peri majestic the real

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2021

Άποψη....

Θυμάσαι που σου έγραφα ότι στο τέλος θα σε πουλήσουν ως άπιστο θωμά;? Ελα ρε μου έγραφες. Ανοιχτός διάλογος. Πάρε τα αρχίδια μου τώρα. Πόσους φίλους έχασες για πάρτη τους, για να ανεβάζεις τις παπάτζες; ανέβαζε πέρι ανέβαζε..ένα τραίνο χωρίς φρένα

Ήσουν εξαφανισμένος για ένα χρόνο και μόλις έκανες εμφάνιση και φανέρωσες την πηγή σου άρχισαν τα παρατράγουδα.

Τυχαίο;

Πολύ απλά δεν σε θέλουν.

KΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΕΙ

Ο λόγος? Δεν τους ανήκεις. Δεν ανήκεις στην ρημάδα την ΑΙΡΕΣΗ

Nα λυπάσαι τους άβγαλτους. Αυτούς που δεν τους ξέρουν.

Adios Mother Fucker

Ούτε εμένα με ήθελαν...θυμάσαι τι τραβήξαμε εκείνη τη νύχτα? Εγώ τους παράτησα και ησύχασα.

αμ' πως...

ΤΑ τανκς που έρχονται τα ακούς???

Τhere's a storm coming!

 Απάντηση

 Θυμάμαι πολύ καλά τι τραβήξαμε.. Eίναι ολόκληρο κύκλωμα! Είμαι εδώ για να τους σπάω τα νεύρα!!

Peri

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΒΕΝΙΖΕΛΙΣΜΟΣ …ο «Μινώταυρος» από την Κρήτη

  ΒΕΝΙΖΕΛΙΣΜΟΣ… …ο «Μινώταυρος» από την Κρήτη, που —εδώ κι έναν αιώνα— «τρώει» τα παιδιά ΟΛΩΝ των Ελλήνων !!!… …Το «βουβό» ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ε...