peri majestic the real

Πέμπτη 20 Απριλίου 2023

Υπάρχουν ειδικά...

 

Υπάρχουν ειδικά ξενοδοχεία όπου και πηδιούνται....Δεν είναι κάτι καινούργιο. Dolce Vita είναι η πολιτική...μια Βαβέλ...μια μεγάλη κρυφή κοινωνία...Οι αφελείς; Οι αφελείς γυρίζουν σούβλες στις κάμερες. Καθυστεριό. Αυτό που βλέπεις στα κανάλια είναι ένα ψέμα. Τα πάντα είναι ελεγχόμενα. Τα λεφτά, οι καλές γνωριμίες, η καριέρα και το σεξ . Τι άλλο; Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Όταν βλέπεις τον μαλάκα με μια όμορφη κάθε λίγο και λιγακι...Τι δείχνει; Κάτι παίζει.  Το 90% νοικιάζει γκόμενες από πρακτορεία και όχι μόνο....Θα τρελαθούμε; Πάντα γινόταν αυτό....και ο λαός; Ο λαός τρέχει να πληρώσει τους φόρους...στην καλύτερη είναι οι φόροι ενώ στην χερότερη να χωθεί σε πόλεμο...Το σεξ ειναι το φάρμακο της εξουσίας. Γιατρεύει...Είναι η νεότητα....στους γαλαζοαίματους τι συμβαίνει; Είναι τόσο όμορφοι; Όχι. Τι βλέπουμε; Αλλάζουν γκόμενες. Μοντελάκια. Γιατί; Για να δείξουν ότι είναι ηγέτες στα διάφορα ταμπλόιντ. Για να ρίξουν άλλες πλούσιες. Είναι σταρ σύστεμ η όλη ιστορία. Είναι υπόκοσμος...Οι μεγαλύτεροι κατάσκοποι της ιστορίας υπήρξαν γυναίκες ερωμένες...

Ξεχνάμε την υπόθεση Προφιούμο; 

Τι γίνεται στα αμφιθέατρα; Πως ξεχωρίζονται; Ένα πήδημα ανοίγει πόρτες ενώ άλλο ένα κλείνει...Τα πάντα είναι πολιτική. Η Χίλαρι Κλίντον όταν είδε τον Μπιλ για πρώτη φορά  στο αμφιθέατρο τρελάθηκε μας έλεγε...Η τρέλα της παραλίγο να την κάνει Πρόεδρο της Αμερικής...Ο Τζον Κένεντι χρειάστηκε να πηδήξει δεκάδες γυναίκες για να γίνει Πρόεδρος της Αμερικής...πολλές από αυτές κατάσκοποι...Τα ίδια με τον Ρέιγκαν...άλλος αυτός. Αυτός ξεκίνησε από ηθοποιός. Εκλεινε τα ραντεβού μαζί με φίλους. Πήδαγε μικρές καλλονές υπόσχοντας καριέρες... Τον είχαν όμως φακελωμένο. Γυμνό με κρυφές κάμερες στους τοίχους.  Δεν χάλασε χατήρι σε ΚΑΝΕΝΑΝ της κλίκας Μπους όταν έγινε Πρόεδρος....Πριν όμως γίνει Πρόεδρος της Αμερικής υπήρξε κυβερνήτης της Καλιφόρνια. Επί ημέρων του η Καλιφόρνια ξεπουλήθηκε στις Πολυεθνικές.....στην πολιτική ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι όπως φαίνεται.

Ποιος θυμάται τον φιλέλληνα Gary Hart; Πως τον κατέστρεψαν; Τον Δουκάκη στήριζαν οι βλάκες στην Ελλάδα...για να έρθει ο Μπους..

Για να βλέπεις παντού για δεκαετίες τα ίδια και τα ίδια πολιτικά πρόσωπα στην Ελλάδα, πόσα παιδιά αχρηστεύτηκαν με επιστημονικό τρόπο;

 Παρακολουθούν τα πάντα...Ούτε μια στο εκατομμύριο να τους ξεφύγει κάτι..

