον ψευδαίσθηση. Αυτό ισχύει και για το θέατρο και για τον κινηματογράφο. Εκεί για να κάνεις καριέρα πέρα από το κόμμα και τις γνωριμίες, θα πρέπει να σκύβεις και πολύ...
Μού θυμίζει την Βίκυ Λέανδρος, πού είχε έρθει καλεσμένη πρίν χρόνια, στον ΑΝΤ1, να τραγουδήσει.Κανείς δέν τής έδινε σημασία, αφού όλοι κοίταζαν τίς νεαρές σταρλετίτσες τής εποχής.
ΑπάντησηΔιαγραφήέφυγε πικραμένη, λέγοντας γιά αχάριστους καί αγενείς.
Αυτοί είμαστε.Τί προσφέραμε στόν Ντέμη Ρούσο;
Μιλάμε γιά σχιζοφρενικές καταστάσεις.
Τό σύνδρομο τής Στοκχόλμης Χ 100.
Αγάπη καταναγκαστική γιά τόν βιαστή καί δολοφόνο μας.
Αποστρεφόμαστε τό ωραίο, γιά νά προσκυνάμε τά δευτερότριτα.
Αυτός ό λαός, επιδυκνύει εξουσιαστική λατρεία γιά τό χυδαίο.
Παράκρουση!
δεν μπορούν οι νέοι άνθρωποι να πατήσουν γερά εξαιτίας της κλίκας που υπάρχει..
Διαγραφήperi