Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του blog noumero διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη Copyright 2020 ©To blog noumero είναι ένα χομπίστικο ανεξάρτητο blog. Δεν έχει σχέση με κόμματα, παπάδες, αστυνομικούς, καραβανάδες, δημοσιογράφους και ιδεολογίες. Δεν ψάχνει προστάτες, κόλακες, ούτε αυτόκλητους σωτήρες! Οι μετάνοιες είναι για τους αποτυχημένους!
peri majestic the real
Τετάρτη 19 Απριλίου 2023
Γιατί πήγε Κέρκυρα; Για να επιβλέψει το ξεπούλημα. Μας το λέει εξάλλου. Δεν έχει ενδοιασμούς.
Τρίτη 18 Απριλίου 2023
700 μέτρα πριν την εκκλησία της Φανερωμένης έγινε το τροχαίο. Στην απόλυτη ευθεία. Το 2017 στην ίδια εθνική οδό (Αντίρριο-Ιτέα) σκοτώθηκε σε τροχαίο 'ατύχημα' και ο τότε διευθυντής των φυλακών Μαλανδρίνου.
Εμπόριο ναρκωτικών, ανθρωποκτονίες, ληστείες, λαθρομετανάστες, δράση συμμοριών και trafficking είναι μόνο μερικά από τα νέα της χαρακτηριστικά... χαρακτηριστικά Τιχουάνας.
Δευτέρα 17 Απριλίου 2023
Δεν τρέχει κάτι..
Έχουμε τους βουλευτές και τους ευρωβουλευτές που μας αντανακλούν ως κοινωνία. Χαλαροί, χαβαλέδες, αμόρφωτοι και απαίδευτοι, ανήθικοι, ανεύθυνοι, λαμόγια που κοιτάνε τον εαυτούλη τους. Τι μας προκαλεί έκπληξη? Όταν ψηφίζεις κάποιον γιατί είναι γνωστός ηθοποιός, γνωστή βίζιτα, η γιατί υπήρξε αρχηγός της εθνικής ομάδας, η γιατί κόντεψε να πεθάνει από βιτριόλι, η για χίλιους δύο λόγους χωρίς να ξέρεις αν αυτός ο άνθρωπος έχει τουλάχιστον τα τυπικά προσόντα να είναι εκεί, είμαστε άξιοι της μοίρας μας...σιγά μην καθίσω να ασχοληθώ με τις μποέμ περιπέτειες του Γεωργούλη. Ας πρόσεχε...Για να έχει όμως βγει κάτι τέτοιο προς τα έξω ( βιασμός-ξυλοδαρμός) θα τον έχουν δέσει με στοιχεία..
Ζωάρα έκανε και κάνει στις Βρυξέλλες ο τύπος. Και δεν είναι ο μοναδικός. Μιλάμε για άτομα που ΔΕΝ προσφέρουν απολύτως τίποτα. Απλά διαρκής ευθυμία και Dolce Vita...εντός και εκτός ελληνικών συνόρων...
Δεν τρέχει κάτι..Ο πανηλίθιος λαός ας συνεχίσει "υπερήφανος" να δείχνει στα Μοναστηράκια τις σούβλες στους τουρίστες...λες και ζούμε στην εποχή του Μάρκο Πόλο...
Έχω να περάσω το εκλογικό παραβάν για τις Ευρωεκλογές από το 2004 και εννοείται δεν πρόκειται...
Το ωραίο είναι ότι το Βέλγιο τους έχει χαλάσει την εικόνα...και μιλώ για το αδίστακτο πολιτικό σύστημα των μνημονίων...Μέχρι εκεί!!! Ο Ελληνικός λαός ΟΥΤΕ πρόκειται να καταλάβει και πολλά...εδώ ξεχάστηκαν τα Τέμπη...
Ο κ. Σμυρλής που φέρεται εμπλεκόμενος στο σκάνδαλο των υποκλοπών, ως ο άνθρωπος του ΥΠ.ΕΞ. που υπέγραφε τις άδειες στην Intellexa για εξαγωγή του Predator παραιτήθηκε στις 29/12/2022... ορίστηκε αναπληρωτής γενικός διευθυντής στις 10/1/2023 αρμόδιος για τις εκλογές!
Ποια χώρα; Ποιο πολίτευμα; Δεν αξίζει τίποτα. Τρόμος!!!!