«ΟΜΟΛΟΓΙΑ» ΕΝΟΧΗΣ

 «ΟΜΟΛΟΓΙΑ» ΕΝΟΧΗΣ

Οι ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ μόνοι τους αποκάλυψαν με ποιον τρόπο και για ποιον λόγο σκότωσαν τον κόσμο στα Τέμπη.

Για τα κέρδη τής Διαπλοκής και τις δικές τους «προμήθειες» ρίσκαραν ανθρώπινες ζωές και η τραγωδία ήταν θέμα χρόνου να έρθει.

Όταν μετά από ένα τόσο τρομερό δυστύχημα, το οποίο αποδίδεται δήθεν στο «ανθρώπινο λάθος», δεν αρκεί η απομάκρυνση τού ανθρώπου που υποτίθεται ότι το έκανε, ώστε ν’ αποκατασταθεί η λειτουργία τού δικτύου, τότε το πρόβλημα ΔΕΝ είναι το «ανθρώπινο λάθος» …Το πρόβλημα το έχει το ίδιο το δίκτυο …Το δίκτυο έχει μετατραπεί σε ένα «όπλο» που «σκοτώνει» και οι «δολοφόνοι» είναι αυτοί που αποφασίζουν για τη λειτουργία του και άρα ελέγχουν τη «σκανδάλη» του. Όταν λοιπόν μετά από μια τέτοια τραγωδία αλλάζουν τόσο άμεσα τα «Πρωτόκολλα Ασφαλείας», τα οποία αφορούν τη γενική λειτουργία τού δικτύου, έχουμε «ομολογία» ενοχής …Άμεση και απόλυτη «ομολογία» ΕΝΟΧΗΣ !

Αυτό είναι που βλέπουμε να συμβαίνει σήμερα. Κάποιοι εγκληματίες —στη βιασύνη τους να «κουκουλώσουν» τα πράγματα— μας δείχνουν περισσότερα απ’ ό,τι τους συμφέρει. Τραβάνε ένα μικρό «πάπλωμα» επιχειρημάτων και, προσπαθώντας να «σκεπάσουν» ένα ΕΓΚΛΗΜΑ, «ξεσκεπάζουν» τις συνθήκες που οδήγησαν σ’ αυτό. Εάν ήθελαν να μας δείξουν πόσο ΑΘΩΟΙ ήταν και πόσο σωστά τα έκαναν ΟΛΑ —εκτός από τον «εγκληματία» σταθμάρχη που τους «διέφυγε»— θα έπρεπε να διατηρήσουν τα πάντα όπως ήταν πριν το δυστύχημα …Όπως ακριβώς αποφάσισαν αυτοί οι ίδιοι να λειτουργεί το δίκτυο, όταν ο κόσμος —που δυστυχώς εμπιστευόταν την ηγεσία του— έβαζε τα παιδιά του μέσα στα τρένα για να ταξιδεύσουν. Μόνον έτσι αποδεικνύεις ότι είσαι αθώος …Δεν αλλάζεις τίποτε απολύτως, ώστε ν’ αποδείξεις εμπράκτως πως όλα ήταν εξ’ αρχής σωστά ρυθμισμένα και ότι ο μοναδικός ένοχος είναι ο πανταχού παρών «ανθρώπινος παράγοντας», ο οποίος εντοπίστηκε κι «εξουδετερώθηκε». ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ —εκτός από τον «ένοχο» σταθμάρχη— ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, σημαίνει ότι μόνος σου αποκαλύπτεις ότι ΤΑ ΠΑΝΤΑ μέχρι εκείνη τη στιγμή ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ…

