peri majestic the real

Σάββατο 28 Μαΐου 2022

ThessToday.gr - Πάρτι με 1.500 άτομα στο ΑΠΘ....


Αυτή είναι η Ελλάδα... Μπανάλ Πανελλήνιες, αυτιστική νεολαία, σχολές. 

Γονείς και παιδιά με την ίδια κοψιά. Παχυσαρκία και κόμπλεξ δυνατό...ένα μπάχαλο γενικό...τουριστικά λεωφορεία να οργώνουν όλη την χώρα αλλά και το εξωτερικό με το My Number one της Παπαρίζου σχολικός ύμνος. Παιδιά Δημοτικού να παρακαλάνε τους καθηγητές τους για μπουζούκια με Βέρτη και Αργυρό...με IQ Ραδικιού. Φωνές και ουρλιαχτά έρχονται τα καλά παιδιά..

Τίποτα άλλο...

Μια χώρα που δεν παράγει...μια χώρα που έχει απωλέσει την εθνική της ανεξαρτησία. Που δεν ξέρει που πατά...με ένα μέλλον χαμένο....

ναι ναι να μην ξεχάσουμε και τα πανηγύρια του Καλοκαιριού...μας έλειψαν.. Αυτά τα πανηγύρια κάθε χρόνο έρχονται ολοένα και περισσότερο κοντά στα πανηγύρια του Αφγανιστάν...

Όσο για το ρεμάλι που μας κυβερνά;


Kαί εκτελεί τίς εντολές, και στέλνει , τον λαό στήν υπόλοιπη συμμορία. ΚΚΕ, και Πασοκ ,και ημέρα 25 κτλ΄΄και "απείθαρχοι" και "επαναστάτες" και ότι δείχνουν στην τηλεόραση και στα μπλόκ τους, είναι μέσα στο κόλπο.

Φοβερή παγίδευση, έχει φάει ο κόσμος. Και όσο έχει καί άγνοια, ποτέ δέν τελειώνει αυτή η τραγική κατάσταση.

Για αυτό κάποιες φορές όταν γράφεις "δεν υπολογίζουν τίποτα και κανέναν" ,δέν έχεις σκεφτεί τόν λόγο που το κάνουν έτσι μέ τέτοια άνεση. Γιά αυτόν τόν λόγο δείχνουν να μήν τούς ενδιαφέρει πλέον ο λαός. Τον έχουν παγιδευμένο, και ο ίδιος δεν ψάχνει τί συμβαίνει.

Ο Μητσοτάκης ετοιμάζεται γιά εκλογές. Γνωρίζει πώς θα χάσει, αλλά γιατί να τον πειράξει? Πολλά λεφτά πήρε γιά όσα έκανε ,και φυσικά δεν θα είναι και μακριά από την κατσαρόλα! Μέσα στην κουζίνα θα παραμείνει ,δεν θα μαγειρεύει πλέον θα τον σερβίρουν. Θα ξεκουραστεί λίγο το "ζυμάρι" και θα σερβιριστεί η άλλη "πίτσα" Όπως τώρα που μαγειρεύει αυτός τον σερβίρουν οι προηγούμενοι.. Και πάει λέγοντας.

 Όταν μαγειρεύει ο ένας τρώει ο άλλος ,και όταν κουραστεί η κατάσταση ,οι γνωστές αλαξοκωλιές.

12 σχόλια:

  1. Και μετά......;;;
    Είσοδος στο πανεπιστήμιο των ριάλιτυ;;;;
    Νέα γενιά "στρατιωτών" των πωλητικών;;;;
    Φθορείς ξένων περιουσιών;;;
    Fans του "να πεθάνει η Ελλάδα να ζήσουμε εμείς";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαλαρά!! και όλα αυτά τα πληρώνουμε εμείς!!

      peri

      Διαγραφή
    2. Μην ξεχνάμε και την γιουροβιζιονική Φουρέιρα, της "μεγάλης αλβανίας".
      Fuego στη χώρα, fuego στους Έλληνες.
      Να λικνίζονται τα ελληνόπουλα, τα νεαρά ελληνόπουλα, με τα πνευμόνια μαύρα άπ'τό τσιγάρο, τον οργανισμό τίγκα στο αλκοόλ και one night stand, προτού προλάβουν να νοιώθουν, σκιρτήματα πραγματικής αγάπης.
      Οι αυριανοί σταυρωτές!!!

      Διαγραφή
  2. Και... «μαζί με τα ξερά, ας καούν και τα χλωρά» ρε γαμώτο; ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΔΙΚΟ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου άδικο, αδερφέ μου. Τα "χλωρά" θα σωθούν από τον Κύριο, αν είναι θέλημά Του.
      Είμαστε στα χρόνια, που αμαρτία και άδικο, κλείνουν τον κύκλο τους.
      Ποιος από εμάς είναι άξιος, έστω για ένα δευτερόλεπτο, να διακρίνει τα πράγματα, με Αγγελική όραση.
      Μείνετε στις επάλξεις,βιγλάτορες.