Κυριακή 16 Απριλίου 2023
Τέλος και τα Τέμπη...
Τέλος και τα Τέμπη. Τα Τέμπη τα τελείωσε ο Ελληνικός λαός με την συμπεριφόρα του. Ένα επίπεδο χαμηλό. Τριτοκοσμικό. Ελεεινό. Τρισάθλιο.
Δεν αξίζει...
'Εχουμε πρόβλημα...
Είναι υποκριτικό πλέον να πιστεύουμε ότι όλα είναι καλά. Τίποτα δεν είναι καλά. Τα πάντα έχουν μια μοναδική αρρώστεια....που έχει ριζώσει για δεκαετίες...Δεν μπορεί αυτός ο λαός...δεν μπορεί..
Ακόμα και Παπάς να ντυθεί ο Τσίπρας για τους ψήφους, αυτός ο λαός απλά θα χειροκροτά...θα ζητά να βγάλει φωτογραφίες μαζί του..με το σύνδρομο του δουλοπρεπούς επαρχιώτη.. Ο λαός του ΟΧΙ, των Θερμοπυλών και της Εθνικής Αντίστασης δεν υπάρχει...είναι μια ανάμνηση στα βιβλία της Ιστορίας.. μιας και είπε όχι στην ιστορία και στην παράδοσή του, λέγοντας ΝΑΙ στην παραδοσή του σε μια διεθνή τοκογλυφική χούντα, σε ένα νέο στρατό κατοχής, σε μια κλίκα Προδοτών που αρπάζει περιουσίες, δολοφονεί και γελά..
Τέλος και τα Τέμπη. ...αυτό έδειξε ΚΑΙ η γιορτή του Πάσχα...Μιλάμε για έναν λαό που τρώει αμάσητα τα πάντα και πολύ απλά ακολουθεί...Εναν λαό που στα δύσκολα ψάχνει τον μύθο του κρυφού σχολειού....αναζητά την λύτρωση στα εικονίσματα...και στις εκλογές ψηφίζει τους δήμιους του γιατί είναι έθιμο...γιατί το είπε ο πνευματικός....γιατί έχει επιδόματα...γιατί διαφορετικά θα γίνει εμφύλιος....γιατί...γιατί...Εδώ ταιριάζει "Ειλικρινά δεν έχω αίσθηση αυτό που ζούμε αν είναι αλήθεια ή παραίσθηση"....Σάββατο 15 Απριλίου 2023
Ο άνθρωπος ήταν στο σωστό σημείο. Στην πόλη του , στην χώρα του. Πήγαινε στο σπίτι του. Πως γίνεται να βρίσκεται στο λάθος σημείο κάποιος που απλά γυρνάει από τη δουλειά του; Και όχι κάποιος που πέρασε παράνομα τα σύνορα ; Ντροπή!! Χάνονται τα νιάτα της χώρας από μια κλίκα που αφελληνίζει τα πάντα!! Και το τραγικό είναι ότι τους λαθρομετανάστες τους λένε μετανάστες με κυβερνητική εντολή!!!
Με Photoshop ...τον περιφέρουν στην Κέρκυρα ως δήθεν άνετο χριστιανό. 'Ολα για τους ψήφους. Δεν αξίζει....Το επίπεδο είναι χαμηλό.
Παρασκευή 14 Απριλίου 2023
Συμμαχίες στο παρασκήνιο! Πρώτα είναι βενιζελικοί βρε κορόιδα και μετά όλα τα άλλα...Όσο εσείς πιστεύετε ότι είναι αντίπαλοι, πίνουν μια μπύρα στην υγειά σας...
Προσωπικά; Αποχή από τις εκλογές.
Ο Μπακογιάννης στην περίπτωση αυτήν θα είναι μια «φωτοβολίδα» με καλύτερη στιγμή του τη Δημαρχία τής Αθήνας.