Κυριάκος Μητσοτάκης από τα Τέμπη: «Ανείπωτη τραγωδία, θα κάνουμε ό,τι  περνάει από το χέρι μας να μην ξανασυμβεί» …Λάθος όμως δικό σου, εφόσον εσύ ήσουν αυτός που πήρε τις λάθος αποφάσεις που οδήγησαν στο δυστύχημα και όχι λάθος τού απλού εργαζομένου σταθμάρχη, ο οποίος απλά έκανε τη βάρδια του μέσα σε ένα εγκληματικά λάθος «ρυθμισμένο» λειτουργικό περιβάλλον. Απλά πράγματα. Είναι σαν να έγινε ένα δυστύχημα με ένα όχημα και ενώ κατηγορείς τον οδηγό σαν τον αποκλειστικό υπεύθυνο, την επόμενη ημέρα τής απόλυσής του προσπαθείς να πείσεις τους πελάτες σου ότι το όχημα είναι ασφαλές, επειδή του πρόσθεσες φρένα, φώτα και καλύτερο τιμόνι. Άρα; …Άρα, το όχημα έφταιγε ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ για το δυστύχημα και όχι ο κακός οδηγός …Το όχημα έφταιγε, γιατί, όπως απέδειξες ο ίδιος με τις εκ των υστέρων πράξεις σου, δεν είχε φρένα, φώτα και τιμόνι. Εάν δεν έφταιγε το όχημα, γιατί να το πειράξεις αμέσως μετά το δυστύχημα και μάλιστα σε τόσο βασικές λειτουργίες του;

Αυτό είναι που έκαναν οι ηλίθιοι της Κυβέρνησης, οι οποίοι προσπαθούν να «φορτώσουν» τα πάντα στον μηχανοδηγό …Για να πείσουν τον κόσμο ότι το δίκτυο είναι ασφαλές, άλλαξαν το σύνολο των προδιαγραφών λειτουργίας του, αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτόν πως ήταν λάθος οι μέχρι τώρα «ρυθμίσεις» του. Λέμε μήπως κάτι περίεργο που δεν στέκει στη λογική; Όταν πραγματικά πιστεύεις ότι έχεις κάνει το σωστό, δεν αλλάζεις τίποτε από τις «ρυθμίσεις», ώστε να κριθεί η αθωότητά σου από την ομαλή λειτουργία που θ’ ακολουθήσει μετά την απαλοιφή τού μοναδικού «λάθους» που υπήρχε και το οποίο δεν σε αφορούσε.

Έγινε κάτι τέτοιο στην περίπτωση μας; …Όχι βέβαια. Τι μέτρα ανακοίνωσαν, για να μας «πείσουν» ότι πρέπει να συνεχίσουμε να εμπιστευόμαστε τα τρένα, γιατί είναι ασφαλή στη χρήση τους; …Διαβάζουμε στις ανακοινώσεις τους για μειωμένα δρομολόγια, χαμηλές ταχύτητες/μεγαλύτερη διάρκεια διαδρομής, δύο σταθμάρχες ανά σταθμό, δύο μηχανοδηγοί και ένας συνοδός και παρουσία ενός μόνον τρένου στα τούνελ. Όπως μας διαβεβαίωσαν τα μέτρα ασφαλείας θα είναι αυξημένα, μέχρι την πλήρη επαναλειτουργία τού δικτύου με όλα τα απαιτούμενα πρωτόκολλα ! 

Τι σημαίνουν όλα αυτά; …Ότι ομολογούν τις μέχρι τώρα εγκληματικές τους επιλογές …Ότι μέχρι τώρα λειτουργούσε το δίκτυο, χωρίς να πληροί όλα τα απαιτούμενα πρωτόκολλα ασφαλείας. Τι μας «είπαν» εμμέσως; …Ότι μέχρι τώρα αδιαφορούσαν για τις προδιαγραφές ασφαλούς λειτουργίας, οι οποίες θα προστάτευαν τις ζωές των επιβατών …Ότι έπαιζαν κορώνα-γράμματα με τις ζωές των ανθρώπων …Ότι «φόρτωναν» τα παιδιά στα τρένα κι «όπου βγει»! …Αν φτάσουν, έφτασαν! …Αν δεν φτάσουν, φταίει η «κακιά η ώρα»! Γιατί το έκαναν αυτό; Επειδή ήταν βλάκες και εξαιτίας τής βλακείας τους έγιναν φονιάδες; …Όχι βέβαια …Αυτό το έκαναν για το κέρδος. Εάν όμως υπάρχει κέρδος και ταυτόχρονα υπάρχουν και «λανθασμένες» αποφάσεις, οι οποίες το κέρδος αυτό το αυξάνουν, δεν αποτελεί αυτό απόδειξη ότι υπάρχει ΚΑΙ δόλος;