      Διαγραφή
  3. ΄Αξιος ο Τραιανού. Ποιός είναι όμως άξιος να τον αντιληφθεί? Κάτι παρτάλια ,αντί να ακούσουν, πότε τόν "αμφισβητούν"-κλασική περίπτωση προτεστάντικης "λογικής",στήν αμφισβήτηση στήν γνώση τών Γνωστικών ,πήραν λόγο,και σήμερα την πρώτη θέση- πότε συμφωνούν ,πάντα διαφωνώντας ,και πότε κάνουν σάν νά μήν υπάρχει. Κανείς όμως δέν δίνει λύσεις και απαντήσεις. Ολοι αμπελοφιλοσοφίες,και επίδειξη.Καπηλεύονται την ύπαρξη του ,μιλώντας ,πάνω στήν γνώση του αμφισβητώντας τον.
    είχε γράψει,πώς και ο ίδιος ο Θεός να κατέβει να μιλήσει ,δέν θα τον ακούσει κανείς ,αφού η μόρφωση είναι ανύπαρκτη.αφού οί άνθρωποι είναι όχλος Ιουδαίων.
    Τώρα τί να λέμε? Απλά κλαίμε,και μιζεριάζουμε σάν γνήσιοι Ιουδαίοι αμόρφωτοι.
    Αν τα χλωρά σωθούν από τόν κύριο ,είναι μιά Ιουδαική "λογική",που τούς δίνει χώρο και χρόνο. Σύν Αθηνά και χείρα κίνει,λένε οι 'Ελληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάνετε μπαμ απο μακριά πως ζείτε στο Βερολίνο και έχετε αποκτήσει νοοτροπία και τρόπο ζωής γερμανοπροτεσταντικό!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=N7rrAHZoFho

    Με Depeche Mode πορδές,δεν βάφονται αυγά

    Μακάρι η αυτιστική νεολαία του ΑΠΘ να χόρευε τσιφτετέλι.Με Depeche Mode,τατου και metoo είναι γαλουχημένη και όχι με τσιφτετέλι
    Έχεις δει γύφτο-γύφτισσα ΛΟΑΤΚΙ;ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙ.ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ!!!!!

    Ευτυχώς που είναι και αυτά τα πανηγύρια και ο Έλληνας ξαναγυρίζει στην μουσική του παράδοση


    Το τσιφτετέλι ή αλλιώς ο χορός της κοιλιάς είναι αντικρυστός αυτοσχεδιαζόμενος, γυναικείος χορός στα 2/4, διαδεδομένος τόσο στην Ελλάδα (κυρίως από το 1932 και ύστερα) και τα Βαλκάνια, όσο και στην Ανατολή. Οι μελετητές αναφέρουν ως πιθανότερο τόπο προέλευσής του τη Μέση Ανατολή, και την Τουρκία, ενώ παρόμοιος χορός πιθανόν υπήρχε και την αρχαία Ελλάδα, καθώς υποστηρίζουν πως πρόκειται για τον αρχαιοελληνικό χορό του Αριστοφάνη, κόρδακα, αν και αυτό δεν τεκμηριώνεται. Αντίθετα, στον Ελληνικό χώρο δεν καταγράφεται κάποιος παρόμοιος χορός πριν το 1923 και την έλευση των προσφύγων. Άλλοι προσπαθούν να τεκμηριώσουν την καταγωγή του στην Κεντρική Ασία. Η ετυμολογία του πιθανότατα προέρχεται από το ότι παιζόταν κάποτε σε διπλή (τσιφτέ) χορδή (τέλι). Δηλαδή, οι παλιοί Ανατολίτες μουσικοί, τοποθετούσαν τις 2 ψηλότερες χορδές του βιολιού κοντά-κοντά και τις χόρδιζαν στην ίδια νότα με διαφορά οκτάβας (συνήθως ρε΄-ρε΄΄) ώστε η μελωδία να παίζεται με οκτάβες και να ηχεί ενισχυμένη («Tsifte-Teli»). Τον χορεύουν ζευγάρια. Στους ρεμπέτικους χορούς, μόνο στο «τσιφτετέλι» χαμογελούν περισσότερο. Όταν χορεύεται από γυναίκα "σόλο", αυτό γίνεται πάνω σε τραπέζι γεμάτο πιάτα (για να μην μπορεί να κάνει βηματισμούς, αλλά μόνο να σείει το στήθος, τη μέση και τους γλουτούς...) ενώ η παρέα συνοδεύει με ρυθμικά παλαμάκια. Όταν η ρυθμική αγωγή του χορού είναι σε 4/4, το συνοδευτικό ρυθμικό σχήμα εμφανίζεται συνήθως ως: 1/8-2/16+2/8+2/8+1/4.
    https://el.wikipedia.org/wiki/Τσιφτετέλι

    ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΤΟΥ '22
    Υ.Γ.:There's a storm coming!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω προσωπικά ΚΑΝΕΝΑΝ θαυμασμό για τους Depeche Mode. Γράφω για το 1993. Απλά αυτό. Για τα τσιφτετέλια ; Δεν διαφωνώ. ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΤΟΥ '22

      peri

      Διαγραφή
  5. Τυχαία δεν νομίζω η διαρκής διαστρέβλωση,αποδεικνύονται πανίσχυροι οι μηχανισμοί παραπληροφόρησης, αλωστε γιαυτό και δεν υπαρχει πουθενά υπουργείο αλήθειας, αλλά υπουργείο τύπου και πληροφοριών.Στόχος η εμπέδωση του εκάστοτε κομματικού αφηγήματος απο την πλέμπα. ωστε να δημιουργηθούν αργά αλλά σταθερά. οι δικλείδες ασφαλείας για την επιβίωση του συστήματος άσχετα του ποιός κυβερνά. δλδ όποιος και να κυβερνά απλά στηρίζει τι αστικό σύστημα τελεία και παύλα για να μην αλλάξω το πρώτο γράμμα της δεύτερης λέξης από π σε κ.Στόχος λοιπόν η αποβλακωση, όχι μεσω του καταναγκασμού αλλά μέλλον μέσω της καθοδήγησης, μέσω της κατάργησης της ελέυθερης κριτικής σκέψης δλδ και ανασύροντας απο την προσωπική δεξαμενή σκέψης και καταθέτοντας την αποψή μου προφανώς δεν το κάνω για επίδειξη, αυτό το κάνουν άτομα με χαμηλή αυτοεκτίμηση με ανύπαρκτο υπόβαθρο, προκειμένου να παράξουν ήχους ομοιαζοντες με ήχους κτυπήματος τενεκέ.Τέλος πάντων όλα έχουν την ερμηνεία τους,όλα γίνονται για να συντηρήσουν το κυρίαρχο οικονομικό μοντέλο,όπου μια ολιγομελής ελίτ ζει πλουσιοπάροχα, σε βάρος της πλέμπας , των προλετάριων δλδ των μοντέρνων σκλάβων, που ζούνε μόνο για να παραγουν ή για να σκοτώνονται στις μάχες, ωστε να συντηρήσουν με νύχια και δόντια το σύστημα εξουσίας..Αυτές τις μέρες ,με την πλήρη απόκρυψη από την ουκρανική αλλά και την νατοική πλευρά της κατάρευσης του ουκρανικού στρατού με χιλιάδες νεκρούς στην ανατολική ουκρανία, νιώθω ότι ο Οργουελ ξαναζεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  6. Για ποιο τσιφτετέλι μου μιλάς όταν κάπου στα 1923 ο Γιοβαν Τσαούς δήλωνε "Δεν παίζω εγώ για να χορεύουν οι πουτάνες!"


    Ο Γιοβαν Τσαούς υπήρξε ένας εξαίρετος μουσικός, ιδανικός εκτελεστής όλων των σολιστικών, νυκτών οργάνων. Στα δεκαοχτώ του είχε γίνει γνωστός σε όλην τη Μ.Ασία και εκλήθη πολλές φορές στο σαράι του Αβδούλ Χαμίτ όπου συνόδευσε τον περίφημο τραγουδιστή Μπουχράν. Λέγεται μάλιστα, πως απ' όσους έπαιξαν στο σαράι του, τους μόνους που δεν ευνούχισε ο Σουλτάνος ήταν ο Μπουχράν, ο Ζουρναλή Μεμέτ και ο Γιοβάν Τσαούς. Στην Ελλάδα ήρθε το '23 και εγκαταστάθηκε στον Πειραιά. Παρά την φήμη του και τις αφόρητες πιέσεις που δεχόταν, αρνήθηκε πεισματικά να εργαστεί ως μουσικός σε μαγαζιά και πανηγύρια, και εργαζόταν ως ράφτης. Έλεγε χαρακτηριστικά: "Δεν παίζω εγώ για να χορεύουν οι πουτάνες!" Παρέβη δυό φορές τις αρχές του, μιά φορά στον γάμο ενός φίλου του, και την δεύτερη για να βοηθήσει έναν άλλον σε μια καινούργια του επιχείρηση. Πάντως σε καμιά περίπτωση δεν δέχτηκε "Χαρτούρα".

    Η ΕΛΕΝΗ Η ΖΩΝΤΟΧΗΡΑ, 1936, ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΥΒΟΠΟΥΛΟΣ
    https://www.youtube.com/watch?v=E-r8a-Ng8e8

    Υ.Γ.:There's a storm coming!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΑ καλά!! Παράνοια..Οτι του φανεί του κάθενα.Επαφή σέ διάσταση Αρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Επίθεση των «μουλάδων» …στο Ισραήλ!

  Οι Ιρανοί βάζουν «πλάτη», για να «σωθεί» το ΚΤΗΝΟΣ τής Γάζας!… …Το ΤΕΛΟΣ τού Σιωνισμού είναι πολύ κοντά!   Η σιωνιστική συμμορία, που κυβε...