Αυτή είναι η αγωνία τής Ντόρας, η οποία, μετά την παταγώδη αποτυχία της να γίνει Πρωθυπουργός η ίδια, φαντάζεται τον εαυτό της ως αδιαφιλονίκητο capo τής επόμενης «μετάλλαξης» της φαμίλιας Βενιζέλου σε Μπακογιάννη …Η αγωνία μιας γυναίκας, η οποία υπήρξε εγγονή Πρωθυπουργού, κόρη Πρωθυπουργού, αδερφή Πρωθυπουργού, παρ’ ολίγον Πρωθυπουργός η ίδια και προετοιμάζεται να γίνει μητέρα Πρωθυπουργού …Ούτε στη Μποτσουάνα δεν υπάρχει άτομο μ’ αυτές τις ιδιότητες …Ούτε οι γόνοι φυλάρχων δεν έχουν αυτήν τη «συνέχεια» …Ούτε στις πιο κλειστές επιχειρήσεις η ιδιότητα του CEO δεν «μεταφέρεται» τόσο απόλυτα. Αυτή η Ντόρα τής «αξιοκρατίας» ονειρεύεται τώρα να πάρει τη θέση του πατέρα της στην οικογένεια. Ο Κούλης απλά θ’ αντιμετωπιστεί ως ένα απλό δεδομένο σε μια «εξίσωση», την οποία πρέπει να «λύσουν» άλλοι.
Η Ντόρα λοιπόν, ως επικεφαλής τής οικογένειας Μητσοτάκη, θα πρέπει να πολεμήσει σε δύο διαφορετικά «μέτωπα» …Στα «μέτωπα» αυτά, τα οποία ήδη περιγράψαμε. Από τη μία ΔΕΝ πρέπει ν’ αφήσει τον Κούλη να «πέσει», γιατί θ’ αποβληθεί όχι μόνον αυτός, αλλά ολόκληρη η οικογένειά της από τη ΝΔ κι από την άλλη πρέπει να στηριχθεί ο Τσίπρας, ώστε να μπορέσει να κάνει ακόμα —είτε ο ίδιος ως πρόσωπο είτε το κόμμα του ως Συγκυβέρνηση— μία ακόμα πρωθυπουργική θητεία, προκειμένου να «φαγωθεί» μια κρίσιμη για την «ωρίμανση» του Μπακογιάννη τετραετία …Για πόσο καιρό θ’ αντέχει να φυτεύει ο άνθρωπος δέντρα στην άσφαλτο της Αθήνας";
Traianou.gr
Τετάρτη 12 Απριλίου 2023
«ίσως έκλαψα ιδιωτικά». «Τα τατουάζ είναι της μόδας, η σύζυγός μου έχει από παλιά. Ισως κάποια στιγμή να έκανα τατουάζ. Η σύζυγός μου έχει ένα δελφινάκι, μου αρέσει πολύ». Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εμφανίστηκε στο MEGA και έδωσε συνέντευξη στην Ελεωνόρα Μελέτη..
«ΟΜΟΛΟΓΙΑ» ΕΝΟΧΗΣ
Οι ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ μόνοι τους αποκάλυψαν με ποιον τρόπο και για ποιον λόγο σκότωσαν τον κόσμο στα Τέμπη.
Για τα κέρδη τής Διαπλοκής και τις δικές τους «προμήθειες» ρίσκαραν ανθρώπινες ζωές και η τραγωδία ήταν θέμα χρόνου να έρθει.
Όταν μετά από ένα τόσο τρομερό δυστύχημα, το οποίο αποδίδεται δήθεν στο «ανθρώπινο λάθος», δεν αρκεί η απομάκρυνση τού ανθρώπου που υποτίθεται ότι το έκανε, ώστε ν’ αποκατασταθεί η λειτουργία τού δικτύου, τότε το πρόβλημα ΔΕΝ είναι το «ανθρώπινο λάθος» …Το πρόβλημα το έχει το ίδιο το δίκτυο …Το δίκτυο έχει μετατραπεί σε ένα «όπλο» που «σκοτώνει» και οι «δολοφόνοι» είναι αυτοί που αποφασίζουν για τη λειτουργία του και άρα ελέγχουν τη «σκανδάλη» του. Όταν λοιπόν μετά από μια τέτοια τραγωδία αλλάζουν τόσο άμεσα τα «Πρωτόκολλα Ασφαλείας», τα οποία αφορούν τη γενική λειτουργία τού δικτύου, έχουμε «ομολογία» ενοχής …Άμεση και απόλυτη «ομολογία» ΕΝΟΧΗΣ !