Περί αυτού πρόκειται. Δεν το έκαναν από βλακεία. Δεν το έκαναν από άγνοια. Γνώριζαν από την αρχή ότι με τον τρόπο αυτόν δημιουργούνται συνθήκες για αναπόφευκτο δυστύχημα. Εκεί βρίσκεται ο ΔΟΛΟΣ ! …Η γνώση που υπάρχει για την επικινδυνότητα των αλλαγών στις προδιαγραφές ασφαλείας, οι οποίες αλλαγές γίνονται ΜΟΝΟΝ για λόγους κέρδους. Άρα είναι ΔΟΛΟφόνοι και όχι απλοί φονιάδες. Ό,τι έκαναν, το έκαναν από πρόθεση και όχι εξαιτίας αμέλειας ή άγνοιας …Το έκαναν για να εξυπηρετήσουν τα «αφεντικά» τους …Να μη χάσουν εισιτήρια οι «διαπλεκόμενοι» …Να κάνουν πιο πολλά δρομολόγια …Να κάνουν πιο ακριβά τα εισιτήρια …Να δώσουν λιγότερα μεροκάματα σε λιγότερους υπαλλήλους …Να μη δώσουν χρήματα οι Ιταλοί για την αναβάθμιση του δικτύου στον τομέα ασφάλειας, προκειμένου να δώσουν μεγαλύτερα μερίσματα στους εαυτούς τους και στους «επενδυτές» …Για αυτά τα κέρδη ρίσκαραν και γι’ αυτά τα κέρδη σκοτώθηκαν τα παιδιά των Ελλήνων!

Άρα, τι πρέπει να βρούμε, για ν’ αποδείξουμε ότι υπάρχει ΔΟΛΟΣ; …Ότι ΟΛΕΣ οι επιλογές τους είχαν άμεση σχέση με κέρδη των ιδιοκτητών τής Hellenic Train. Εάν αποδείξουμε πως ΟΛΕΣ οι προηγούμενες ΛΑΘΟΣ «ρυθμίσεις» τού συστήματος ήταν πιο κερδοφόρες από τις ΣΩΣΤΕΣ που οι ίδιοι επέβαλαν ΜΕΤΑ το τραγικό δυστύχημα, τότε υπάρχει ΔΟΛΟΣ. Εάν ΚΑΘΕ ΛΑΘΟΣ οδηγούσε σε ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΡΔΟΣ, υπάρχει ΔΟΛΟΣ. Εάν δηλαδή αποδείξουμε ότι με τις αλλαγές που έκαναν σήμερα, για να εξασφαλίσουν την ασφάλεια των επιβατών, «πέφτουν» τα κέρδη των Ιταλών τού ΟΣΕ, σημαίνει πως, όταν έκαναν τα αντίθετα, το έκαναν εις βάρος των επιβατών, για ν’ αυξήσουν τα κέρδη …Αυτό είναι ο ΔΟΛΟΣ!

Πάμε λοιπόν να δούμε ένα-ένα τα σημερινά ΣΩΣΤΑ —και άρα ασφαλή που αποφάσισαν για το δίκτυο μετά το ΕΓΚΛΗΜΑ των Τεμπών—, για να εντοπίσουμε τα χθεσινά ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ και άρα δολοφονικά που ίσχυαν μέχρι την ώρα του δυστυχήματος.

