peri majestic the real

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021

O βολικός διχασμός


Βγείτε για λίγο έξω από τα blogs των βαρεμένων! Δεν αξίζει να είσαι κλεισμένος σε ένα δωμάτιο. Όλοι αυτοί ( η συντριπτική πλειοψηφία) που έχουν blogs, έχουν τεράστια συμφέροντα. Ειδικά τα τελευταία χρόνια με την οικονομική κρίση. Αρκετοί από αυτούς θέλουν να κατέβουν και βουλευτές. Είναι άτομα αδίστακτα.  Μην τους πιστεύεται σε τίποτα. Δεν υπάρχει καμία αγάπη, για καμία πατρίδα. Αγάπη μόνο για τα Likes έχουν στο Facebook. Τα ίδια έχουμε και στο Youtube. Μιλάμε για γελοιότητες. Για γραφικές οντότητες. Μην σας τρομάζουν με πολέμους και εξωγήινους. Η πανδημία δεν είναι μια απλή γρίπη. Πεθαίνει κόσμος. Είναι ένα τρομερό βιολογικό όπλο που διαλύει εθνικές οικονομίες. Καταστρέφει ζωές. Βγάζει κτηνώδη ένστικτα. Μην ακούτε ανοησίες περί κοροδοιού από άτομα αμφιβόλου ποιότητας που εκτός ίντερνετ μπορεί να φοράνε την μάσκα μέχρι τα μάτια. Ποιος ξέρει τι παιχνίδια διχαστικά παίζουν. Ο «διχασμός» ως εργαλείο και εφαλτήριο προπαγανδιστικό ποτέ δεν ήταν πρόβλημα για την εξουσία. O βολικός διχασμός. Ο καταραμένος διχασμός.

Προσέξτε τη ζωή σας. Είναι πολύτιμη. Γυρίστε τους την πλάτη.

Βγείτε από την εικονική πραγματικότητα. Δεν υπάρχουν Μεσσίες. Οι Μεσσίες στην Ελλάδα, βουλευτιλίκι θέλουν. Επιχορηγήσεις.  Δημόσιες σχέσεις. Το internet είναι γεμάτο από τέτοια άτομα. Έχουμε την εμπειρία πλέον. Χτυπάμε τάχα μου το σύστημα και βουρρρ στα έδρανα. Χιλιοπαιγμένο εργάκι. Τον είδατε τον Τσίπρα; Ένα τηλέφωνο από Βερολίνο περιμένει...για να κρύψει τον Μητσοτάκη. Η μόνο άρνηση, γκρίνια, επιθετικότητα, βλακεία και παράνοια δεν είναι ζωή!! Η χώρα μας ζει από τα έτοιμα. Είναι χρεωκοπημένη. Την ξεπουλάνε. Την λεηλατούν. Γίνεται ένας σκελετός χωρίς ουσία, σάρκα και οστά.  Έχει παραδοθεί στο οργανωμένο έγκλημα και έχουμε ευθύνη όλοι μας...που κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε...ψάξτε βαθιά μέσα σας.. και θα βρείτε τις απαντήσεις..

Ο κορονοιός μας φανέρωσε όλους... κάποιοι πέρασαν στην άλλη πλευρά χωρίς να το καταλάβουν...διαβάζουν αλλά δεν ξέρουν τι διαβάζουν. Ολοκληρωτικά χαμένοι σε ψευδαισθήσεις... Παραλυσία νεοελληνική..

peri 

3 σχόλια:

  1. Περι ή όπως αλλιως λεγεσαι, μου κάνει εντυπωση πως απο το ξαφνικα ενω τοσο διαστημα εγω και εσυ ειχαμε επικοινωνια στο ιστολογιο σου εμφανιστηκε ο μονιμα σταζων δηλητηριο για το εργο του Τραιανου Στορμ, δλδ τοσο καιρο γνωριζε την υπαρξη σου και δεν μπηκε στην διαδικασια να γραψει κατι , απορω πραγματικα για τις προθεσεις του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν μπορώ να βάλω περιορισμούς. Δεν έχω αυτό το δικαίωμα. Ειδικά όταν κάποιος γράφει σε νορμάλ πλαίσια. O Στορμ την άποψή του έγραψε. Κάποιοι του έδωσαν δικαιώματα. Θυμάται τους αγώνες που έδωσα για τον Τραϊανό. Δεν νομίζω να μπορείς να κρυφτείς στο ίντερνετ. Ο Στορμ έφυγε από το ίντερνετ διότι ένα ζώο τον απείλησε μέσω τρίτου.. όπως και εμένα. Αυτό το ζώο μπαίνει σε blogs με διαφορετικά ονόματα. Αυτό το κτήνος έβαλε ανθρώπους να μας απειλήσουν με δικηγόρους. Απορώ τι νούμερο είναι... Για αυτό και έχω κλειστά τα σχόλια. Εξαιτίας του τα έχω κλειστά. Δεν μπορώ να είμαι συνέχεια στο ίντερνετ.

      peri

      Διαγραφή
    2. Που τον ξέρεις εσύ τον Στορμ? Που γνωρίζεις ότι έσταζε δηλητήριο για το έργο του Τραϊανού; Εσύ μου έλεγες ότι είσαι καινούργιος στα blogs και εγώ προσωπικά ΔΕΝ σε θυμάμαι να είχαμε στο παρελθόν κάποια επαφή

      peri

      Διαγραφή

ΒΕΝΙΖΕΛΙΣΜΟΣ …ο «Μινώταυρος» από την Κρήτη

  ΒΕΝΙΖΕΛΙΣΜΟΣ… …ο «Μινώταυρος» από την Κρήτη, που —εδώ κι έναν αιώνα— «τρώει» τα παιδιά ΟΛΩΝ των Ελλήνων !!!… …Το «βουβό» ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ε...