Αυτό είναι που βλέπουμε να συμβαίνει σήμερα. Κάποιοι εγκληματίες —στη βιασύνη τους να «κουκουλώσουν» τα πράγματα— μας δείχνουν περισσότερα απ’ ό,τι τους συμφέρει. Τραβάνε ένα μικρό «πάπλωμα» επιχειρημάτων και, προσπαθώντας να «σκεπάσουν» ένα ΕΓΚΛΗΜΑ, «ξεσκεπάζουν» τις συνθήκες που οδήγησαν σ’ αυτό. Εάν ήθελαν να μας δείξουν πόσο ΑΘΩΟΙ ήταν και πόσο σωστά τα έκαναν ΟΛΑ —εκτός από τον «εγκληματία» σταθμάρχη που τους «διέφυγε»— θα έπρεπε να διατηρήσουν τα πάντα όπως ήταν πριν το δυστύχημα …Όπως ακριβώς αποφάσισαν αυτοί οι ίδιοι να λειτουργεί το δίκτυο, όταν ο κόσμος —που δυστυχώς εμπιστευόταν την ηγεσία του— έβαζε τα παιδιά του μέσα στα τρένα για να ταξιδεύσουν. Μόνον έτσι αποδεικνύεις ότι είσαι αθώος …Δεν αλλάζεις τίποτε απολύτως, ώστε ν’ αποδείξεις εμπράκτως πως όλα ήταν εξ’ αρχής σωστά ρυθμισμένα και ότι ο μοναδικός ένοχος είναι ο πανταχού παρών «ανθρώπινος παράγοντας», ο οποίος εντοπίστηκε κι «εξουδετερώθηκε». ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ —εκτός από τον «ένοχο» σταθμάρχη— ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, σημαίνει ότι μόνος σου αποκαλύπτεις ότι ΤΑ ΠΑΝΤΑ μέχρι εκείνη τη στιγμή ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ…
…Λάθος όμως δικό σου, εφόσον εσύ ήσουν αυτός που πήρε τις λάθος αποφάσεις που οδήγησαν στο δυστύχημα και όχι λάθος τού απλού εργαζομένου σταθμάρχη, ο οποίος απλά έκανε τη βάρδια του μέσα σε ένα εγκληματικά λάθος «ρυθμισμένο» λειτουργικό περιβάλλον. Απλά πράγματα. Είναι σαν να έγινε ένα δυστύχημα με ένα όχημα και ενώ κατηγορείς τον οδηγό σαν τον αποκλειστικό υπεύθυνο, την επόμενη ημέρα τής απόλυσής του προσπαθείς να πείσεις τους πελάτες σου ότι το όχημα είναι ασφαλές, επειδή του πρόσθεσες φρένα, φώτα και καλύτερο τιμόνι. Άρα; …Άρα, το όχημα έφταιγε ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ για το δυστύχημα και όχι ο κακός οδηγός …Το όχημα έφταιγε, γιατί, όπως απέδειξες ο ίδιος με τις εκ των υστέρων πράξεις σου, δεν είχε φρένα, φώτα και τιμόνι. Εάν δεν έφταιγε το όχημα, γιατί να το πειράξεις αμέσως μετά το δυστύχημα και μάλιστα σε τόσο βασικές λειτουργίες του;
Αυτό είναι που έκαναν οι ηλίθιοι της Κυβέρνησης, οι οποίοι προσπαθούν να «φορτώσουν» τα πάντα στον μηχανοδηγό …Για να πείσουν τον κόσμο ότι το δίκτυο είναι ασφαλές, άλλαξαν το σύνολο των προδιαγραφών λειτουργίας του, αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτόν πως ήταν λάθος οι μέχρι τώρα «ρυθμίσεις» του. Λέμε μήπως κάτι περίεργο που δεν στέκει στη λογική; Όταν πραγματικά πιστεύεις ότι έχεις κάνει το σωστό, δεν αλλάζεις τίποτε από τις «ρυθμίσεις», ώστε να κριθεί η αθωότητά σου από την ομαλή λειτουργία που θ’ ακολουθήσει μετά την απαλοιφή τού μοναδικού «λάθους» που υπήρχε και το οποίο δεν σε αφορούσε.
Έγινε κάτι τέτοιο στην περίπτωση μας; …Όχι βέβαια. Τι μέτρα ανακοίνωσαν, για να μας «πείσουν» ότι πρέπει να συνεχίσουμε να εμπιστευόμαστε τα τρένα, γιατί είναι ασφαλή στη χρήση τους; …Διαβάζουμε στις ανακοινώσεις τους για μειωμένα δρομολόγια, χαμηλές ταχύτητες/μεγαλύτερη διάρκεια διαδρομής, δύο σταθμάρχες ανά σταθμό, δύο μηχανοδηγοί και ένας συνοδός και παρουσία ενός μόνον τρένου στα τούνελ. Όπως μας διαβεβαίωσαν τα μέτρα ασφαλείας θα είναι αυξημένα, μέχρι την πλήρη επαναλειτουργία τού δικτύου με όλα τα απαιτούμενα πρωτόκολλα !