Αποφάσισαν μικρότερη ταχύτητα για το δίκτυο. Μικρότερη ταχύτητα σήμερα σημαίνει λιγότερα δρομολόγια …Ασφαλέστερα, αλλά λιγότερα …και άρα λιγότερα εισιτήρια και άρα κέρδη για τους Ιταλούς!

Αποφάσισαν αλλαγές στη χρήση των τούνελ με βάση τις πραγματικές προδιαγραφές τους. Όμως, ένα μόνον τρένο στα τούνελ σημαίνει περισσότερες καθυστερήσεις στη διαδρομή και άρα μεγαλύτερο χρόνο ταξιδιού για τον κάθε προορισμό …και αυτό σημαίνει λιγότερα κέρδη! …Πολύ λιγότερα κέρδη, γιατί μεγαλύτερος χρόνος σημαίνει ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ εισιτήρια, εφόσον δεν θα μπορούν οι Ιταλοί να «πουλάνε» ανταγωνιστικότητα του τρένου σε σχέση με άλλα μεταφορικά μέσα. Το τρένο στην Ελλάδα ήταν πανάκριβο γιατί παρίστανε το «ευρωπαϊκό», ενώ ήταν ένας «καρβουνιάρης» των Βαλκανίων. Ήταν πανάκριβο, γιατί δούλευε στη λανθασμένη του «ρύθμιση» …Στην «ρύθμιση» «τέρμα γκάζι», έστω και χωρίς «φρένα». Παρίστανε το ασφαλές και το γρήγορο —ενώ αυτό ήταν ψευδές— και αυτό γέμιζε τα ταμεία των Ιταλών εις βάρος των αεροπλάνων και των ΚΤΕΛ. Αυτό ήταν μια διαφημιστική παραπλάνηση, η οποία δεν είχε σχέση με την πραγματικότητα, εφόσον η ταχύτητα είναι απευθείας ανάλογη των υποδομών και άρα των επενδύσεων και οι Ιταλοί —όπως τώρα φάνηκε— δεν είχαν βάλει ούτε ένα ευρώ στο δίκτυο.

Αποφάσισαν ότι πρέπει ν’ αυξήσουν δραστικά το προσωπικό λειτουργίας τού δικτύου. Άρα, μέχρι τώρα έκαναν «οικονομία» —εις βάρος τής ασφάλειας των επιβατών— όχι μόνον στις επενδύσεις, αλλά και στο προσωπικό …Μέχρι τώρα το δίκτυο ήταν υποστελεχωμένο για λόγους «οικονομίας» εις βάρος τής ασφάλειας. Και εδώ άλλαξε η «ρύθμιση». Τώρα πρόσθεσαν «υποχρεωτικότητες» σε όλες τις ζωτικές «λειτουργίες» τού δικτύου …Υποχρεωτικά δύο σταθμάρχες ανά σταθμό …Υποχρεωτικά δύο μηχανοδηγοί και ένας συνοδός ανά συρμό κλπ.. Περισσότερα άτομα προσωπικό, είτε στα σταθμαρχεία είτε στα τρένα, σημαίνει επίσης λιγότερα κέρδη για τους Ιταλούς!

Αποφάσισαν —στον συντομότερο δυνατό χρόνο— τη λειτουργία τού συστήματος GSM-R στο τροχαίο υλικό για όλες τις επικοινωνίες εργαζομένων στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ, καθιστώντας δευτερεύον το σύστημα VHF. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι τώρα λειτουργούσαν με «σήματα καπνού» εις βάρος τής ασφάλειας του επιβατικού κοινού …και το γνώριζαν, γιατί τώρα μας υπόσχονται ότι θα το αλλάξουν. Αυτό όμως σημαίνει επίσης ότι οι Ιταλοί —και οι συνένοχοί τους— επεδίωξαν τα μέγιστα κέρδη από το δίκτυο, αλλά δεν επένδυσαν ΤΙΠΟΤΕ στις υποδομές του, που να κάνουν τις επιλογές τους όσον αφορά τις υποδομές ασφαλείς.