Τι σημαίνουν όλα αυτά; …Ότι ομολογούν τις μέχρι τώρα εγκληματικές τους επιλογές …Ότι μέχρι τώρα λειτουργούσε το δίκτυο, χωρίς να πληροί όλα τα απαιτούμενα πρωτόκολλα ασφαλείας. Τι μας «είπαν» εμμέσως; …Ότι μέχρι τώρα αδιαφορούσαν για τις προδιαγραφές ασφαλούς λειτουργίας, οι οποίες θα προστάτευαν τις ζωές των επιβατών …Ότι έπαιζαν κορώνα-γράμματα με τις ζωές των ανθρώπων …Ότι «φόρτωναν» τα παιδιά στα τρένα κι «όπου βγει»! …Αν φτάσουν, έφτασαν! …Αν δεν φτάσουν, φταίει η «κακιά η ώρα»! Γιατί το έκαναν αυτό; Επειδή ήταν βλάκες και εξαιτίας τής βλακείας τους έγιναν φονιάδες; …Όχι βέβαια …Αυτό το έκαναν για το κέρδος. Εάν όμως υπάρχει κέρδος και ταυτόχρονα υπάρχουν και «λανθασμένες» αποφάσεις, οι οποίες το κέρδος αυτό το αυξάνουν, δεν αποτελεί αυτό απόδειξη ότι υπάρχει ΚΑΙ δόλος;
Περί αυτού πρόκειται. Δεν το έκαναν από βλακεία. Δεν το έκαναν από άγνοια. Γνώριζαν από την αρχή ότι με τον τρόπο αυτόν δημιουργούνται συνθήκες για αναπόφευκτο δυστύχημα. Εκεί βρίσκεται ο ΔΟΛΟΣ ! …Η γνώση που υπάρχει για την επικινδυνότητα των αλλαγών στις προδιαγραφές ασφαλείας, οι οποίες αλλαγές γίνονται ΜΟΝΟΝ για λόγους κέρδους. Άρα είναι ΔΟΛΟφόνοι και όχι απλοί φονιάδες. Ό,τι έκαναν, το έκαναν από πρόθεση και όχι εξαιτίας αμέλειας ή άγνοιας …Το έκαναν για να εξυπηρετήσουν τα «αφεντικά» τους …Να μη χάσουν εισιτήρια οι «διαπλεκόμενοι» …Να κάνουν πιο πολλά δρομολόγια …Να κάνουν πιο ακριβά τα εισιτήρια …Να δώσουν λιγότερα μεροκάματα σε λιγότερους υπαλλήλους …Να μη δώσουν χρήματα οι Ιταλοί για την αναβάθμιση του δικτύου στον τομέα ασφάλειας, προκειμένου να δώσουν μεγαλύτερα μερίσματα στους εαυτούς τους και στους «επενδυτές» …Για αυτά τα κέρδη ρίσκαραν και γι’ αυτά τα κέρδη σκοτώθηκαν τα παιδιά των Ελλήνων!
Άρα, τι πρέπει να βρούμε, για ν’ αποδείξουμε ότι υπάρχει ΔΟΛΟΣ; …Ότι ΟΛΕΣ οι επιλογές τους είχαν άμεση σχέση με κέρδη των ιδιοκτητών τής Hellenic Train. Εάν αποδείξουμε πως ΟΛΕΣ οι προηγούμενες ΛΑΘΟΣ «ρυθμίσεις» τού συστήματος ήταν πιο κερδοφόρες από τις ΣΩΣΤΕΣ που οι ίδιοι επέβαλαν ΜΕΤΑ το τραγικό δυστύχημα, τότε υπάρχει ΔΟΛΟΣ. Εάν ΚΑΘΕ ΛΑΘΟΣ οδηγούσε σε ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΡΔΟΣ, υπάρχει ΔΟΛΟΣ. Εάν δηλαδή αποδείξουμε ότι με τις αλλαγές που έκαναν σήμερα, για να εξασφαλίσουν την ασφάλεια των επιβατών, «πέφτουν» τα κέρδη των Ιταλών τού ΟΣΕ, σημαίνει πως, όταν έκαναν τα αντίθετα, το έκαναν εις βάρος των επιβατών, για ν’ αυξήσουν τα κέρδη …Αυτό είναι ο ΔΟΛΟΣ!
Πάμε λοιπόν να δούμε ένα-ένα τα σημερινά ΣΩΣΤΑ —και άρα ασφαλή που αποφάσισαν για το δίκτυο μετά το ΕΓΚΛΗΜΑ των Τεμπών—, για να εντοπίσουμε τα χθεσινά ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ και άρα δολοφονικά που ίσχυαν μέχρι την ώρα του δυστυχήματος.
Αποφάσισαν μικρότερη ταχύτητα για το δίκτυο. Μικρότερη ταχύτητα σήμερα σημαίνει λιγότερα δρομολόγια …Ασφαλέστερα, αλλά λιγότερα …και άρα λιγότερα εισιτήρια και άρα κέρδη για τους Ιταλούς!
Αποφάσισαν αλλαγές στη χρήση των τούνελ με βάση τις πραγματικές προδιαγραφές τους. Όμως, ένα μόνον τρένο στα τούνελ σημαίνει περισσότερες καθυστερήσεις στη διαδρομή και άρα μεγαλύτερο χρόνο ταξιδιού για τον κάθε προορισμό …και αυτό σημαίνει λιγότερα κέρδη! …Πολύ λιγότερα κέρδη, γιατί μεγαλύτερος χρόνος σημαίνει ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ εισιτήρια, εφόσον δεν θα μπορούν οι Ιταλοί να «πουλάνε» ανταγωνιστικότητα του τρένου σε σχέση με άλλα μεταφορικά μέσα. Το τρένο στην Ελλάδα ήταν πανάκριβο γιατί παρίστανε το «ευρωπαϊκό», ενώ ήταν ένας «καρβουνιάρης» των Βαλκανίων. Ήταν πανάκριβο, γιατί δούλευε στη λανθασμένη του «ρύθμιση» …Στην «ρύθμιση» «τέρμα γκάζι», έστω και χωρίς «φρένα». Παρίστανε το ασφαλές και το γρήγορο —ενώ αυτό ήταν ψευδές— και αυτό γέμιζε τα ταμεία των Ιταλών εις βάρος των αεροπλάνων και των ΚΤΕΛ. Αυτό ήταν μια διαφημιστική παραπλάνηση, η οποία δεν είχε σχέση με την πραγματικότητα, εφόσον η ταχύτητα είναι απευθείας ανάλογη των υποδομών και άρα των επενδύσεων και οι Ιταλοί —όπως τώρα φάνηκε— δεν είχαν βάλει ούτε ένα ευρώ στο δίκτυο.
Αποφάσισαν ότι πρέπει ν’ αυξήσουν δραστικά το προσωπικό λειτουργίας τού δικτύου. Άρα, μέχρι τώρα έκαναν «οικονομία» —εις βάρος τής ασφάλειας των επιβατών— όχι μόνον στις επενδύσεις, αλλά και στο προσωπικό …Μέχρι τώρα το δίκτυο ήταν υποστελεχωμένο για λόγους «οικονομίας» εις βάρος τής ασφάλειας. Και εδώ άλλαξε η «ρύθμιση». Τώρα πρόσθεσαν «υποχρεωτικότητες» σε όλες τις ζωτικές «λειτουργίες» τού δικτύου …Υποχρεωτικά δύο σταθμάρχες ανά σταθμό …Υποχρεωτικά δύο μηχανοδηγοί και ένας συνοδός ανά συρμό κλπ.. Περισσότερα άτομα προσωπικό, είτε στα σταθμαρχεία είτε στα τρένα, σημαίνει επίσης λιγότερα κέρδη για τους Ιταλούς!