Αυτό είναι που αποκαλύφθηκε μετά το δυστύχημα …Αποκαλύφθηκε πως όλα αυτά τα χρόνια που «κονομούσαν» δεν έβαλαν ούτε ευρώ για τις υποδομές. Απέκτησαν, λόγω διαφθοράς, «τζάμπα» —με σαράντα πέντε εκατομμύρια ευρώ— ένα εθνικό δίκτυο σιδηροδρόμων και, ενώ —επίσης για λόγους διαφθοράς —έχουν πάρει κρατικές επιδοτήσεις που πλησιάζουν το ένα δισεκατομμύριο ευρώ, δεν χρηματοδότησαν καν τον εκσυγχρονισμό τού δικτύου …Δεν σεβάστηκαν καμία συμβατική δέσμευσή τους και λόγω διαφθοράς δεν ελέγχθηκαν ΠΟΤΕ γι’ αυτό. Ήθελαν τα κέρδη των εκσυγχρονισμένων δικτύων, αλλά δεν ήθελαν τα έξοδά του, γιατί αυτό σήμαινε λιγότερα κέρδη. Μετά το δυστύχημα, όταν σκοτώθηκαν αθώοι άνθρωποι, έκαναν «πίσω» και πήγαν στις «ρυθμίσεις» ενός «μη-εκσυγχρονισμένου» δικτύου —μέχρι να το εκσυγχρονίσουν και άρα να βάλουν χρήματα για να γίνει αυτό—.

Άρα, τι σημαίνουν όλες αυτές οι αλλαγές; …Ότι αυτοί, οι οποίοι σήμερα κάνουν τους αθώους, είναι ΕΝΟΧΟΙ

 

Πεθαίνεις και από πνευμονία...

 


Πήγαν οι περισσότεροι, να φάνε τζάμπα στην επαρχία στους συγγενείς γιατί δεν είχαν ούτε αρνί να πάρουν; Γελοίο...Απλά ήθελαν να βγουν...να περάσουν καλά..Η Ελλάδα δεν είναι Ευρώπη. Δεν είναι π.χ. Γαλλία. Και ούτε πρόκειται να γίνει. Δεν έχει κουλτούρα. Ακόμα και από μια απλή πνευμονία μπορείς πλέον να πεθάνεις μιας και τα νοσοκομεία υπολειτουργούν. Κανένα ενδιαφέρον; Kαμία πρόληψη; Μπαα Είδα τραγικά πράγματα στα σούπερ μάρκετ με αφορμή τις γιορτές. Μπουκωμένους δίπλα σε ηλικιωμένους...Αλβανούς να βήχουν μπροστά στο ταμείο...συγγενείς με χαρτομάντιλα στα χέρια  να χώνονται στα σπίτια άλλων συγγενών για να γιορτάσουν το Πάσχα. Μέχρι και τα πλακάκια έσπασαν σε διάφορους πεζόδρομους για τις "υπερήφανες" σούβλες!!  Είμαι υπερβολικός; Καθόλου. Ότι να ναι...Παραμύθι η χώρα! 

μπρρρρ δεξιά στην επάνω εικόνα ο πρώην υγείας με τους δεκάδες νεκρούς, μιλά για εκρηκτική ανάπτυξη του τουρισμού...ωω φίλε...τραγικό!

Και θα πάω εγώ να ψηφίσω αυτό το μπουρδέλο; No way. 

Τετάρτη 19 Απριλίου 2023

Δεν είναι τυχαίο ότι όπου πηγαίνει ( Μητσοτάκης) και του αρέσει ένα μέρος ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων του. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ενεργοποιούνται τα τρομακτικά ΤΕΚΜΗΡΙΑ....

 

Το τρομακτικό ειναι άλλο...στην Κέρκυρα μας είπε ότι...αυτός ως Κρητικός χρηματοδότησε με κρατικό χρήμα την τηλεοπτική σειρά του Κρητικού Παπακαλιάτη!!!!!!  στους Παξούς!!! Μέσα από το Mega του Κρητικού Μαρινάκη!! Κουμπάρου της Ντόρας!!

Τι άλλο να γραψεις; Τι; Πείτε μου τι;  Περίμεναν οι Παξοί να γίνουν γνωστοί από τον Μητσοτάκη; Πόσα; Πόσα Ελληνόπουλα, ταλαντούχα με όνειρα, με ελπίδες, είχαν ποτέ τους την ευκαιρία να χρηματοδοτούν τις δουλειές τους αποκλειστικά οι πρωθυπουργοί του τόπου; Πόσα; Πείτε μου..

Έχουν ξεφύγει. Αχόρταγοι και μεθυσμένοι φανερώνουν την κλίκα τους. Δεν υπάρχουν λόγια.

Παρακάτω; 

Η μαμά της αθλήτριας στεφανίδη ( υποτροφία ) είδε το φως το αληθινό με το σύριζα. Είναι υποψήφια βουλευτής!! Θα το μαθαίναμε ποτέ; Όχι...Τα ίδια πρόσωπα παντού. Ένα χυδάιο παρακράτος που τσακώνεται στο Twitter μέσα από γελοίες αναρτήσεις με αφορμή τον Γεωργούλη...τσακώνεται; Κοροιδεύουν την κοινωνία..


Είναι 19 Απριλίου του 2023 και ζούμε ένα αίσχος. Δεν θέλω να ξαναασχοληθώ. Δεν αξίζει. Τι να αξίζει; Τα έχουν παραδώσει όλα..σειρά έχει και η Γαλλική Le Monde, η οποία στο αυριανό της φύλλο διαφημίζει το σήμα που κατοχύρωσαν οι Τούρκοι την ώρα που η κυβέρνηση του Κακού Κρητικού σφυρίζει αδιάφορα..

 
 
ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΙΛΗΜΕΝΑ.  Και ομερτά με όλα τα κόμματα στην Ελλάδα.

Stone Woman

Το πολυπόθητο τηλεφώνημα έγινε...ενώ ο "σοφός" λαός αγναντεύει τον Γεωργούλη...

 ...και ο σταλινικός δίπλα στον Κακό Κρητικό παίρνει μαθήματα....πότε βάζει τα Ζιβάγκο πότε τα βγάζει...είναι ένα δράμα...οι σύμβουλοί του και οι μυστικές υπηρεσίες τον θέλουν Ανδρέα...μα αυτός όμως καταβάθος δεν θέλει να είναι Ανδρέας και ούτε θέλει να μάθει να κάνει πίπες. Θέλει απλά να κάνει το χαβαλέ του...να κάνει τις βόλτες του και να γελά με τους κατεστραμμένους "βάρβαρους"...ποτέ του δεν δούλεψε και ούτε έχει σκοπό....ένα τηλεφώνημα από το Βερολίνο περιμένει ο φουκαράς για να θυμηθεί τις αστακομακαρονάδες στο πρωθυπουργικό αεροπλάνο...να θυμηθεί λίγο τον σοσιαλισμό της επανάστασης..

Και το Σούνιο είναι μικρό και στενάχωρο, όπως η γραβάτα στον λαιμό...https://noumer.blogspot.com/2021/11/blog-post_66.html

Γιατί πήγε Κέρκυρα; Για να επιβλέψει το ξεπούλημα. Μας το λέει εξάλλου. Δεν έχει ενδοιασμούς.


 
Αναγνωρίζει ως καλούς  φίλους αυτούς που έχουν μια οικονομική άνεση. Θα του φανούν χρήσιμοι κάπου στο μέλλον. Όπως π.χ. το προσυνέδριο  της Ν.Δ με τους βαλτούς νεολαίους....που δήθεν με την δικιά του κυβέρνηση επέστρεψαν στον τόπο τους  και βρήκαν δουλειά..