Αποφάσισαν —στον συντομότερο δυνατό χρόνο— τη λειτουργία τού συστήματος GSM-R στο τροχαίο υλικό για όλες τις επικοινωνίες εργαζομένων στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ, καθιστώντας δευτερεύον το σύστημα VHF. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι τώρα λειτουργούσαν με «σήματα καπνού» εις βάρος τής ασφάλειας του επιβατικού κοινού …και το γνώριζαν, γιατί τώρα μας υπόσχονται ότι θα το αλλάξουν. Αυτό όμως σημαίνει επίσης ότι οι Ιταλοί —και οι συνένοχοί τους— επεδίωξαν τα μέγιστα κέρδη από το δίκτυο, αλλά δεν επένδυσαν ΤΙΠΟΤΕ στις υποδομές του, που να κάνουν τις επιλογές τους όσον αφορά τις υποδομές ασφαλείς.
Αυτό είναι που αποκαλύφθηκε μετά το δυστύχημα …Αποκαλύφθηκε πως όλα αυτά τα χρόνια που «κονομούσαν» δεν έβαλαν ούτε ευρώ για τις υποδομές. Απέκτησαν, λόγω διαφθοράς, «τζάμπα» —με σαράντα πέντε εκατομμύρια ευρώ— ένα εθνικό δίκτυο σιδηροδρόμων και, ενώ —επίσης για λόγους διαφθοράς —έχουν πάρει κρατικές επιδοτήσεις που πλησιάζουν το ένα δισεκατομμύριο ευρώ, δεν χρηματοδότησαν καν τον εκσυγχρονισμό τού δικτύου …Δεν σεβάστηκαν καμία συμβατική δέσμευσή τους και λόγω διαφθοράς δεν ελέγχθηκαν ΠΟΤΕ γι’ αυτό. Ήθελαν τα κέρδη των εκσυγχρονισμένων δικτύων, αλλά δεν ήθελαν τα έξοδά του, γιατί αυτό σήμαινε λιγότερα κέρδη. Μετά το δυστύχημα, όταν σκοτώθηκαν αθώοι άνθρωποι, έκαναν «πίσω» και πήγαν στις «ρυθμίσεις» ενός «μη-εκσυγχρονισμένου» δικτύου —μέχρι να το εκσυγχρονίσουν και άρα να βάλουν χρήματα για να γίνει αυτό—.
Άρα, τι σημαίνουν όλες αυτές οι αλλαγές; …Ότι αυτοί, οι οποίοι σήμερα κάνουν τους αθώους, είναι ΕΝΟΧΟΙ …Είναι ένοχοι, γιατί ΟΛΕΣ οι «ρυθμίσεις» —τις οποίες είχαν κάνει συνειδητά και ήταν επικίνδυνες για τους ανθρώπους— είχαν στόχο ν’ αυξήσουν τα κέρδη των Ιταλών …Είναι ένοχοι, γιατί «έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια» όλα τα Πρωτόκολλα Ασφαλείας, για να μπορέσουν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη αυτά …Γνώριζαν εξ αρχής τι ήταν αυτό, το οποίο μείωνε την ασφάλεια των τρένων και γι’ αυτόν τον λόγο αμέσως μετά το ΜΕΓΑ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ επανάφεραν τη «ρύθμισή» του σ’ αυτό το οποίο λέμε «SAFE MODE». Μόνοι τους ρίσκαραν —για να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη των Ιταλών— να αλλάξουν τη SAFE «ρύθμιση», γνωρίζοντας το ρίσκο για τους επιβάτες και μόνοι τους την επανάφεραν μόλις το «ρίσκο» έγινε τελικά «θάνατος». Όταν έγινε το τραγικό συμβάν, «υποχώρησαν» στις αρχικές «ρυθμίσεις» και αυτό τους καθιστά ΕΝΟΧΟΥΣ, εφόσον η αντίδρασή τους ήταν απολύτως αποκαλυπτική.
Όταν ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως οι νέες «ασφαλείς» «ρυθμίσεις» τους ΜΕΙΩΝΟΥΝ τα κέρδη των Ιταλών, εννοείται ότι ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως οι «ρυθμίσεις», οι οποίες προκάλεσαν το τρομερό δυστύχημα, είχαν ως στόχο ν’ ΑΥΞΗΣΟΥΝ τα κέρδη τους.
Τι άλλαξε από πέρσι; Προσωπική βενιζελική υπόθεση και το Άγιο Φως. Όσοι δεν αντέχεται την πραγματικότητα αλλάξτε χώρα...