Δεν είναι κάτι το παράξενο. Όπου πηγαίνει, όλα είναι στημένα. Κομπάρσοι, ηθοποιοί, τραμπούκοι βρίσκονται πάντα δίπλα του. Και το ξέρει. Το επιδιώκει. Το θαυμάζει. Δεν έχει ενδοιασμούς. Κορδώνεται και χαμογελάει με μεγαλομανία ψάχνοντας την αποδοχή. Οι άλλοι απλά δεν υπάρχουν. Δεν υφίστανται. Είναι ξεχασμένες οντότητες. Είναι ο παλιός κόσμος μιας άλλης εποχής. Είναι οι βάρβαροι. Είναι οι καθυστερημένοι. Τα φασιστικά παράσιτα. Οι εχθροί. Οι αντιδραστικοί. Oι αρκετά φτωχοί. Με δική του υπογραφή εξαφανίζει τους Λιγνίτες. Το χαίρεται άλλωστε. Το βλέπει ως επένδυση και το διαλαλεί.  Με δική του εντολή τα ΜΑΤ χτύπησαν κόσμο στην Κοζάνη. Mε δική εντολή ένα κομμάτι του λαού πληρώνει πανάκριβα τα Rapid....με δική του εντολή δίνονται οι ιθαγένειες στους λάθρο...ο φόβος στους ανθρώπους...ακόμα και η "διχόνοια" με δική του εντολή δημιουργήθηκε.. Η υπαρξιακή λύσσα για την δημιουργία εχθρών είναι αυτοσκοπός...

Τι είναι τούτος; Ένας κακός Κρητικός. Η μανία του εκτός Κρήτης, αυτό δείχνει...

Ο Τσίπρας είναι υποκριτής μας λένε. Δεν είναι δυνατόν να λες μια ζωή ότι είσαι άθεος και μετά να πηγαίνεις σε εκκλησία. Βέβαια ο άθεος Τσίπρας δεν μπαίνει μόνο σε εκκλησίες.......

Οι μόνοι ειλικρινείς πατριώτες είναι οι δεξιοί, οι φίλοι του κακού Κρητικού που κρατούν μια σταθερή στάση ζωής και ΠΟΤΈ δεν αλλάζουν αυτά που λένε για ψήφους. 

Παρακάτω ο χριστιανός ορθόδοξος κολλητός του κακού Κρητικού...ο ανάπυξης που παραδίδει την χώρα στους επενδυτές...

Τρίτη 18 Απριλίου 2023

700 μέτρα πριν την εκκλησία της Φανερωμένης έγινε το τροχαίο. Στην απόλυτη ευθεία. Το 2017 στην ίδια εθνική οδό (Αντίρριο-Ιτέα) σκοτώθηκε σε τροχαίο 'ατύχημα' και ο τότε διευθυντής των φυλακών Μαλανδρίνου.

 

 Τρομάζει η Ελλάδα. Τρομάζει πολύ πλέον..

Εμπόριο ναρκωτικών, ανθρωποκτονίες, ληστείες, λαθρομετανάστες, δράση συμμοριών και trafficking είναι μόνο μερικά από τα νέα της χαρακτηριστικά...
χαρακτηριστικά Τιχουάνας.
 
Ακόμα και οι αστυνομικοί έχουν αλλάξει....έχουν υποτροπιάσει. Τα περιστατικά διαφθοράς είναι καθημερινά.. Υπόκοσμος, υποκουλτούρα, με όπλο, σήμα, κ με τις ευλογίες της Ε.Α. 
 
Ω ω, ναι! Και ο λαός; "Χαρούμενος"!! Γυρίζει τις σούβλες για να χαζεύουν οι τουρίστες...αναθεματίζει τους Γερμανούς και τρέχει να αγοράσει Γερμανικά προϊόντα..περιμένει τας εκλογάς για να τιμωρήσει τους πολιτικούς ψηφίζοντας μικρά κόμματα...μικρά κόμματα με κάμποσους σκελετούς, που από χιλιόμετρα μακριά καταλαβαίνεις ότι είναι στημένα...Ο ένας να φάει τον άλλο..Ένα απέραντο όργιο διαστροφών..

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