Λίγα λεπτά μετά τις 8:30 μμ έφθασε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», με ειδική πτήση της Aegean ( χωρίς τιμές αρχηγού κράτους) το Άγιο Φως από τα Ιεροσόλυμα. Η υποδοχή του Ανέσπερου Φωτός σε μια λιτή τελετή στο αεροδρόμιο και ακολούθως η μεταφορά του στην Εξαρχία του Πανάγιου Τάφου στην Πλάκα. Παράλληλα, είναι προγραμματισμένη η μεταλαμπάδευσή του, με πτήσεις της Aegean και της Sky express, στην ελληνική επικράτεια, στους ορθόδοξους ναούς που απόψε θα μεταφέρουν το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως.
Πηγή: https://www.skai.gr/news/greece/eftase-stin-athina-to-agio-fos
Η Aegean είναι του Βασιλάκη. Της οικογενείας Μητσοτάκη. Τα λόγια είναι περιττά. Μια εταιρεία που επωφελήθηκε από την καταστροφή της πάλαι ποτέ κραταιάς Ολυμπιακής.
Η Sky express, έχει έδρα το Ηράκλειο. Άλλη μια εταιρεία της Κρήτης. Αυτή η εταιρεία πήρε τα πάνω της μετά τα μνημόνια και ειδικά μετά το ξεπούλημα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην γερμανική Fraport, επί Τσίπρα...
Χωρίς τους βενιζελικούς ΚΑΙ τους Γερμανούς δεν υπάρχει Άγιο Φως...
Σήψη και δυσωδία παντού, το λιμάνι του Πειραιά το κρατάνε οι Μανιάτες, όπως και τα ψηλά ''πατώματα'' στην διοίκηση της αστυνομίας....
Τών λίγων βολεμένων, αυτών πού έχουν το ακαταδίωκτο, των golden boys......
https://www.olympia.gr/1474281/oikonomia/anaktoro-759-t-m-chtizei-to-golden-boy-tis-dei-giorgos-stassis/
Γι'αυτό θέλουν την Ελλάδα, μονίμως στα τέσσερα, μονίμως χαμένη, μονίμως σε κατάσταση Trance. Δέν θέλουν μιά χώρα ελεύθερη, την χρησιμοποιούν σαν ένα κρυφό inventory box, ένα κρυφό πορτοφόλι φουσκωμένο, γι'αυτό διαλύουν συστηματικά τους Έλληνες, φτωχοποιώντας τους με σαδιστική ηδονή. Δέν θέλουν τους Έλληνες ελεύθερους, μη τυχόν και απαιτήσουν τα κεκτημένα τους. Γι'αυτό ρίξανε άπ'το πλάι, μνημόνια και Τουρκία. μονίμως ο Έλληνας πρέπει νά 'χει τον φόβο ενσταλαγμένο μέσα του.
Με κατασχέσεις, με απώλεια εδαφών, με διώξιμο απ'τα πατρώα εδάφη, με εσωτερική προσφυγιά.
Αλλιώς, γίνεσαι '' σάν τα μούτρα τους '', μπαίνεις σε ριάλιτυ και ξεφτιλίζεσαι στο πανελλήνιο, ή πουλάς την ψυχή σου γιά ένα μεροκάματο, μοιάζοντας με τα σημερινά ινδάλματα. Αυτά πού πατάνε επί πτωμάτων. Αυτών πού σου δείχνουν, ότι τελικά η πίστη στον Σατανά, δεν είναι τελικά και τόσο κακό. Αρκεί να πέφτει ο ''μπεζαχτάς''.
Δέν πολεμιέται τελικά αυτός ο όλεθρος. Μιλάμε γιά μιά χώρα No Man's Land.
Οί Βενιζελικοί μετέτρεψαν την χώρα και τους Έλληνες, σάν το πεδίο μάχης στο Σόμ. Λάσπη και πτώματα παντού.
Μέ νέους, με πεθαμένες συνειδήσεις και με μεγάλους, κουρασμένους και ανήμπορους να αντιδράσουν δυναμικά.
Μιά κοινωνία πού θυμίζει, το λιοντάρι πού έζησε όλα του τα χρόνια στο τσίρκο.
Φοβάται την Ελευθερία !!!
ΜΑΝΚΟ
-
Χάθηκε να έβαζε τον μεγάλο Αλιβιζάτο του Ανδρουλάκη; Αχαριστία...
-
«Όντως είχα συνεισφέρει στις σπουδές τους, στις αιτήσεις του γιου του κυρίως… Το γεγονός ότι ο κύριος Μητσοτάκης παρίστανε ότι δεν με γνώ...